Σελίδα 1 από 4 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 34

Θέμα: "i", BMWΆs new sub-brand!

Rides

Προεπιλογή "i", BMWΆs new sub-brand!

"born electric"

H bmw μολις παρουσιασε τη νεα sub-brand «i» η οποια θα περιλαβει κατω απο την ομπρελα της τα νεα ηλεκτρικα αυτοκινητα.
    Η "i" θα ειναι καπως οπως η αντιστοιχη Μ, αλλα θα προσανατολιζεται σε οχηματα με εμφαση την οικονομια και την οικολογια, αντιθετως με την Μ η οποια θα συνεχισει να εστιαζει στην τεχνολογια αιχμης και την υψηλη αποδοση.
    Το πρωτο αυτοκινητο αυτης της “μαρκας” που θα βγει στην αγορα με θα ειναι το Megacity urban car.
    Το οχημα αυτο θα κυκλοφορησει με τα διακριτικα i3, ενω ενα χρονο αργοτερα θα ακολουθησει το i8, η εκδοση δρομου του πρωτοτυπου vision που παρουσιαστηκε το 2009 στην εκθεση της φρανκφουρτης...

Περισσοτερες πληροφοριες καθως και το δελτιο τυπου αργοτερα...

2. The Following 2 Users Say Thank You to Stathis For This Useful Post:

bimmer-corfu (21-02-11), deepBLUE (29-07-11)

Rides

Προεπιλογή

New BMW sub-brand: BMW i

BMW i stands for sustainable vehicles and mobility solutions
    Two models available from launch: BMW i3 and BMW i8 Mobility services complement core business
    BMW i Ventures holding company founded

Munich. The new BMW sub-brand focused on developing sustainable mobility solutions has been launched. “BMW i represents a new movement in premium mobility. With the introduction of this new sub-brand, the BMW Group reaffirms its leadership as the most innovative and sustainable premium car company. The products and services have been conceived around a revolutionary approach: purpose designed and purpose built for sustainable, premium mobility. ItΆs a new day in our industry; a new era for individual mobility. This is BMW i – Born Electric.” said Ian Robertson, member of the Board of Management of BMW AG responsible for Sales and Marketing, in Munich on Monday.

In a first move, two models will be launched under the new sub-brand from 2013 – the BMW i3 and BMW i8. The BMW Group will also significantly expand its range of mobility services over the years ahead. To achieve this, a Venture Capital company was founded in New York City, BMW i Ventures, with an investment totalling up to 100 million US dollars.

“BMW i offers visionary cars and services, inspiring design, and an entirely new concept of premium mobility – all with a focus on sustainability”, explained Robertson. The BMW i brand comprises vehicles and services developed since 2007 as part of project i, a BMW Group think tank exploring sustainable mobility solutions. It is the BMW GroupΆs response to changing customer needs, including increasing demand for alternative drive trains, such as electric drive systems and hybrids. There is a widespread desire in megacities for solutions which intelligently combine the benefits of various mobility concepts in a single package.

Revolutionary vehicle concepts
    “With BMW i, we are building on the success and strength of our core brand,” emphasised Robertson. The BMW i3– previously known as the Megacity Vehicle – will be the BMW GroupΆs first series-produced car for urban areas to be driven by electric power alone. The BMW i8, meanwhile, is based on the BMW Vision EfficientDynamics concept study. Its plug-in hybrid drive blends the sporting ability of a high-performance machine with the fuel consumption and emissions of a small car.

Both models are based on a revolutionary construction concept known as LifeDrive architecture. An aluminium chassis houses the powertrain, and the passenger cell consists of high-strength but extremely lightweight carbon fibre-reinforced plastic (CFRP). “Both cars have been designed specifically for their respective alternative drive systems. We used the innovative architecture and CFRP to cancel out practically all of the extra weight added by the batteries. For our customers this means superior driving dynamics combined with significantly increased range using electric power,” explains Klaus Draeger, BMW Board member responsible for development.

