Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 22

Θέμα: Σημεία αποσυρσης

  1. #11
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Οχήματα στο τέλος του κύκλου ζωής τους (ΟΤΚΖ)

    Με το ΠΔ 116/2004 (ΦΕΚ 81 Α) ενσωματώθηκαν στο εθνικό δίκαιο οι διατάξεις της Οδηγίας 2000/53/ΕΚ και καθορίζονται τα μέτρα και οι όροι για την εναλλακτική διαχείριση των οχημάτων στο τέλος του κύκλου ζωής τους (ΟΤΚΖ).



    Οι οδηγία 2000/53/ΕΚ τροποποιήθηκε περαιτέρω με τις εξής οδηγίες:

    Οδηγία 2008/112/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 16ης Δεκεμβρίου 2008 , για την τροποποίηση των οδηγιών του Συμβουλίου 76/768/ΕΟΚ, 88/378/ΕΟΚ, 1999/13/ΕΚ και των οδηγιών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου 2000/53/ΕΚ, 2002/96/ΕΚ και 2004/42/ΕΚ ώστε να προσαρμοσθούν με τον κανονισμό (ΕΚ) αριθ. 1272/2008 για την ταξινόμηση, την επισήμανση και τη συσκευασία ουσιών και μειγμάτων

    Οδηγία 2008/33/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 11ης Μαρτίου 2008 , για την τροποποίηση της οδηγίας 2000/53/ΕΚ για τα οχήματα στο τέλος του κύκλου ζωής τους, όσον αφορά τις εκτελεστικές αρμοδιότητες που ανατίθενται στην Επιτροπή

    Επίσης έχει εκδοθεί μία σειρά από αποφάσεις της Επιτροπής και του Συμβουλίου που σχετίζονται με επιμέρους θέματα αναφορικά με τα ΟΤΚΖ. Οι αποφάσεις αυτές είναι οι εξής:

    * 2001/753/ΕΚ: Απόφαση της Επιτροπής, της 17ης Οκτωβρίου 2001, σχετικά με ερωτηματολόγιο για τις εκθέσεις των κρατών μελών περί της εφαρμογής της οδηγίας 2000/53/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου για τα οχήματα στο τέλος του κύκλου ζωής τους
    * 2002/151/ΕΚ: Απόφαση της Επιτροπής, της 19ης Φεβρουαρίου 2002, σχετικά με τις ελάχιστες απαιτήσεις για το πιστοποιητικό καταστροφής που εκδίδεται σύμφωνα με το άρθρο 5 παράγραφος 3 της οδηγίας 2000/53/EΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου για τα οχήματα στο τέλος της διάρκειας της ζωής τους
    * 2002/525/ΕΚ: Απόφαση της Επιτροπής, της 27ης Ιουνίου 2002, για την τροποποίηση του παραρτήματος ΙΙ της οδηγίας 2000/53/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου για τα οχήματα στο τέλος του κύκλου ζωής τους
    * 2003/138/ΕΚ: Απόφαση της Επιτροπής, της 27ης Φεβρουαρίου 2003, για τη θέσπιση προτύπων κωδικοποίησης για τα κατασκευαστικά στοιχεία και τα υλικά, δυνάμει της οδηγίας 2000/53/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου για τα οχήματα στο τέλος του κύκλου ζωής τους
    * 2005/63/ΕΚ: Απόφαση της Επιτροπής, της 24ης Ιανουαρίου 2005, για την τροποποίηση του παραρτήματος II της οδηγίας 2000/53/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου για τα οχήματα στο τέλος του κύκλου ζωής τους
    * 2005/293/EK: Απόφαση της Επιτροπής, της 1ης Απριλίου 2005, για τον καθορισμό λεπτομερών κανόνων για την παρακολούθηση των στόχων επαναχρησιμοποίησης /ανάκτησης και επαναχρησιμοποίησης /ανακύκλωσης που προβλέπονται στην οδηγία 2000/53/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου για τα οχήματα στο τέλος του κύκλου ζωής τους
    * 2005/437/EK: Απόφαση της Επιτροπής, της 10ης Ιουνίου 2005, με την οποία καταργείται η απόφαση 2005/63/ΕΚ της Επιτροπής για την τροποποίηση του παραρτήματος ΙΙ της οδηγίας 2000/53/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου για τα οχήματα στο τέλος του κύκλου ζωής τους
    * 2005/438/EK: Απόφαση της Επιτροπής, της 10ης Ιουνίου 2005, για τροποποίηση του παραρτήματος II της οδηγίας 2000/53/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου για τα οχήματα στο τέλος του κύκλου ζωής τους
    * 2005/673/EK: Απόφαση του Συμβουλίου, της 20ής Σεπτεμβρίου 2005, για την τροποποίηση του παραρτήματος ΙΙ της οδηγίας 2000/53/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου για τα οχήματα στο τέλος του κύκλου ζωής τους
    * 2008/689/ΕΚ: Απόφαση της Επιτροπής, της 1ης Αυγούστου 2008 , περί τροποποίησης του παραρτήματος II της οδηγίας 2000/53/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου για τα οχήματα στο τέλος του κύκλου ζωής τους

    Για την οργάνωση της εναλλακτικής διαχείρισης των ΟΤΚΖ εγκρίθηκε με απόφαση του Υπουργού ΠΕΧΩΔΕ (αρ.οικ. 105136, ΦΕΚ 907Β/2004) η σύσταση του συλλογικού συστήματος ΕΔΟΕ, που έχει αναλάβει την οργάνωση και την εποπτεία λειτουργίας των σημείων συλλογής, επεξεργασίας και ανακύκλωσης των ΟΤΚΖ στην Ελλάδα.

    Ο κάτοχος ΟΤΚΖ μπορεί, σε συνεργασία με τον Δήμο της περιοχής του ή επικοινωνώντας με την ΕΔΟΕ, να πληροφορηθεί για τις μονάδες συλλογής ή/και επεξεργασίας των ΟΤΚΖ που δραστηριοποιούνται στον Νομό του.

    Κάθε πολίτης, κάτοχος ΟΤΚΖ, μπορεί να παραδώσει το ΟΤΚΖ μόνο σε εγκεκριμένα κέντρα συλλογής και επεξεργασίας τα οποία έχουν σύμβαση με την ΕΔΟΕ και φέρουν κατάλληλη σύμβαση. Τα αδειοδοτημένα από την ΕΔΟΕ κέντρα έχουν αναρτημένη την πινακίδα της ΕΔΟΕ. Το αυτοκίνητο μπορεί να παραδοθεί είτε στα κέντρα συλλογής είτε στα κέντρα επεξεργασίας. Το όχημα πρέπει να παραδοθεί έως τις 16 Δεκεμβρίου κάθε έτους ώστε να γίνει η αποταξινόμιση και να μην χρεωθούν τα τέλη κυκλοφορίας του επόμενου έτους. Το αυτοκίνητο μπορεί να παραδοθεί από το νόμιμο ιδιοκτήτη ή εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπό του. Τα απαραίτητα δικαιολογητικά έγγραφα είναι:

    Η άδεια κυκλοφορίας του οχήματος.

    * Πινακίδες του οχήματος
    * Αστυνομική ταυτότητα ή διαβατήριο παραδίδοντος
    * Θεωρημένη εξουσιοδότηση (σε περίπτωση που το όχημα παραδίδεται από εκπρόσωπο του νόμιμου ιδιοκτήτη)

    Η παράδοση του οχήματος γίνεται δωρεάν εφόσον αυτό είναι ακέραιο και αυτούσιο.
    Με τη παράδοση του αυτοκινήτου δίνεται στον κάτοχο Βεβαίωση Παραλαβής. Οχτώ μέρες μετά του αποστέλλεται ταχυδρομικώς το πιστοποιητικό καταστροφής, το οποίο αποτελεί το μόνο νόμιμο έγγραφο για την αποταξινόμηση του αυτοκινήτου. (οριστική παράδοση πινακίδων του αυτοκινήτου). Τα νομιμοποιητικά έγγραφα του αυτοκινήτου (άδεια, πινακίδες) παραδίδονται στο κέντρο (συλλογής ή επεξεργασίας). Μετά την έκδοση του Πιστοποιητικού Καταστροφής τα νομιμοποιητικά έγγραφα παραδίδονται από το κέντρο στις αρμόδιες Αρχές.

    Στη Βεβαίωση Παραλαβής και στο Πιστοποιητικό Καταστροφής θα πρέπει να υπάρχουν τα στοιχεία της ΕΔΟΕ και του κέντρου παράδοσης του οχήματος. Στο Πιστοποιητικό Καταστροφής θα πρέπει απαραίτητα να υπάρχει πρωτότυπη σφραγίδα της ΕΔΟΕ και υπογραφή εκπροσώπου του Κέντρου Επεξεργασίας.

    Έως το τέλος του 2008 το σύστημα εναλλακτικής διαχείρισης ΕΔΟΕ Α.Ε. είχε αναπτυχθεί σε 35 Νομούς της χώρας όπου λειτουργούν 56 Διαλυτήρια ΟΤΚΖ και 15 Σημεία Συλλογής ΟΤΚΖ και σταδιακά επεκτείνεται και στην υπόλοιπη Ελλάδα.

    Από τα παραπάνω κέντρα ανακυκλώθηκαν 62.696 ΟΤΚΖ.

