Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 22

Θέμα: [E9X] Πρόβλημα σε 320 valvetronic

  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή [E9X] Πρόβλημα σε 320 valvetronic

    Καλησπέρα παιδιά...
    Ανοίγω αυτό το thread εκ μέρους ενός φίλου και πολύ
    καλού συνεργάτη που έχει το παραπάνω αυτοκίνητο.
    Αρχικά λοιπόν πριν κανά πεντάμηνο αν θυμάμαι καλά
    μου είχε πει πως είχε κάποιο πρόβλημα στα Μπέκ του.
    Αφού πηγε στην αντιπροσωπεία του έκαναν την αλλαγή
    του χαλασμενου μπεκ και του εξήγησαν πως αυτό είναι
    τυπικό πρόβλημα της σειράς.
    Αυτό επαναλήφθηκε άλλες δυο φορές και μάλιστα την
    τελευταία φορά μαζί με πολαπλασιαστη.
    Σήμερα καθώς πηγαινε στη δουλειά του το αμάξι πάλι
    ρεταριζε και αφού πηγε στην αντιπροσωπεία για ακόμα
    μια φορά του ξαναλέμε για πολαπλασιαστη. Το θέμα του
    φίλου λοιπόν είναι τι τρόπος υπάρχει για να σταματήσει
    το πρόβλημα του αυτοκινήτου του;;; Δλδ ο άνθρωπος
    με το που αλαζει κάτι του βγαίνει πρόβλημα αλλού και
    από την αντιπροσωπεία δε του δίνουν κάποια εγγύηση
    πως το πρόβλημα θα σταματήσει. Είχε κανείς κάποιο
    παρόμοιο πρόβλημα;;;είναι ωντος συχνό πρόβλημα του
    συγκεκριμένου μοντέλου ή του συγκεκριμένου αυτοκινήτου;;;
    Να σημειώσω πως το αυτοκίνητο είναι του 2008 και ο
    συγκεκριμένος άνθρωπος δεν είναι κανας Ταλιμπάν
    στην οδήγηση.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  2. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    το καλυτερο που μπορει να κανει θωμα, ειναι μια επιστολη στο μοναχο.
    θα του απαντησουν σιγουρα και αν δεν βρει καποια ακρη θα εχει γραπτως επισημη θεση ωστε να προχωρησει στα περαιτέρω αν επιθυμει...

  3. The Following User Says Thank You to Stathis For This Useful Post:

    Thomelef (29-01-10)

  4. #3
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Και αυτό σωστή λύση...απλά καλό θα ήταν να έγραφαν
    και κάποιοι κάτοχοι αν είχαν παρόμοια προβλήματα και
    πως τα έλυσαν και αν τους ξαναπαρουσιαστηκαν μετά.
    Αν δεν τότε η επιστολουλα με μια επίσημη απάντηση
    θα είναι ότι καλύτερο.
    Για πείτε οι valvetronicαδες!!!
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  5. #4

    Προεπιλογή

    Δεν ειναι το μοναδικο περιστατικο...δεν μου κανει εντυπωση το οτι εχει παει τοσες φορες στην αντιπροσωπια.Μηπως να απαιτουσε να του αλλαξουν ολους τους πολ/στες και οχι εναν εναν... αλλα και καποιο μπεκ που εχει μεινει ,γιατι μετρησα 3 αντικαταστασεις! Και αλλοι ειχαν προβλημα και καποια παρτιδα Ε60 ειχαν θεμα με τα μπεκ, αλλα υστερα απο αλλαγη δεν ακουστηκε τιποτα!

  6. The Following 2 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    ghost-rider (25-05-10), zaharias (29-01-10)

  7. #5
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Τρίκαλα
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    4.894
    Thanked
    6363
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν ειναι το μοναδικο περιστατικο...δεν μου κανει εντυπωση το οτι εχει παει τοσες φορες στην αντιπροσωπια.Μηπως να απαιτουσε να του αλλαξουν ολους τους πολ/στες και οχι εναν εναν... αλλα και καποιο μπεκ που εχει μεινει ,γιατι μετρησα 3 αντικαταστασεις! Και αλλοι ειχαν προβλημα και καποια παρτιδα Ε60 ειχαν θεμα με τα μπεκ, αλλα υστερα απο αλλαγη δεν ακουστηκε τιποτα!
    Είναι αυτό που λέει ο Σπύρος, τους έχει αλλάξει όλους τους πολλαπλασιαστές??
    Χαλάει ο ίδιος κάθε φορά??
    Και ενός φίλου είχε πρόβλημα με μπεκ, τα άλλαξε και ησύχασε!!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη bill_m3 : 29-01-10 στις 17:43

  8. #6
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το θέμα είναι πως ο άνθρωπος είναι διατεθημενος να τα αλαξει
    έστω και αν χρειαστεί να τα πληρώσει μιας και από την εγγύηση
    του αλλάζουν μόνο ότι χαλάει. Δεν του εγγυουντε όμως πως
    το πρόβλημα θα σταματήσει. Δλδ οκ άμα θες αλαξε τα αλλά
    μπορεί να έχεις πάλι πρόβλημα. Πάντως συμφωνώ πως όταν
    παρουσιάζεται κτι τέτοιο πάνω από μια φορά καλό είναι να
    αλλαζονται όλα εξαρχής. Από την άλλη αφού παραδέχονται
    την αστοχία υλικού δε θα έπρεπε τουλάχιστο τα μπεκ να
    τα αλαζουν όλα;;;
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  9. #7

    Προεπιλογή

    Μα Θωμα εγω εχω παραδειγματα ανθρωπων που τα αλλαξαν ολα! Ακομα θυμαμαι πως πριν 5 χρονια οταν απλως ειχε αναβοσβησει το check σε εμενα, πηγα στην bmw και χωρις να ειναι βεβαιοι αν φταει η βενζινη ή οι πολ/στες προθυμοποιήθηκαν να τους αλλαξουν όλους, μονο με την υποψια! Ασχετα που δεν τους αλλαξα ...