BMW i8 to be built in Leipzig
    Like the BMW i3, the BMW i8 will also be manufactured at BMWΆs Leipzig plant. Around 400 million euros will be invested in new plant facilities and some 800 jobs will be created up to 2013. Development and production synergies will be achieved through both vehicles using the same component sets for the electric motors, power electronics, and high-voltage lithium-ion batteries.

A range of vehicle-independent services
    An additional range of mobility services – which can also be used independently of the cars – will be an integral component of BMW i. This will allow the creation of a new, profitable area of business over the long term and attract new customers to the companyΆs brands.

“Mobility requirements are changing in rapidly expanding megacities” adds Ian Robertson. “Our commitment to car-enabled mobility services, like BMW ConnectedDrive, will be significantly expanded under BMW i. WeΆll also grow our car-related premium mobility services. WhatΆs truly groundbreaking is that weΆll begin offering car-independent premium mobility services. BMW i aims to provide customized mobility solutions across a seamless network of premium products and premium services.” The focus is on solutions which will improve usage of existing parking spaces, as well as intelligent navigation systems with local information, intermodal route planning, and premium car-sharing.
    In addition to services developed in-house, the BMW Group is pursuing collaborations with partner companies and exploring strategic capital investments in providers of mobility services. To this end, the venture capital company BMW i Ventures has the goal to expand the range of products and services offered by BMW i in the long term by taking stakes in highly innovative service providers.

New York-based My City Way is the first company in which BMW i Ventures has taken a stake. Of the partnership, Ian Robertson said, “I am thrilled to announce that we have just signed our first strategic partnership with My City Way. As a mobile app, My City Way provides users with information on public transportation, parking availability, and local entertainment for over 40 cities in the US. Another 40 cities will be part of the global rollout, including Munich, of course.”

BMW i.

The design of the new BMW sub-brand.

Munich. BMW i stands for visionary vehicles, inspiring design and a new understanding of premium mobility – with a consistent focus on sustainability. This unique character is brought to life through style elements that give the design of BMW i models its very own identity. By reinterpreting well-known design characteristics, the BMW i design language ties in with the BMW parent brand. However, as the BMW i sub-brand reinterprets individual elements in a completely new fashion, vehicles launched under the new i sub-brand are provided with a stand-alone identity. For the sub-brand, the BMW logo is complemented by a blue three-dimensional ring. The reinterpretation of the iconic BMW kidney grille, particularly in combination with the sub-brandΆs front view, creates an optical link to the typical face of BMW core brand models. Apart from the assets of BMW design which stands for premium, quality and precision the BMW i design also embodies lightness, purity, safety and aerodynamic efficiency.

The side view reveals one of the most prominent design characteristics: the “streamflow”-C-pillar. These converging lines are a manifestation of the designΆs alignment with the modelsΆ aerodynamic requirements. Another element that substantiates this design philosophy is the aerodynamic thrust surface – or “aeroflap” – which is integrated into the rocker panel. Due to their diameter, the low-profile tires highlight the efficiency and dynamics of the BMW i3 and the BMW i8. Both concepts feature rear lights that reflect BMWΆs classic L theme. The side surfaces emphasize the aerodynamic aspect once again, also when viewed from the rear. As tearing edges, they reduce the modelsΆ aerodynamic drag and give them sound proportions.

The BMW i3 and the BMW i8 demonstrate the potential range of BMW i design principles when applied to two completely different vehicle concepts. The
    BMW i3, known previously as the “Megacity Vehicle”, will be the BMW GroupΆs first all-electric series model for urban environments. The BMW i8, on the other hand, is based on the BMW Vision EfficientDynamics concept study. Fitted with a plug-in hybrid drive, it combines the driving characteristics of a high-performance sports car with the consumption and emission levels of a small car.

The BMW i logo
    Conveying an air of transparency and openness, the BMW i logo is the epitome of the sub-brand and its design principles. The logo features a future-oriented design and evokes associations with the BMW parent brand. Its diagonal set-up with an upward orientation imparts a look of dynamics and elegance, thus augmenting the visionary character of BMW i.

21.02.2011, Press Release

4. The Following 2 Users Say Thank You to Stathis For This Useful Post:

BILL007 (28-07-11), bimmer-corfu (21-02-11)

Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Rides

Προεπιλογή

iLOLd !!

Δε λέω, ενδιαφέρον το 'i' αλλά όχι πρωτότυπο. Τους πρόλαβε η ......Hyundai.

Περιοχή
    Καλαμαριά
    Rides

Προεπιλογή

BMW i. Born electric. (κάλιο αργά παρά ποτέ)
    www.bmw-i.com
    ΜΗΝ ΛΕΣ ΟΣΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ... ΑΛΛΑ ΓΝΩΡΙΖΕ ΟΣΑ ΛΕΣ!!

Περιοχή
    Καλαμαριά
    Rides

Προεπιλογή

έχει γίνει και σελίδα στο facebook.

https://www.facebook.com/reqs.php#!/BMWi
    ΜΗΝ ΛΕΣ ΟΣΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ... ΑΛΛΑ ΓΝΩΡΙΖΕ ΟΣΑ ΛΕΣ!!

Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Rides

Προεπιλογή

Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο tsagio Εμφάνιση μηνυμάτων
    έχει γίνει και σελίδα στο facebook.

https://www.facebook.com/reqs.php#!/BMWi
    Ωωω ρεεε!
    Και τώρα δεν θα κοιμηθώ!!!!!!
    Δεν το λέω για εσένα αλλα για την BMW και τις μαρκετίστικες βλακείες της!

Rides

Προεπιλογή

το δελτιο τυπου και στα ελληνικα...

BMW i: Το νέο brand της BMW

Μόναχο. Το νέο brand της BMW το οποίο θα ασχολείται με την ανάπτυξη λύσεων βιώσιμης μετακίνησης είναι πλέον γεγονός. «Το BMW i αντιπροσωπεύει ένα νέο ΅κίνημαΆ στον κλάδο των premium αυτοκινήτων. Με το λανσάρισμα του νέου brand, το BMW Group επιβεβαιώνει και πάλι τον ηγετικό ρόλο του στη δημιουργία καινοτόμων και βιώσιμων προϊόντων ανώτερης ποιότητας. Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες διέπονται από μία επαναστατική φιλοσοφία: σχεδιάζονται και υλοποιούνται με κριτήριο τη βιώσιμη, premium μετακίνηση. Πρόκειται για μία νέα ημέρα στη βιομηχανία μας, μία νέα εποχή στην προσωπική μετακίνηση. Αυτό είναι το BMW i – Born Electric» δήλωσε στο Μόναχο τη Δευτέρα ο Ian Robertson, μέλος Διοικητικού Συμβουλίου της BMW AG, υπεύθυνος Πωλήσεων & Μάρκετινγκ.

Σε πρώτη φάση, δύο μοντέλα θα λανσαριστούν με το νέο εμπορικό σήμα από το 2013 – η BMW i3 και η BMW i8. Επίσης, το BMW Group θα επεκτείνει σημαντικά τη γκάμα των προσεχών υπηρεσιών mobility. Για το σκοπό αυτό, ιδρύθηκε η εταιρία Επιχειρηματικού Κεφαλαίου (Venture Capital) BMW i Ventures στη Νέα Υόρκη, με συνολική επένδυση 100 εκατομμυρίων Αμερικανικών δολαρίων.