    Η ανακύκλωση ανά ΟΤΚΖ υπερκαλύπτει τον στόχο του 80% που έχει θέσει η Ευρωπαϊκή Ένωση.
    Πηγή :https://www.minenv.gr/anakyklosi/v.menu/otkz/otkz.html

  2. The Following 2 Users Say Thank You to Samaro For This Useful Post:

    GiannisRob (16-10-10), Kostas_1 (16-10-10)

  3. #12
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Απο τα προαναφερόμενα και λόγω της έκδοσης πιστοποιητικού καταστροφής, συμπεραίνω, οτι τα επι μέρους ανταλακτικά πρέπει να ανακυκλωθούν και όχι να χρησιμοποιηθούν για επισκευη άλλων οχημάτων.

  4. #13
    Εγγραφή
    27-04-10
    Μηνύματα
    1.291
    Thanked
    1233
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Ειναι μεγαλα λαμογια οι τυποι.Στο Ε28 που εχω μου χαλασε στο καντραν ο δεικτης θερμοκρασιας και βενζινης.Λεω,θα πεταχτω μεχρι την ανακυκλωση μπας και βρω κανενα ιδιο να βγαλω.Πηγαινω παιρνω αδεια να μπω να ψαξω και βρισκω ενα Ε28 σαν το δικο μου με το καντραν πανω χωρις βεβαια να ξερω αν δουλευει.Του λεω οτι το βρηκα,μου λεει παρε τα κατσαβιδια και βγαλτο.Του λεω για τιμη και μου λεει ενα πενηνταρικο.Αν θες 50 πηγαινε βγαλτο του λεω να το βαλουμε να δουμε αν δουλευει και οκ.Οοοχι λεει αν ειναι ετσι θελω πολυ παραπανω!! Οκ του λεω παρε 40 να παω να το βγαλω και τι απανταει..."δεν παω να το σπασω καλυτερα που θα στο δωσω με 40!!!" Το Ε28 ειναι ακομα εκει με το καντραν ακομα πανω εδω και 8 μηνες.Να πω οτι το αγορασε το γ@μημενο το Ε28 που ειχε εκει να πω εχει δικιο παει να βγαλει!! Δεν ειναι για το δεκαρικο διαφορα απο 40 στα 50,ειναι το γαμωτο...

  5. #14
    Εγγραφή
    02-04-10
    Περιοχή
    ΑΘΗΝΑ + ΣΕΡΡΕΣ
    Μηνύματα
    778
    Thanked
    287
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    εδω στην αθηνα που εχει ανακυκλωση?????????????????

  6. #15
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο E46 POWER Εμφάνιση μηνυμάτων
    εδω στην αθηνα που εχει ανακυκλωση?????????????????
    Ρώτησε εδώ :https://www.edoe.gr/welcome.aspx?NewPage=1200&id=1

  7. #16
    Εγγραφή
    24-12-09
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    2.756
    Thanked
    1695
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    μην ξεχναμε οτι για ανακυκλωση δεν πανε μονο παλια και σαραβαλα αυτοκινητα αλλα και αυτοκινητα που βγηκαν ακαταλληλα μετα απο χοντρο τρακαρισμα κλπ!!αυτα τα αυτοκινητα τα αποσυναρμολογουν και ΝΑΙ πουλανε ανταλλακτικα (μοτερ σασμαν κλπ κλπ)σε καθολου οικονομικες τιμες θα ελεγα!!!τα δινουν οσο και στις μαντρες με τα μεταχειρισμενα μπορει και πιο ακριβα ορισμενες φορες!!!!

    υπαρχουν κατι τροπετακια σουπερ 330/Μ3/κλπ κλπ αλλα οι τιμες τους ειναι φωτια

  8. #17
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Συγνωμη, εαν καταλαβα καλα:

    Παω το αμαξι για "ανακυκλωση", στην ουσια το χαριζω στον συμβεβλημενο με το κρατος (ο οποιος ολως τυχαιως μπορει να εχει και μαντρα μετχ ανταλλακτικων).
    Το αφηνω, (μονο στην περιπτωση που ειναι πληρες εργοστασιακου εξοπλισμου ειχα ακουσει) παιρνω το χαρτι "ανακυκλωσης" για οποιαδηποτε χρηση. Ετσι "παραδιδω" οριστικα πινακιδες.

    Εκτος του οτι φανταζομαι οτι εχουν καποιο οφελος απο το κρατος, επωφελουνται απο την πωληση μετχ ανταλλακτικων ! Απο το αμαξι που στην ουσια τους χαρισαμε !!

    Καταλαβα λαθος καπου ??



