Βήμα προς βήμα...
Πάρε μια ανάσα και βάλε στο youtube το video Gymkhana 2 the infomercial. To πρώτο πράγμα που θα δεις όταν ξεκινάει το αυτοκίνητο είναι η χειροποίητη εξάτμιση της CP να βγάζει με πίεση τα καυσαέρια από τη ρουλεμανάτη τουρμπίνα της Garrett. Ο αγωνιστικός αλλά συνάμα μελωδικός ήχος του επίπεδου κινητήρα σε συντροφεύει μέχρι το πρώτο slow motion. Εκεί επιδίδεται σε 360 όπου το αυτοκίνητο περνάει από τα μπαλόνια με νερό δοκιμάζοντας στο έπακρο τα Tein Super Racing coilover του. Επαναφορά του πωρωτικού ήχου και πλαγιολισθαίνοντας περνάει ανάμεσα από τις κορύνες δίχως ίχνος roll, ένδειξη της μη ενδοτικής ανάρτησης αλλά και των πιο χοντρών αντιστρεπτικών και στους δύο άξονες της Cusco. Ξανά slow motion και ενώ περνά με τα τέσσερα φιγουράρει τις λευκές Volk TE37 ζάντες με το ιδιόμορφο λαχανί βάψιμο στο ένα μπράτσο, σήμα κατατεθέν της DC! Επόμενη στάση οι τέσσερις κορύνες και ακούς τον Ken να δίνει περισσότερο γκάζι, οδηγώντας την ουρά να ανοίξει την τροχιά της καθώς μοιράζεται η ροπή από τους αλουμινένιους άξονες της Driveshaft Shop. Είσοδος στο εργοστάσιο και το βιομηχανικό δάπεδο δεν ταλαιπωρεί ιδιαίτερα τα KDW BF Goodrich ελαστικά. Μετά τα εκπληκτικά περάσματα ανάμεσα από κολόνες έρχεται το slow motion με τις λάμπες φθορίου. Αν είσαι προσεκτικός θα δεις πως και στους δύο άξονες υπάρχουν τα μεγαλύτερα κιτ φρένων της Brembo, τα οποία αποτελούν τον ακρογωνιαίο λίθο σε κάθε αυτοκίνητο.
Σύντομη ευθεία, έξοδος από το εργοστάσιο που οδηγεί σε 180άρα, χιλιοστά από την άκρη της μαρίνας. Ξανά slow motion και κάπου εδώ θα μιλήσουμε για τον τρίδισκο ανθρακονημάτινο συμπλέκτη της Exedy, ο οποίος δεν δείχνει ούτε ίχνος κούρασης -ας μην ξεχνάμε πως κάτι τέτοιο στο σημείο αυτό θα οδηγούσε σε πατινάρισμα, απώλεια ελέγχου και ένα πολύ ωραίο Impreza στο βυθό της θάλασσας. Το video γυρνάει στο εσωτερικό με το alcandara τιμόνι της Sparco σε πρώτο πλάνο και τον Ken Block δεμένο αναπαυτικά στη Recaro "καρέκλα του γραφείου του", ενώ στο βάθος διακρίνεται ο κλωβός ασφαλείας. In car view από το καπό με τον ανθρακονημάτινο αεραγωγό καθώς ο οδηγός ετοιμάζεται να κάνει τα μαγικά του χτυπώντας το χέρι του crash test dummy. Ευθεία και full stop, η ECU Μ800 της Motec ετοιμάζεται για εκκίνηση και επιλέγεται η πρώτη σχέση στο dog box κιβώτιο της KAPS. Σπινάρισμα με τα τέσσερα, flick και σβούρες γύρω από τον επιστήθιο φίλο του, Travis Pastrana, καθώς τον πυροβολεί με paintball gun. Ευθεία, σε μία ακόμη 180άρα, χιλιοστά από κορύνα και το αποστομωτικό μεγάλο φινάλε έρχεται. Αυτό σημαίνει για τον Ken Block άλλη μια "συνηθισμένη" μέρα στο γραφείο!
Box on
https://www.youtube.com/watch?v=qQ48NQjouoE
https://www.youtube.com/watch?v=nTDN...eature=related
Gymkhana 2.1
Το επόμενο video του Ken Block, το οποίο διαθέτει και κωμικά στοιχεία, είναι το 2.1. Πρόκειται για τη συνεργασία του Rob Dyrdek με καρτ και κάλυμμα αλά Subaru Impreza GR. Πέτυχαν σχεδόν τέσσερα λεπτά δράσης ανάμεικτη με γέλιο και μουσική ενίοτε ακόμα και από το Benny Hill show. Ολα τα λεφτά είναι η άτυπη κόντρα μεταξύ τους στην εκκίνηση καθώς και το πάτημα του scaled αυτοκινήτου από το κανονικό. Η στραβή παραλίγο και να γίνει με άσχημα αποτελέσματα, ειδικά για τον Rob. Οταν επιχείρησαν το twin drift και το cart στόλαρε τον κινητήρα του, κάτι που οδήγησε τον οδηγό του στο να χάσει τον έλεγχο και να διαγράψει πορεία προς τον προφυλακτήρα του διερχόμενου Ken Block, αλλά ευτυχώς από "τύχη" αποφευχθήκαν τα χειρότερα. Επιστέγασμα όλων τα 360 που έκαναν ο ένας μπροστά από τον άλλον στο βιομηχανικό δάπεδο. Σίγουρα δεν θα ήθελα να βρισκόμουν στη θέση του κ. Dyrdek. Τελικά, έχει πλάκα να κάνεις το κέφι σου, να πληρώνεσαι για αυτό και να μπορείς με το καρτ σου να κυνηγάς τον Ken Block με το Impreza του.
Πηγή:PowerMagazineOnline