αν δεν γινει και δουλεια απο πανω τοτε ειναι μιση δουλεια.
τι να σας πω τωρα πρεπει αυτοι που δεν το εχεται κανει να το δειτε.
εγω προσωπικα το εκανα. το αποτελεσμα ειναι εργοστασιακο. δεν φενεται τιποτα μα τιποτα
αμα δεν κοπουν τα 2 κομματια απο πανω στα σημεια που παταει η γεφυρα, να ελεγχθουν τα σημεια που ειναι απο κατω τσαμπα κοπος.
απο κατω βαζεις τα λαμακια για να ενισχυσης το κατω μερος απο πανω το αφηνεις ετσι? εχει ακομη 2 φυλλα λαμαρινας απο πανω. ειναι σαντουιτς
οσο αναφορα τα συνεμπλοκ της γεφυρας εγω εχω τα ΟΕΜ
Και οταν κατεβασα την γεφυρα τα συνεμπλοκ ηταν σαν καινουργια
συνεμπλοκ εκει που κανουν πολυ δουλεια ειναι στα πισω ψαλιδια στο ΤΟΕ in-out.
εγω προσωπικα εκει εχω Powerflex Black Series.
το αποτομο σταματα-ξεκινα, εκει τρανταζεται το αυτοκινητο
δεν ειναι τυχαιο του οτι εκεινα φαγωνονται πρωτα. αφου απο εκει ξεκιναει να το πιασιμο και η αντισταση που εχειν να φορτισει ολη η γεφυρα.
Δεν ειναι ομως κακο να μπουν και στην γεφυρα Powerflex
turbodog (05-01-16)
Ο Στελιος τα λεει μια χαρα, ετσι ακριβως ειναι
Το κιτ της redish ειναι πολυ πιο σωστα φιλοσοφημενο.
Κανει λιγο καλυτερη κατανομη τασεων.
Επιπλεον, αν δεν βαλεις εποξειδικο υλικο μεσα στη δοκο να γινει μασιφ (οπως προτεινει η bmw) η δουλεια ειναι μεσοβεζικη.
Μετα απο καποια χλμ(στην καλυτερη των περιπτωσεων αλλα τοσα) θα κοπει παραδιπλα.
Και θα το ξαναενισχυσεις και θα ξανακοπει ακομα παραδιπλα.
Με τις λαμες επισκευαζεις τη ζημια που εχεις.
Ενισχυση αποτελει μονο το γεμισμα της δοκου με εποξειδικο υλικο.
(πολυ περιληπτικα περιοριζει τις παραμορφωσεις της δοκου σε αποτομες επιταχυνσεις και επιβαρδυνσεις. Εως και τις μηδενιζει. Οι λαμες απλα τις μεταφερουν παραδιπλα.
Το πατωμα κοβεται επειδη οι μετακινησεις που παιρνει ειναι πολυ κοντα στα ορια της ελαστικης περιοχης.
Οσο ειναι καινουριο τις αντεχει μια χαρα, αλλα καθε ζορισμα το περναει στα καταστοιχα.
Το κουβαλαει στην πλατη του.
Το μετραει.
Σκιζεται απο κοπωση.
Την πατησαν χονδροειδως οι μηχανικοι που κανανε τη συνθεση του πατωματος.
Αυτος ειναι και ο λογος που οσο και να το σκισεις καινουριο δε θα παθει τπτ. Δεν πα να του βαλεις 2000 αλογα.
Αν ομως φαει τα ψωμια του θα το κοψει ακομα και αν εχει 50 ιππους.
Εξαλλου το πραγματικο ζορι ειναι στις επιβραδυνσεις και οχι στις επιταχυνσεις.
Τελος παντων το τραβηξα πολυ.
Οι τυποι αυτοι που την πατησαν λοιπον και δεν εξετασαν ποσο θα αντεξει η γεφυρα τους στη χρηση, εδωσαν και την απολυτη λυση για να ξεπεραστει το προβλημα.
Την κανουν μασιφ με εποξειδικο υλικο.