    (Ε60_Arkadia, δεν του'σπαγες καλυτερα την κεφαλα του, την ΑΧΡΗΣΤΗ !!??)
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  9. The Following User Says Thank You to nikos1400 For This Useful Post:

    E60_Arkadia (17-10-10)

  10. #18
    Εγγραφή
    27-04-10
    Μηνύματα
    1.291
    Thanked
    1233
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Ελα ντε,ακου πλακα.Ενα φιλαρακι μου με Ε36 κουπε ειχε ενα τρακαρισμα με ενα τρακτερ.Το Ε36 ειχε ζημια στο φτερο,καπο,μασκα,φωτα,κλπ μιας και το τρακτερ ανεβηκε πανω στην μπεμπα μεχρι το παρμπριζ (παλι καλα).Λοιπον,το παληκαρι λεει αφου εχει μεγαλη ζημια ας το παω για αποσυρση,να παρει το χαρτι και μετα ειχε συνενοηθει να το δωσει για ανταλακτηκα (τσαμπα) σε ενα αλλο παιδι με ιδιο Ε36.Οταν πηγαν στην ανακυκλωση να το κοψουν και να το φορτωσει ο αλλος σε φορτηγο να το παρει,τους λεει ο υπευθυνος ανακυκλωσης..'απο την στιγμη που θα παρεις το χαρτι καταστροφης,θα μου δωσεις 1000ευρω για να το παρεις για ανταλλακτηκα'!!! Χαχαχα μεινανε κακγελο...

  11. #19
    Εγγραφή
    16-01-10
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    949
    Thanked
    748
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο E60_Arkadia Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ειναι μεγαλα λαμογια οι τυποι.Στο Ε28 που εχω μου χαλασε στο καντραν ο δεικτης θερμοκρασιας και βενζινης.Λεω,θα πεταχτω μεχρι την ανακυκλωση μπας και βρω κανενα ιδιο να βγαλω.Πηγαινω παιρνω αδεια να μπω να ψαξω και βρισκω ενα Ε28 σαν το δικο μου με το καντραν πανω χωρις βεβαια να ξερω αν δουλευει.Του λεω οτι το βρηκα,μου λεει παρε τα κατσαβιδια και βγαλτο.Του λεω για τιμη και μου λεει ενα πενηνταρικο.Αν θες 50 πηγαινε βγαλτο του λεω να το βαλουμε να δουμε αν δουλευει και οκ.Οοοχι λεει αν ειναι ετσι θελω πολυ παραπανω!! Οκ του λεω παρε 40 να παω να το βγαλω και τι απανταει..."δεν παω να το σπασω καλυτερα που θα στο δωσω με 40!!!" Το Ε28 ειναι ακομα εκει με το καντραν ακομα πανω εδω και 8 μηνες.Να πω οτι το αγορασε το γ@μημενο το Ε28 που ειχε εκει να πω εχει δικιο παει να βγαλει!! Δεν ειναι για το δεκαρικο διαφορα απο 40 στα 50,ειναι το γαμωτο...
    emena για ε30 που δεν ξεραμε αν δουλευει μ ζηταγε 80

  12. #20
    Εγγραφή
    16-12-10
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    121
    Thanked
    30
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    λοιπον, επειδη την ξερω την περιπτωση εχω να πω το εξης,
    σε αυτες τις ανακυκλωσεις πας το αμαξι σου για αποσυρση πχ μετα απο ενα τρακαρισμα κ αυτοι αν δουν οτι ειναι κινησιμο μοντελο πχ rally, bmw, κλπ το κρατανε εκει μπορει κ παραπανω απ ενα χρονο μεχρι να φυγουν τα περισσοτερα ανταλλακτικα απο πανω του, κ τελος αφου δε θα εχουν μεινει κ πολλα πολλα τοτε το πρεσσαρουν. εαν ειναι κανενα παλιο αυτοκινητο που ηδη εχουν εκει κ δεν ειναι κινησιμο, θα το πρεσσαρουν κατευθειαν. παει ο καθε μαστορας λοιπον κ τον παιρνει τηλ κ των ρωταει αν εχει κανενα ανταλλακτικο απ το ταδε κ αν ναι παει κ το ξυλωνει κ του το πουλαει σε ξεφτιλα τιμη (στο μαστορα). αν νομιζετε οτι κ οι καταλυτες πανε για ανακυκλωση κανετε λαθος.. ακομα κ αυτοι εαν ζητηθουν δινονται σαν ανταλλακτικο απ το ταδε μοντελο (κ σου λενε, αμα δουλεψει δουλεψε, αλλιως φερτον πισω) εκτος εαν δεν ζητηθει απο κανενα κ τοτε μονο πανε για ανακυκλωση!

    το μονο που δεν σε αφηνει να παρεις απ το αμαξι επανω ειναι το σασι του, τιποτα αλλο!! ολα τα αλλα τα πουλανε!
    εχω ψωνισει κ εγω απο εκει κ ξερω!

  13. The Following User Says Thank You to takis1983 For This Useful Post:

    Dimzan (06-01-11)

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP