
Αρχικό μήνυμα απο
sm6
απευθυνονται σε αλλο κοινο...
η 3αρα σε κοινο, με αναγκες για χωρους, ασφαλη μετακινηση κλπ...
η 1 κουπε, για ανθρωπους, που αναζητουν ενα μικρο "παιχνιδιαρικο" κουπε και δε νοιαζονται για χωρους και τα συναφη...
επισης η 1 παιζει δυνατα και σαν δευτερο αυτοκινητο...
τωρα οτι οτι το τιμημα ειναι υψηλο, θα συμφωνησω.
τιμημα που γινεται ακομα υψηλοτερο αν υπολογισουμε και τα ακριβα -αλλα απαραιτητα για πολλους- εξτρα....
Πόσο όμως μικρή και παιχνιδιάρα είναι η 1 κουπέ σε σχέση με την 3άρα? Σαν μέγεθος είναι λιγότερο από 15 εκατοστά μικρότερη, ενώ σαν βάρος έχουν πάνω κάτω 50 κιλά διαφορά (σε σχέση με τη sedan 3άρα). Άρα, πέρα από την εμφάνιση δε νομίζω ότι ουσιαστικά έχει πιο σπορ καταβολές από την 3άρα. Και αν βάλουμε στο παιχνίδι την (έστω και λίγο) καλύτερη ποιότητα της 3άρας, τότε δε νομίζω ότι η 120 κουπέ έχει κάποιο πλεονέκτημα, πέρα από το αισθητικό (που και πάλι σε πολλούς δεν αρέσει καθόλου) που δεν αρκεί για να δικαιολογήσει τα 36 χιλιάρικα. Τώρα, για δεύτερο αυτοκίνητο δε νομίζω ότι θα την έπαιρνε κανείς (δεύτερο αμάξι 2000 κυβικών είναι πολύ σπάνιο, τουλάχιστον για τη χώρα μας), ή τελοσπάντων θα έπαιρνε τη hatchback που παρκάρεται και ευκολότερα και είναι και φτηνότερη.
Προφανώς και δε λέω ότι η 120 κουπέ δεν είναι ένα αξιόλογο αυτοκίνητο, απλά η τιμολογιακή πολιτική της bmw πιστεύω ότι είναι λανθασμένη στην προκείμενη περίπτωση. Γύρω στις 32-33.000 θα ήταν πολύ μια πιο λογική τιμή και δεν θα έμπαινε και στα χωράφια της 3άρας, με ότι αυτό συνεπάγεται για τις πωλήσεις...
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Driver M : 11-01-10 στις 01:12
the more people agree with me
the more I think I'm wrong