Επανέρχομαι στο θέμα μετά από καιρό... τον Ιούλιο έγινε το σέρβις και κάναμε ρισέτ με τον μηχανικό... έχω κάνει 4000 χλμ. από τότε και δεν έχει σβήσει ούτε ένα λαμπάκι!! Οι μπαταρίες του συστήματος δεν είναι καθώς δεν έχει παρουσιάσει τα γνωστά συμπτώματα που προκαλούνται από κάτι τέτοιο!! Τί να υποθέσω?? Οτι πάμε για τη μονάδα του service indicator??
Πάνω κάτω ο μηχανικος μου είπε ότι κάθε λαμπάκι σβήνει ανάλογα με την οδήγηση στα 3000 χλμ. μάξιμουμ!! Παίζει να είναι κανένα βραχυκύκλωμα?
M40B18, 8-valve, Aluminium cylinder head, Hydraulic valves, Cast iron block, Forged steel rods, 6 counter-weights, DME Bosch motronic 1.3 > 115(BHP)@5500 rpm, 165(NM)4250 rpm.