παρα πολυ σωστα.
και το αρχειο πολυ διαφωτιστικο. ευχαριστουμε.
επιβεβαιωνει αυτο που υποστηριζα χρονια.
η καλυτερη εξατμιση ειναι η "μαμα"... εχει ωρες εξελιξης στην "πλατη" της που ουτε μπορουν να πλησιασουν οι ανεξαρτητοι κατασκευαστες...

οτι αλογα δινουν οι aftermarket ειναι απο πιο ελευθερους καταλυτες.
για χταποδια πολυ αμφιβαλω αν υπαρχουν καλυτερα απο τα νορμαλ...

το τελικο αλλη ιστορια. δεν δινει τιποτα οπως ειπες, αλλα εχω ακουσει πολλες φορες να χανεται κανενα αλογακι... αυτο βεβαια μπορει να οφειλεται στις συνθηκες δυναμομετρησης. ειναι μεσα στο ευρος... ποτε δεν εχουμε δυο μετρησεις απολυτα ιδιες...

το καλο των aftermarket συμφωνω πως ειναι το μικροτερο βαρος, αλλα εχω δει και νορμαλ και aftermarket μετα απο μικρη εκ των οπισθεν επαφη (οχι κανενα σοβαρο τρακαρισμα), και ενω η μαμα δεν εχει παθει τιποτα εκτος απο τα "ακροφυσια" (οπως δειχνει και το pdf, τα οποια εχουν και αυτα αρκετες ωρες μελετη), η αλλη ειναι για πεταμα...
ειναι και η αντοχη ενας παραγοντας που ανεβαζει το βαρος...