Θα μπορουσα να τους κραζω για το πως την πατησαν, αλλα μαλλον οφειλω να τους βγαλω το καπελο για το πως σκεφτηκαν να εξαλειψουν το προβλημα χωρις να αλλαξουν πατωματα σε οσα 46αρια κυκλοφορουν...
Ολα τα αλλα ειναι πατεντες.
Οι λαμες θα μπουν μονο για ψυχολογικους λογους και αν το εχεις ηδη σκισει φυσικα.)
Αν η ρωγμη σου ειναι τριχοειδης και μικρη σε μηκος μπορεις να γεμισεις απευθειας χωρις να βαλεις λαμες.
Υπαρχει σχετικη οδηγια και στο εντυπο που εστειλαν στα εξουσιοδοτημενα.
Δεν θα το εκανα.
Δεν εχω κοψει πατωμα αλλα καποια στιγμη θελω να βαλω τις λαμες του εγγλεζου και κατοπιν να γεμισω το πατωμα με το ματζουνι της bmw(το αναποδο δε γινεται).
Γιατι θα βαλω τις λαμες αφου δεν το εχω σκισει και αφου ισχυριζομαι οτι ειναι αχρηστες?
Για το σηκωνω στη ραμπα, να το κοιταω απο κατω και να νιωθω οτι ειναι κτηνος.
Αβυσσος η ψυχη του ανθρωπου...
Καλα μπορει και να κοπει μεχρι να το παρω αποφαση, οποτε θα εχουν και οι λαμες νοημα
Στο θεμα των σινεμπλοκ.
Βαζοντας πιο σκληρα σινεμπλοκ περνας κρουσεις στο πατωμα.
Για μενα μην κανεις τετοιο πραγμα.
Ειναι εγκλημα.
Το σωστο ειναι να αλλαζει κανεις τακτικα τα εργοστασιακα σε ενα τοσο ευαισθητο σημειο.
Απο την αλλη απο το να εχει κανεις κομμενα εργοστασιακα, σαφως ειναι προτιμοτερα τα powerflex.
Το πιο σωστο ομως ειναι να ειναι παντα καινουρια τα εργοστασιακα.
chrisgiapz3 (07-01-16), diosak (05-01-16), Vassilis ///M (05-01-16), wheelman (05-01-16), zaharias (05-01-16)
Επωξειδικά εκτός bmw πια προτείνουμε?
Πέρα της κακής μελέτης στο σασί...οσον αφορά τα μαμά σινεμπλοκ ακόμα και καινούργια νομίζω ότι έχει γραφτεί και στα έξω forum ότι σε αυτά οφείλεται το πρόβλημα λόγω έδρασης τα δυο μισοφέγγαρα δλδ που κοπανανε το σασι με τα μπρος πίσω της γέφυρας.
Υπαρχουν πολλα παραπλησια υλικα.
Βγαζουν πολλες εταιρειες οπως η sika? η sintecno κ αλλες που φτιαχνουν εποξειδικα.
Παιζουν ομως σε πολλα νουμερα ρευστοτητας.
Πρεπει να βρεις το σωστο ωστε και το κενο να γεμισει και μην ειναι πολυ ρεπτορευστο κ τρεχει απο παντου.
Δεν ξερω αν θα το ρισκαρα.
Εκτος αν ξερεις ποιος ειναι ο προμηθευτης της bmw για το συγκεκριμενο υλικο.
Τα μαμά σινεμπλοκ είναι ότι χειρότερο μπορεί να φοράει το αμάξι. Όποιος τα έχει πιάσει στα χέρια του εύκολα το καταλαβαίνει.
Εκτός του ότι έχουν μικρότερη διάμετρο εδρασης, περιμετρικά έχουν τοιχωμα λεπτό που ακουμπάει στο πάτωμα. Το κακό με αυτά, είναι ότι αυτά πατάνε στο πάτωμα και όχι όλη η επιφάνεια του σινεμπλοκ.
Το πάτωμα σκίζει από τις εκκινησεις, τις γρήγορες αλλαγές και τις αναπηδησεις του πίσω μέρος από σπινιαρισματα. Το βρίσκω πολύ χλωμό να ανοίξει από φρεναρισματα.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
aimiliosbmw (05-01-16), EVERGET (05-01-16), JiMk86 (05-01-16), nik200 (06-01-16)
Aξίζει να κόψεις από το πάνω μέρος - εσωτερικό του πορτ-μπαγκαζ μόνο εάν έχει αρχίσει να σκίζεται και εκεί (πολύ προχωρημένο στάδιο). Εάν δεν έχει αρχίσει τότε δεν υπάρχει λόγος να κάνεις το εσωτερικό του αυτοκινήτου σου κάπως έτσι (και αν όχι έτσι πάντως σίγουρα πειραγμένο σε σχέση με μαμά):
Και η εικόνα που έβαλα είναι καλή δουλειά γιατί έχουν δει πολλά τα μάτια μας.
Ανοίγοντας από κάτω βλέπεις τι γίνεται στο εσωτερικό του σάντουιτς και ενισχύεις και την ενδιάμεση λαμαρίνα (από την κάτω της μεριά). Αφού λοιπόν ενισχύσεις και την ενδιάμεση λαμαρίνα, κλείνεις από κάτω και ενισχύεις εξωτερικά το κάτω φύλλο. Οπότε δεν είναι καθόλου μισή δουλειά....
Βασικά μέσα το πάτωμα είναι έτσι (δεν είναι μαύρη τρύπα να μας τρομάζει και να μεγαλοποιούμε τα πράγματα...):
Τέλος για να απαντήσω στο φίλο JiMk86 δεν έχω βάλει κάποιον αφρό μέσα στο πάτωμά μου. Έχω κάνει πολύ καλή ενίσχυση με λάμες και είμαι σίγουρος πως δεν πρόκειται να κάνει κιχ. Ο αφρός είναι μία έξτρα προστασία καθαρά για ψυχολογικούς λόγους. Από μόνος του δεν προσφέρει και πολλά αφού ας μην ξεχνάμε πως πολλά Μ3 με αφρό στο subframe ανοίγουνε με ίδια σχεδόν συχνότητα με χωρίς.....
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
Πολύ σωστή παρατήρηση. Η αστοχία είναι αποτέλεσμα της κόπωσης του μετάλλου, φυσικά και λάθος σχεδιασμός του σημείου που δεν λαμβάνει υπόψη το κύκλο φόρτισης. Σκοπός οποίας επέμβασης πρέπει να είναι η ελάχιστοποιηση συγκέντρωσης τάσεων που αυτές συμβαίνουν σε σημεία όπως πχ μικρορωγμες, ενώσεις ή διεπιφανειες αν ομοιογενών υλικών κλπ. Δεν γνωρίζω λεπτομέρειες της γεωμετρίας στο συγκεκριμένο σημείο αλλά η πλήρωση με κάποιο υλικό απορρόφησης κραδασμών ή/και που μετατρέπει το τμήμα όλο σε ένα ενιαίο στοιχείο πιθανόν να οδηγεί σε σημαντική αποφορτιση των επιμαχων σημείων. Πάντως μόνο καλό μπορεί να κάνει κατά την άποψή μου. Νομίζω επίσης ότι η bmw δεν έχει κάποια μαγική φόρμουλα στον αφρό ή ρητίνη.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
aimiliosbmw (09-02-16), ghost-rider (07-01-16)
Τα σινεμπλοκ των πίσω ψαλιδιων φαγωνονται εύκολα λόγο της θέσης τους. Σκεφτητε ότι στην θέση που βρίσκονται και με τη γωνια που έχουν, προσπαθούν να συγκρατησουν τις μετατοπησεις βάρους.
Μέσα έξω πάνε όλη την ώρα. Πέραν του κακού σχεδιασμού, εγώ επιμένω και στον τρόπο που ειν κατασκευασμενα τα σινεμπλοκ.
Στο δικό μου τη δεύτερη φορά, ανοίξαμε και από πάνω αν θυμάμαι καλά.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS