Για μένα το καλήτερο είναι να πάει το αμάξι σε ''κοντερτζή'' δηλαδή αυτούς που επισκευάζουν και κάνουνε μα*****ές στο αμάξι. Τέτοιον θα βρείτε ρωτόντας έναν οποινδήποτε ταξιτζή. Πιστέψτε με(το χω κάνει σαν έλεγχο) είναι η καλήτερη λύση. Γιατί αυτός δεν κοιτάει μόνο το κοντερ αλλά και όλα τα ηλεκτρικά του αμαξιού. Να φανταστείτε σε 5-6 σημεία φαίνονται τα χλμ των bmw. Εκτός αν ο άλλος έχει πληρώσει κανα 300άρι να γυρίσει τα χλμ από παντού αλλά οι περισσότεροι το κάνουν στο κοντερ. Αυτός ο έλεγχος θα σας στοιχίσει γύρω στα 20euro. Επίσης να κοιτάτε το χαρτί του κτεο να δείτε με πόσα χλμ πέρασε έλεγχο την τελευταία φορά.
Από 'κει και πέρα όσον αφορά τα βιβλιαράκια service....από συνομιλία με μαντρά που είχα πριν λίγους μήνες και τον ρώτησα γέλασε λέγοντας μου εν ολίγοις ότι αυτά τα φέρνουνε με το κιλό απ' έξω και τα συμπληρώνουνε σε δικούς τους εδώ με όλα τα συνοδευτικά και το αμάξι να μην μπορείς να καταλάβεις αν έχει γυρισμένα χλμ παραμόνο από εμπειρία