  10. #8
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τι να σου πω ρε Σπύρο.
    Τον άνθρωπο τον έχουν τρελανει ρε.
    Και το σπάσιμο είναι πως του αλαζουν μόνο ότι
    θέλει αλλαγή. Μαλον σε μακακες έχει πέσει...
    Αφού είναι τόσο γνωστό πρόβλημα και με
    αντικατάσταση λύνεται τότε αυτοί οι καρναβαλοι
    γιατί τον αφήνουν στο σκοτάδι. Μαλον ο καυγάς
    είναι αναποφεκτος και η ιδέα της επιστολής δεν
    είναι καθόλου άσχημη.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  11. #9
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.816
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Τα valvetronic ΔΥΣΤΥΧΩΣ εχουν πολλα "θεματα"... (πολλαπλασιαστες, αισθητηρας στροφαλου, αισθητηρας εκεντροφορου.. και δε ξερω γω τι αλλα..)

    Καλο ειναι να αλλαχτουν ολοι οι πολ/στες και οχι μονο αυτος που βγαζει το σφαλμα..

    Σε μενα ειχε τυχει, σε μια περιοδο που το αμαξι ηταν ακινητο κανα 2μηνο και το εβαζα που και που στο γκαραζ μεσα μπροστα να δουλεψει λιγο, να εχουν κολλησει 2 μπεκ και να δουλευει σαν subaru!! Αλλαζουμε μπουζι, τιποτα.. αλλαζουμε πολ/στες, τιποτα.. ο μηχανικος μου, μου λεει, επομενο βημα ειναι καθαρισμος μπεκ.. Καθως το συζητουσα ενα βραδυ μ'ενα φιλο και "σπαγαμε" τα κεφαλια μας, μου λεει παμε στο γκαραζ να το δω.. Βγαζουμε το καπακι της μηχανης, παιρνει μια πενσα, χτυπαει λιγο τη μπεκιερα σε ολο της το μηκος, βαζω μπροστα, ΡΟΛΟΙ το αμαξι!! Ειναι να τρελαινεσαι!! Πρεπει να ηταν τουλαχιστον 2 μπεκ κολλημενα γιατι το αμαξι ρεταριζε ΑΣΧΗΜΑ!!

    Το πιο καλο θα ηταν να του φτιαξουν το αμαξι και να τους πληρωσει μονο οτι ανταλλακτικο εχει πραγματικα ζημια και οχι, αλλαζουμε αυτο, πληρωσε, δουλευει και σε μια βδομαδα παλι τα ιδια, ισως ειναι αυτο, αλλαγη παλι ΑΛΛΑ λεφτα και παει λεγοντας..
    Να τους το παει και να τους ξεκαθαρισει αυτο το πραγμα για να μην αλλαζει τσαμπα πραγματα και του τρωνε λεφτα..
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  12. #10
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το πρόβλημα που παρουσιάζει η 320 του φίλου σου, είναι το πιο συχνό πρόβλημα που παρουσιάζουν όλες οι 320 με τα 170 άλογα (Ν43Β20). Αντίθετα, σ'αυτές με τον Ν46Β20 (Ε90-1 με 150 άλογα) όπως η δικιά μου, το πρόβλημα αυτό είναι σπάνιο.

    Αυτό που ξέρω κι εγώ, είναι, όπως πολύ σωστά σου είπαν τα παιδιά προηγουμένως, ότι πρέπει να αλλαχτούν όλοι οι πολλαπλασιαστές και όχι μόνο ο προβληματικός. Οι περισσότεροι που έχουν προβεί στην αντικατάσταση αυτή έχουν ησυχάσει από το πρόβλημα. Υπάρχουν και άλλοι όμως όπου το αμάξι τους μετά από λίγο καιρό αρχίζει και πάλι να ρετάρει. Ας δοκιμάσει πάντως και βλέπει.

    Το πρόβλημα αυτό πάντως καταντάει τραγελαφικό, αφού εμφανίζεται σε πολύ μεγάλο βαθμό συχνότητας και πάντα η επίσημη θέση των συνεργείων είναι ότι ευθύνεται η κακή βενζίνη. Λες και μόνο οι 320 έχουν τέτοιες "ευαισθησίες", ενώ τα υπόλοιπα αυτοκίνητα (που δεν έχουν τέτοια θέματα) έχουν ανοσία!
    Είμαι σίγουρος ότι επιστολές στο Μόναχο, πάνω στο ζήτημα αυτό, θα έχουν γίνει πολλές (ξέρω προσωπικά δύο άτομα που έχουν κάνει), χωρίς απτό αποτέλεσμα όμως. Μάλλον, θα πρέπει να οργανωθούν οι κάτοχοι που έχουν τέτοιο πρόβλημα και να κάνουν μια ομαδική επιστολή, μήπως και γίνει κάτι. Η ισχύς εν τη ενώσει είναι αδιαμφισβήτητη και πάντα αποδίδει καλύτερα...
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP