Κι εγώ πιστεύω πως 18 χιλιάρικα για τον κινητήρα αυτό (άντε και το τιμόνι αφού κάτι άλλο δεν πρέπει να έμεινε) είναι αρκετά.
Πέρα από αυτό όμως, σε κουβέντα που είχε γίνει σε άλλο τόπικ θυμάμαι πως έγραφε ότι λόγω των πολύπλοκων ηλεκτρονικών, οι μετατροπές αυτές είναι πολύ πιο δύσκολες απ'ό,τι συνέβαινε στις Ε46 και ακόμα παλαιότερα.
Αν θυμάμαι καλά, το τόπικ αναφερόταν σε Ε9Χ βέβαια, αλλά δε νομίζω ότι είναι και μεγάλες οι διαφορές.
Κι εγώ το έχω όνειρο να βάλω στην Ε90 6κύλινδρο (τον ατμοσφαιρικό με τα 272 άλογα για την ακρίβεια), αλλά προς το παρόν θεωρώ ότι είναι πολύ δαπανηρό και ενέχει και κάποιο ρίσκο, αφού πολλές τέτοιες μετατροπές σίγουρα δεν έχουν γίνει αρκετές ακόμα.
Σε 2-3 χρονάκια όμως, που θα υπάρχουν και περισσότερα τροπέτα στην αγορά, νομίζω πως θα είναι καλύτερη περίοδος για τέτοιες μετατροπές συνονόματε...
the more people agree with me
the more I think I'm wrong