«Το BMW i προσφέρει οραματικά αυτοκίνητα και υπηρεσίες, εμπνευσμένη σχεδίαση και μία νέα φιλοσοφία premium mobility – με έμφαση στη βιωσιμότητα» εξήγησε ο Robertson. Το BMW i περιλαμβάνει οχήματα και υπηρεσίες που έχουν εξελιχθεί από το 2007 στο πλαίσιο του project i, μία ΅δεξαμενή σκέψηςΆ του BMW Group για τη διερεύνηση βιώσιμων λύσεων μετακίνησης. Πρόκειται για την απάντηση της εταιρίας στις νέες ανάγκες των πελατών και την αυξανόμενη ζήτηση για εναλλακτικά συστήματα κίνησης, όπως συστήματα ηλεκτροκίνησης και υβριδικά. Υπάρχει μία γενική επιθυμία στις μεγαλουπόλεις για λύσεις που συνδυάζουν έξυπνα τα οφέλη διαφόρων φιλοσοφιών σε ένα όχημα.

Επαναστατικές φιλοσοφίες οχημάτων

Με το BMW i, στηριζόμαστε στην επιτυχία και τη δύναμη της βασικής μας μάρκας» τόνισε ο Robertson. Η BMW i3– γνωστή μέχρι πρότινος ως Megacity Vehicle – θα είναι το πρώτο αποκλειστικά ηλεκτροκίνητο όχημα μαζικής παραγωγής του BMW Group για αστικές περιοχές. Η BMW i8, από την άλλη, βασίζεται στη σχεδιαστική μελέτη BMW Vision EfficientDynamics. Η plug-in υβριδική φιλοσοφία συνδυάζει τις σπορ ικανότητες ενός εργαλείου υψηλών επιδόσεων με την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων ενός μικρού αυτοκινήτου.

Και τα δύο μοντέλα βασίζονται στην επαναστατική αρχιτεκτονική LifeDrive. Ένα αλουμινένιο πλαίσιο φιλοξενεί τον κινητήρα και ο κλωβός επιβατών αποτελείται από υψηλής αντοχής αλλά πανάλαφρο πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα- Carbon Fibre-Reinforced Plastic (CFRP). «Και τα δύο αυτοκίνητα έχουν σχεδιαστεί ειδικά για αντίστοιχα εναλλακτικά συστήματα κίνησης. Χρησιμοποιήσαμε την καινοτόμο αρχιτεκτονική και CFRP για να αντισταθμίσουμε σχεδόν όλο το πρόσθετο βάρος των μπαταριών. Για τους πελάτες μας αυτό σημαίνει ανώτερη δυναμική συμπεριφορά σε συνδυασμό με αισθητά αυξημένη αυτονομία ηλεκτροκίνησης» εξηγεί ο Klaus Draeger, μέλος του Συμβουλίου της BMW, υπεύθυνος εξέλιξης.

Η BMW i8 θα κατασκευάζεται στη Λειψία

Όπως η BMW i3, έτσι και η BMW i8 θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της BMW στη Λειψία. Περίπου 400 εκατομμύρια ευρώ θα επενδυθούν στις νέες εγκαταστάσεις της Μονάδας, ενώ θα δημιουργηθούν περίπου 800 θέσεις εργασίες μέχρι το 2013. Θα αναπτυχθούν συνέργειες κατά την εξέλιξη και παραγωγή και των δύο αυτοκινήτων καθώς θα χρησιμοποιούνται ίδια σετ εξαρτημάτων για τους ηλεκτροκινητήρες, τα ηλεκτρονικά ισχύος και τις μπαταρίες ιόντων λιθίου υψηλής τάσης.

Υπηρεσίες ανεξάρτητες από το αυτοκίνητο

Πρόσθετες υπηρεσίες mobility – με δυνατότητα χρήσης ανεξάρτητα από το αυτοκίνητο – θα αποτελέσουν αναπόσπαστο κομμάτι του BMW i. Έτσι θα δημιουργηθεί μακροπρόθεσμα ένας νέος, επικερδής επιχειρηματικός τομέας που θα προσελκύσει νέους πελάτες στα προϊόντα της εταιρίας.

«Οι απαιτήσεις μετακίνησης αλλάζουν στις ταχέως αυξανόμενες μεγαλουπόλεις» προσθέτει ο Ian Robertson. «Η δέσμευσή μας σε υπηρεσίες μετακίνησης που ενεργοποιούνται μέσω του αυτοκινήτου, π.χ. BMW ConnectedDrive, θα επεκταθεί σημαντικά υπό το νέο σήμα BMW i. Επίσης θα αυξήσουμε τις υπηρεσίες μας premium mobility που σχετίζονται με το αυτοκίνητο. Εκείνο που είναι πραγματικά επαναστατικό είναι ότι θα ξεκινήσουμε να προσφέρουμε τέτοιες υπηρεσίες ανεξάρτητα από το αυτοκίνητο. Το BMW i στοχεύει να προσφέρει εξατομικευμένες λύσεις mobility σε ένα δίκτυο premium προϊόντων και υπηρεσιών». Η έμφαση λοιπόν θα δοθεί σε λύσεις για την καλύτερη αξιοποίηση υφιστάμενων χώρων στάθμευσης, στα ευφυή συστήματα πλοήγησης με τοπικές πληροφορίες, στο συνδυασμένο προγραμματισμό διαδρομών και στην κοινή χρήση premium αυτοκινήτων.

Πέρα από τις υπηρεσίες που εξελίσσονται στους κόλπους του, το BMW Group επιδιώκει συνεργασίες με άλλες εταιρίες και διερευνά στρατηγικές κεφαλαιακές επενδύσεις σε παρόχους υπηρεσιών μετακίνησης. Για το σκοπό αυτό, η εταιρία επιχειρηματικού κεφαλαίου BMW i Ventures στοχεύει στην επέκταση της γκάμας προϊόντων και υπηρεσιών BMW i μακροπρόθεσμα αποκτώντας μετοχές σε παρόχους καινοτόμων υπηρεσιών.

Η My City Way που έχει την έδρα της στη Νέα Υόρκη είναι η πρώτη εταιρία στην οποία έχει αποκτήσει μετοχές η BMW i Ventures. Ο Ian Robertson δήλωσε για τη σύμπραξη, «είμαι ενθουσιασμένος που μόλις υπογράψαμε την πρώτη μας στρατηγική συνεργασία με τη My City Way. Μέσω μιας κινητής εφαρμογής (mobile app), η My City Way παρέχει στους χρήστες πληροφορίες για δημόσια μέσα μεταφοράς, διαθεσιμότητα χώρων στάθμευσης και τοπική ψυχαγωγία σε περισσότερες από 40 πόλεις στην Αμερική. Άλλες 40 πόλεις περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα παγκόσμιου λανσαρίσματος, μεταξύ των οποίων και το Μόναχο».

Δελτίο τύπου

Περιοχή
    Α.Ηλιουπολη
    Rides

Προεπιλογή

https://www.bmw-i.com/en_ww/

και ενα βιντεακι...

ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΟΛΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ

Current World Population Clock

U.S.National Debt Clock

Always we need a ballance between the car and the woman as a perfect man dream!

Περιοχή
    Patra, Greece
    Rides

Προεπιλογή

Και ένα ενδιαφέρον (και έγκυρο) άρθρο που εξηγεί τι ακριβώς είναι η i, τις διαφορές με την ΜΙΝΙ, αλλά και με την Μ.

Δυστυχώς είναι στα αγγλικά:

https://www.germancarforum.com/bmw-i...and-bmw-i.html

12. The Following 2 Users Say Thank You to GiannisRob For This Useful Post:

m-power_01 (01-03-11), Stathis (01-03-11)

Περιοχή
    Patra, Greece
    Rides

Προεπιλογή

Και μερικές ωραιότατες φωτογραφίες, που το τμήμα CM της BMW φροντίζει να σπέρνει από 'δώ και απο 'κεί...

Πηγή: www.gmotors.co.uk via Scott27 @ German Car Forum

14. The Following User Says Thank You to GiannisRob For This Useful Post:

BILL007 (28-07-11)

Σελίδα 1 από 4 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

• Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •