Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Πόσο πίσω να πάμε?

Ψήφισαν
37. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • Δεκαετία 60, καλή φάση, ροκ γενιά Βιετνάμ και έτσι

    2 5,41%
  • Τρελά Seventies, καμπάνα, μαλί κουνουπίδι και ντίσκο

    9 24,32%
  • Δεκαετία του 80, τα τελειώματα της αθωότητας, μια εποχή χωρίς ΧΑΑ.

    26 70,27%
Σελίδα 5 από 12 ΠρώτηΠρώτη ... 34567 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 41 έως 50 από 116

Θέμα: Πόσο πίσω να σας πάω? 80s

  1. #41
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ... O κοσμος ψιλοκουρασμενος απο το εντονο πολιτικο τραγουδι των τελευταιων χρονων "απαιτει" την αλλαγη στο ελληνικο τραγουδι.. καθε γειτονια δημιουργει και το δικο της γκρουπακι και μπορει μεν να απαγορευτηκε καθε ειδους μικροφωνικη εγκατασταση στην πλακα με αποτελεσμα τον μουσικο θανατο ολων αυτων των μαγαζιων,αλλα θα βρεθουν αλλοι χωροι που θα ανθισουν τα νεα ταλεντα (αχ Μαρια κλπ).
    Το δευτερο κυμα των πρωην νεοκυμματικων θα ξανακτυπησει την μουσικη σκηνη της χωρας και παραλληλα με αυτους θα "ξαναγεννηθει" Ελληνικη ροκ σκηνη.
    Οι απροσαρμοστοι του Σιδηροπουλου θα ταραξουν για μια ακομα φορα τα νερα που "τρομαξαν" να ηρεμησουν απο τον κυκλωνα των μουσικων ταξιαρχιων και τον τζιμακο. Γιοκαρινης ,Μηλιωκας,Κηλαηδονης,Κατσι ιχαιοι,φατμε τρυπες (ο drummer ηταν φιλαρακι)magic de spel,opera και ποσοι ακομα που δεν μπορω να θυμηθω... Απο την αλλη ξεκινα μια νεα ταση στην Ελληνικη ελαφρο λαικη μουσικη.
    Νεοι χωροι οχι μεγαλες πιστες θα αποκτησουν υποσταση και θα φιλοξενουν διασημους για την εποχη καλιτεχνες Μικρουτσικος Βοσσου,Γερμανος,Αρλετα Μπουλας Ισιδωρα σιδερη, Ζουγανελης ,ο Λακης Παπαδοπουλος κλπ.
    Σε πιο μεγαλες πιστες οι πιο χαρακτηριστικοι αντιπροσωποι της δεκαετιας στο ειδος τους..
    Ο Καρβελας ,η Βισση,ο Λουκιανος, ο Χαριτοδιπλωμενος και το lost in the night.
    Ι985 και η Αθηνα χαρακτηριζεται πολιτιστικη πρωτευουσα της Ευρωπης και μεσα στα πλαισια των εκδηλωσεων θα πραγματοποιηθει μια μεγαλη συναυλια στο Καλλιμαρμαρο με clash Nina Hagen Stranglers Depeche mode Boy George the Cure και αρκετοι αλλοι που δεν μπορω να θυμηθω. Φυσικα οπως και ηταν αναμενομενο οταν μπλεξουν οι fans τοσων διαφορετικων μουσικων ρευματων ενα ειναι το αποτελεσμα... εγινε της ποπης.
    Σε αυτη την συναυλια ηταν να λαβουν μερος και οι μουσικες ταξιαρχιες αλλα την τελευταια στιγμη απεσυραν την συμμετοχη τους ως ενδειξη διαμαρτυριας στην coca cola που ηταν σπονσορας.
    Μα το μεγαλο γεγονος του 1985 που εμελλε να επιφερει σημαντικες αλλαγες σε πολλους τομεις στα χρονια που θα ακολουθουσαν ηταν η απελευθερωση και η Ελευθερη πλεον Ραδιοφωνια.
    Τα fm πλημμυρισαν απο νομιμους πειρατες και οι πρωτοι επισημοι ραδιοφωνικοι σταθμοι ηταν γεγονος...Αθηνα 9.85....

    συνεχιζεται...

  2. The Following 4 Users Say Thank You to Nino For This Useful Post:

    Christos2002 (21-01-10), hades7 (05-04-13), Stathis (09-01-10), tmilatos (11-01-10)

  3. #42
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Kαλαματα
    Μηνύματα
    1.003
    Thanked
    1101
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Snoopy Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ο κυρ Νίκος μεγάλωσε τη δεκαετία του 40. Πείνα, πόλεμος και μιζέρια.
    Έπαιξε τα πρώτα του παιχνίδια στον Βοτανικό και έφαγε το πρώτο του ξύλο στο Αιγάλεω.
    Γνώρισε την γυναίκα του τη Βάσω το 60 σε μια εκδρομή στο Σκαραμαγκά και την παντρεύτηκε δυο χρόνια αργότερα. Ο γάμος έγινε στο χωριό της στην Ήπειρο και αμέσως μετά με κάτι λίγα λεφτά που πήρε προίκα πιάσανε ένα σπίτι στο Περιστέρι.
    Τρία δωμάτια από πάνω και ένα μαγαζί από κάτω.
    Το μαγαζί το έκανε συνεργείο.
    Αυτό ήξερε, αυτό έκανε.
    Ο κυρ Νίκος ήταν καλός μηχανικός. Έμαθε την τέχνη πλάι στον πατέρα του, στα εργοτάξια του Κηφισού, στην αρχή με ντίζελ φορτηγά, ύστερα με αυτοκίνητα της περιοχής.
    Το χαρτί της εκπαίδευση στο νυχτερινό σχολείο και η άδεια ασκήσεως επαγγέλματος ήταν πάνω από τον πάγκο του στο μαγαζί.
    Γραφείο δεν είχε, δεν ήξερε τι να το κάνει έτσι και αλλιώς.
    Ότι χαρτιά χρειαζόταν τα έβαζε σε ένα συρτάρι του πάγκου.
    Τις παραγγελίες τις έγραφε πίσω από το πακέτο των τσιγάρων του, Άσσος κασετίνα.
    Αυτές οι κασετίνες ήταν πολύ χρήσιμες.
    Είχε ένα συρτάρι τέτοιες με σημειώσεις.
    Το καρμπυρατέρ του Μενέλαου, το διαφορικό του Δημήτρη, όλες οι δουλειές που είχε κάνει, σε ένα αρχείο από πλάτες πακέτων, που μόνο αυτός καταλάβαινε και μόνο αυτός μπορούσε να βρει άκρη.

    Σήμερα το πρωί δεν του πήγαινε καλά η μέρα.
    Η Βάσω ήθελε να πάρουν βίντεο να βλέπει ταινίες, ο γιος του που ήταν φαντάρος τον είχε πάρει τηλέφωνο πως θέλει λεφτά και η κόρη του από το πρωί είχε βάλει το κασετόφωνο και άκουγε τραγούδια.

    Ο κυρ Νίκος ήταν απλός άνθρωπος, μεγάλωσε την εποχή που οι άντρες είχαν βρώμικα νύχια και σκληρά χέρια, την Κυριακή έβγαζε τη φόρμα και φόραγε παντελόνι και πουκάμισο, από πάνω έβαζε ένα δερμάτινο μπουφάν και πριν φύγει από το σπίτι έβαζε και κολόνια Ακουα Βέλβα.
    Με αυτή την κολόνια όμως είχε κόλλημα. Δεν την πολυγούσταρε. Μια τέτοια του είχε κάνει δώρο η γυναίκα του, χρόνια πίσω και όποτε του τελείωνε αμέσως του έπαιρνε καινούργιο μπουκάλι.
    Να βάλεις την κολόνια σου το φώναζε όποτε πήγαινε να το σκάσει απαρφουμάριστος.
    Και στο καφενείο που πήγαινε του κάνανε οι άλλοι πλάκα.
    Καλώς τον Νίκο με τις κολόνιες του και τα μυρωδικά του.
    Τι να κάνει όμως τη φόραγε.

    Όμως η μέρα σήμερα δεν του πήγαινε καλά.
    Έσκυψε πάνω από τον κινητήρα της 2002 που είχε από χτες μέσα.
    Το αμάξι ήταν του Μήτσου από το Πέραμα. Φίλος από πολύ παλιά.
    Ηξερε την κάθε του βίδα και καταλάβαινε κάθε χτύπο και κάθε πρόβλημα.
    Σήμερα όμως δεν ήξερε τι φταίει.
    Όταν δεν ήξερε τι φταίει, ήξερε που πρέπει να πάει.
    Σήκωσε το κεφάλι και ξεφύσηξε.
    Ηλεκτρολόγο θέλει γ$μώ την πίστη μου.
    Σκατά.
    Παρόλο που ο κυρ Νίκος ήταν άριστος εφαρμοστής και μηχανικός, τα ηλεκτρολογικά δεν τα κατάλαβε ποτέ.
    Δεν τον ενδιέφεραν ποτέ ούτε τα ηλεκτρολογικά ούτε τα ηλεκτρικά.
    Και τώρα τελευταία όλα τα αμάξια ήταν γεμάτα από δαύτα.
    Επίσης όλοι είχαν μανία πλέον με τα κασετόφωνα.
    Όλα είχαν κασετόφωνο.
    Και για να έχουν κασετόφωνο, είχαν και ένα σωρό καλώδια, που τις πιο πολλές φορές ήταν τοποθετημένα λάθος.
    Καμένες ηλεκτρονικές, καμένα φώτα, φρένα που δεν άναβαν, ένα σωρό μαλ%κίες επειδή όλοι ήθελαν να ακούνε μουσικές.

    Ο κυρ Νίκος ήταν απλός άνθρωπος, δεν ήξερε από τις νέες μουσικές.
    Όταν είχε κέφια άκουγε το αγριολούλουδο του Καζαντίδη, όταν είχε μαύρες άκουγε Διονυσίου.
    Πέντε τραγούδια ήταν όλο του το ρεπερτόριο και δεν χρειάζονταν άλλα.
    Όλοι όμως και η κόρη του και ο γιος του άκουγαν τη ντίσκο.
    Τι μάου-μάου τι ντίσκο το ίδιο πράμα είναι έλεγε.
    Αλλά χάζευε τις πιτσιρίκες που πέρναγαν μπροστά από το μαγαζί με τα μίνι και τα μπλουζάκια.
    Φυσικά η κόρη του δεν τόλμαγε να εμφανιστεί έτσι μπροστά του. Επαιρνε το μίνι και το φόραγε στη φίλη της όταν ήθελε να βγεί έξω.

    Ντίσκο και σκατά στο πάτερο.
    Τι φταίει ρε γ%μώτη μου, ηλεκτρικό θα είναι το θέμα δεν υπάρχει περίπτωση.
    Αναστέναξε και σήκωσε το τηλέφωνο.
    Ελα Λευτέρη, Νίκος. Τι έγινε ρε τι κάνεις, έχω πρόβλημα με το 2002. Να στο φέρω να του ρίξεις μια ματια…. Δεν ξέρω ρε…. Ηλεκτρικό πρέπει να είναι….
    Ντάξει, έρχομαι.
    Φώναξε απέναντι από το καφενείο τον Μπάμπη.
    Μπάμπη, φεύγω, έχε το νού σου στο μαγαζί ρε, όποιος έρθει πες του να το αφήσει και να περάσει το απόγευμα.

    Μπήκε στο 2002 και πάτησε τη μίζα.
    Μια δυό τρείς, επιτέλους πήρε.
    Αμα έπαιρνε δεν είχε πρόβλημα, μέχρι να πάρει ήταν το θέμα.
    Βγήκε από το μαγαζί και προχώρησε για Λένορμαν.
    Στο δρόμο κατέβασε το παράθυρο και έβγαλε το χέρι έξω.

    Το αμάξι δούλευε τέλεια.
    Το ήξερε καλά αυτό το αμάξι. Του είχαν βάλει διπλά ντελόρτο και εξάτμιση, του είχαν αλλάξει τους εκεντροφόρους και του είχαν πειράξει και το κάμπερ.
    Πήγαινε τσίτες.
    Εβαλε μια Δευτέρα και το σανίδωσε.
    Το κόκκινο 2002 διαμαρτυρήθηκε στην αρχή με ένα βήξιμο, ντελόρτο βλέπεις και αμέσως μετά το έπιασε ο δαίμονας.
    Ούρλιαξε με ένα βαθύ θόρυβο, άκουγες τον αέρα να μπαίνει στους κυλίνδρους, ρούφαγε αχόρταγα μείγμα και από την εξάτμιση έβγαζε βροντές και μπουμπουνητά.
    Το αμάξι είχε κάτσει στον κώλο του, το τιμόνι είχε ελαφρύνει και η κίνηση το δρόμο ήταν αραιή.
    Ανέβασε Τρίτη και ξανασανίδωσε. Το 2002 πέρναγε τη Λένορμαν σφαίρα, έφτασε τα 130 και εκεί ο κυρ Νίκος αποφάσισε να κόψει.
    Αφησε το γκάζι και από την εξάτμιση άρχισε η συναυλία από τα σκασίματα.
    Στα πεζοδρόμια έβλεπε τους πιτσιρικάδες να κοιτάνε με γουρλωμένα μάτια.
    Έβλεπε και δίπλα του τους άλλους οδηγούς με τα Φιατ και τα Λάντα που τον κοίταγαν κλεφτά.
    Τόχει ακόμα η γριά, σκέφτηκε ο κυρ Νίκος.
    Και άναψε ένα τσιγαράκι γιατί μπροστά είχε κίνηση.

    Έφτασε στο ηλεκτρολογείο του Λευτέρη και έβαλε το αμάξι στο πεζοδρόμιο.
    Εσβησε το τσιγάρο με το παπούτσι και μπήκε μέσα.

    Τότε την είδε για πρώτη φορά.
    Μαύρη, χαμηλή, με αλουμινένιες ζάντες και μια φτερούγα στο πίσω μέρος.
    Ζύγισε το αμάξι με το βλέμμα.
    Εκανε ένα γύρω διερευνητικό.
    Διπλά φανάρια μπροστά, αγωνιστικά καθίσματα μέσα, ποδιές στο πλάι, διπλή εξάτμιση πίσω.
    Το είχε ξαναδεί σαν μοντέλο, αλλά δεν το είχε ξαναδεί τόσο άγριο.
    Τι είναι αυτό ρε Λευτέρη;
    Αστα Νίκο που να σου λέω. Το λένε Μι Τρία. Αγωνιστικό.
    Αγωνιστικό έλεγε ο Λευτέρης ότι είχε μπάκετ και ζάντες, αλλά ο Νίκος κατάλαβε, ότι αυτό δεν ήταν φτιαχτό. Αυτό ήταν από τη μάνα του έτσι.
    Το έβλεπε να στέκεται, γυαλιστερό με τις φαρδιές του ρόδες, τη χαμηλή του μάσκα και ήταν σαν να έβγαζε μια υπεροψία, ήταν σαν τη Σούλα που είχε παντρευτεί ο Γιάννης.
    Ο Γιάννης είχε πολλά λεφτά, έκανε εμπόριο με λάδια.
    Τη Σούλα την είχε γνωρίσει ένα βράδυ στα μπουζούκια. Τραγούδαγε στην Καβάλας. Την κυνήγησε και την παντρεύτηκε. Την έκανε Κυρία. Με κάπα κεφαλαίο. Και αυτή στεκότανε μια χαρά στη θέση της. Αλλά όταν την κοίταγες στα μάτια, ήξερες, ότι δεν σηκώνει μαλακίες η συγκεκριμένη. Και ότι παρόλο που έβαλε το μακρύ φουστάνι και έβαψε τα μαλλιά της μαύρα, από μέσα ήταν φωτιά και κόλαση.

    Ετσι και αυτό το καινούργιο, Φωτιά και κόλαση.
    Ανοιξε ρε Λευτέρη να δούμε το καπώ.
    Τι να δείς ρε Νίκο, αυτά είναι καινούργια, ηλεκτρονικά όλα.
    Κοίταξε ο Νίκος στο καπώ, είδε τα βασικά, αλλά τη στεναχώρια του την πήρε.
    Πολύ καλώδιο γαμώτο, να δεις που όλα έτσι θα γίνουνε και θα χάσουμε τη δουλειά μας. Μόνο οι ηλεκτρολόγοι θα πλουτίζουνε.
    Γ#μώ τα ηλεκτρικά μου.

    Τίνος είναι ρε;
    Ενός τύπου από τον Πειραιά. Το έφερε να του βάλω συναγερμό. Με το 2002 τι τρέχει;
    Δεν ξέρω ρε, μαγκώνει η μίζα για ρίξε μια ματιά.
    Ο Λευτέρης πήρε τα εργαλεία του και βγήκε έξω.
    Ο Νίκος έμεινε μέσα και συνέχισε να κοιτάζει το καινούργιο.
    Μπήκε μέσα και έκατσε στο κάθισμα.
    Μύριζε το άτιμο καινουργίλα.
    Εκεί που κοίταζε το αμάξι, μπήκε μέσα ένας τύπος.
    Από εκείνους που ο Νίκος φοβότανε.
    Όχι για τον εαυτό του. Φοβότανε για την κόρη του.
    Ο τύπος φόραγε παντελόνι και καρώ σακάκι, ανοιχτό πουκάμισο ροζ, αλυσιδίτσα στο χέρι και σίγουρα η κολόνια του δεν ήταν Ακουα Βέλβα.
    Πλησίασε και κοίταξε τον Νίκο.
    Ωραίο έ? Τον ρώτησε
    Ωραίο είπε ο Νίκος και στο μυαλό του όλα ταίριαξαν. Δικό σας? Ξαναρώτησε?
    Ναι είπε ο τύπος.
    Ο Νίκος βγήκε από το αμάξι.
    Ο τύπος του έδωσε το χέρι του. Τέλης, συστήθηκε.
    Ο Νίκος συστήθηκε και αυτός.
    Δικό σου του 2002? Ρώτησε ο Τέλης.
    Πελάτης μου το έχει, για μίζα το έφερα.
    Ωραίο αμάξι είπε ο Τέλης.
    Ωραίο αμάξι είπε ο Νίκος.
    Φοβόταν τον Τέλη, το αμάξι του και το παρουσιαστικό του. Ο Τέλης για αυτόν ήταν η νέα εποχή. Ο διάβολος. Τα ηλεκτρικά.
    Τι λέει; Ρώτησε ο Νίκος, πως πάει στο δρόμο;
    200 άλογα. Να στο δώσω μια βόλτα να καραφλιάσεις; Πρότεινε ο Τέλης.
    Μπα δε βαριέσαι ευχαριστώ είπε ο Νίκος.

    Πάνω στην ώρα μπήκε μέσα και ο Λευτέρης.
    Νίκο έτοιμος, καλώδιο του άλλαξα, εντάξει είσαι. Εφυγες.

    Ο Νίκος έκανε να φύγει, αλλά μπροστά του ήταν ο Τέλης.
    Εσφιξαν τα χέρια, χάρηκα, επίσης, το αλυσιδάκι κουνήθηκε στον καρπό του Τέλη, λίγο μηχανόλαδο από το χέρι του Νίκου του μουτζούρωσε τον αντίχειρα.

    Πίσω στο 2002 ο Νίκος έβαλε μπρος τη μηχανή. Πήρε με τη μία. Εκανε όπισθεν και ξαναβγήκε στο δρόμο. Αναψε ένα τσιγάρο και έβγαλε το χέρι από το παράθυρο.
    Στο πρώτο φανάρι έκανε επιτόπου.
    Γύρισε στου Λευτέρη.
    Πάρκαρε στο πεζοδρόμιο και μπήκε στο μαγαζί.
    Ο Τέλης ήταν ακόμα εκεί.
    Ο Λευτέρης τελείωνε με τον συναγερμό.
    Ο Τέλης γύρισε και τον κοίταξε.
    Ο Νίκος πήρε ανάσα.
    Ρε φίλε σου κάνει κόπο όταν τελειώσεις να βγούμε μια στο ποτάμι; Αν έχεις χρόνο δηλαδή.
    Ο Τέλης χαμογέλασε, τι έγινε θές να το οδηγήσεις τελικά;
    Όχι, θέλω να πάμε παρέα με το 2002 μέχρι το Ρουφ να δω πως ανοίγει, είπε ο Νίκος.
    Λευτέρη τελειώνουμε; Ρώτησε ο Τέλης.
    Έτοιμοι είμαστε, είπε ο Λευτέρης και έβαλε μπρος το Μι τρία.
    Ο Νίκος άκουσε τον ήχο αλλά δεν ανησύχησε.
    Ηξερε ότι πως ότι δεν κάνει θόρυβο πολύ δεν πάει και γρήγορα.
    Εφυγαν παρέα για το ποτάμι.
    Το Μ3 πήγαινε μπροστά με σύντομα πετάγματα, το 2002 ακολουθούσε με φουσκωμένα πνευμόνια αλλά σταθερά.
    Η Λένορμαν τελείωσε και συνάντησε τον Κηφισό. Εστριψαν αριστερά παρέα και ο Τέλης κούνησε το κεφάλι στον Νίκο.
    Ο Νίκος έγνεψε και αυτός και πάτησαν ταυτόχρονα το γκάζι.
    Το Μ3 πετάχτηκε μπροστά σαν δαιμονισμένο.
    Το 2002 ούρλιαξε και ακολούθησε.
    Στα πρώτα μέτρα είχε φανεί η διαφορά τους. Στα επόμενα μέτρα το Μ3 είχε κιόλας φύγει.
    Ο Νίκος κατάλαβε ότι η κατάσταση δεν ήταν ελεγχόμενη.
    Ο Τέλης έκοψε, ο Νίκος έκανε με το χέρι εντάξει, αντε γειά και έστριψε από Θηβών για να γυρίσει στο μαγαζί.
    Στο δρόμο σκεφτότανε το καινούργιο. Είχε καταλάβει ότι μια νέα εποχή ξεκίναγε.
    Ανεξάρτητα από το αν οι άνθρωποι θα φορούσαν πλέον ροζ πουκάμισα, καρώ σακάκια και αλυσίδα στο χέρι, ανεξάρτητα από το αν θα έπαιζαν κασέτες με ντίσκο ή δίσκους με το αγριολούλουδο, μια νέα εποχή ξεκίναγε.
    Ηλεκτρική και Ηλεκτρονική.

    Έφτασε στο μαγαζί του και άναψε ένα τσιγάρο…
    Κοίταξε γύρω του, τα εργαλεία, το ημερολόγιο της Πιρέλι, τη ράμπα, το 2002.
    Αναστέναξε και πήγε προς την πόρτα.
    Κατέβασε τα ρολά και έβαλε ένα ούζο.

    Γ%μώ τα ηλεκτρικά μου και τα ηλεκτρονικά μου…
    Γ%μώ τα ηλεκτρικά μου και τα ηλεκτρονικά μου…
    Από πάνω ακούστηκε η κόρη του που έβαλε πάλι ντίσκο, από το δρόμο πέρασε μια μηχανή.
    Ο κυρ Νίκος έμεινε στο σκοτεινό μαγαζί να πίνει το ουζάκι του, άνοιξε το ραδιόφωνο στους 104. Από το μεγαφωνάκι βγήκε η φωνή του Διονυσίου.
    Έμεινε εκεί και κάπνιζε σαν φόρο τιμής σε μια εποχή που έφευγε και από σεβασμό στην ένα εποχή που ξεκίναγε.

    Γ$μώ τα ηλεκτρικά μου και τα ηλεκτρονικά μου…
    ************************************************** ********************
    Τι να πω?! μπραβο βρε φιλε, διαβαζα και νομιζα πως το βλεπω ζωντανα! το κειμενο σου σκετη εικονα!!
    Μου ηρθαν εικονες απο οταν ημουν πιτσιρικος εκεινη την εποχη, και με επαιρνε ο πατερας μου μαζι του του οταν πηγαινε το 2002 στο μαστορα!!!

  4. #43
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    συνεχεια λοιπον και τα 80s τουλαχιστον στις αρχες τους σημαδευτηκαν απο ενα ονομα...
    τοσο ηχηρο που ο αποηχος φθανει στις μερες μας...

    Bol D'or
    ή μπολντορ, ή μπολντορι...

    ειτε εφταμιση, ειτε ενιακοσα, το πραμα πατησε κατω οτι υπηρχε...
    ο χοντρος και ο μεταλεινος στη νικαια τα κυβιζανε μεχρι 1400!!!
    τερατα αξιοπιστιας, γινοντουσαν πυραυλοι...
    τοτε ηταν που η κουρελου αντι για σελα εμφανιστηκε στις κοντρες...
    και τι κοντρες... αντρικα πραματα.
    χεράδες ψυχωμενοι... και το κυριοτερο, μπεσαληδες...
    τοτε γενικευθηκαν και οι ελευθερες εξατμισεις ή "σπεσιαλακια".
    ηταν 4 σε 1 με μικρο τελικο χωνι... χωρις σιγαστηρα φυσικα...
    devil αρχικα (που μετα γινανε davil) και ολα τα δυτικα προαστια στεναζαν καθε βραδυ...






    την κυριαρχια της χοντα τα πρωτα χρονια των 80s ηρθε να ολοκληρωσει η cbx...
    1050 κυβικα, εξι κυλινδροι, απιστευτο πλατος του μοτερ και ενας ηχος απο τη 6 σε 1 που ανασταινε και μακαριτη...
    ενα μυωδες εργαλειο του σεξ σε δυο τροχους...
    απο οποια παρεα περνουσε ισοπέδωνε, οτι αλλο υπηρχε...






    ολα παντως ξεκινησαν απο αυτην...
    η μητερα των εκδοσεων δρομου Bol D'or
    RCB1000



    αλλοτε και τωρα...

  5. The Following 7 Users Say Thank You to Stathis For This Useful Post:

    ankor (11-01-10), BILL007 (18-03-10), Christos2002 (21-01-10), m-power_01 (16-01-10), Nino (10-01-10), Stefanos_Cool (10-01-10), tmilatos (11-01-10)

  6. #44
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    με ενα cb 400 κοκκινο τι γουστα ειχαμε κανει...εκανε και ενα περιεργο θορυβο η μηχανη αν θυμαμαι καλα.

  7. #45
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    239
    Thanked
    82
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τι να πω .. Για κάποιον σαν εμένα όλα αυτά είναι ξένα γράμματα .. Όχι απλά δεν έζησα δεκαετία '80, αλλά γεννήθηκα και το '86 οπότε ... Μόνο τη χρονιά εξέληξης των ηλεκτρονικών έζησα το '90 ...

    Πάντως χαρακτηριστικά μένει στη μνήμη μου ένα 6κύλινδρο 2,5λιτρο Ε30 που είχε ο πατέρας μου .. (η 2.5 ή 2.8 .. δε θυμάμαι καλά) το οποίο δυστυχώς ποτέ δεν έτυχε να οδηγήσω μιας και το πούλησε ...

    Ωραίες πάντως οι παλιότερες εποχές με βάση αυτά τα οποία ακούω απ'τους γονείς μου.....

  8. #46
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο YAziDis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τι να πω .. Για κάποιον σαν εμένα όλα αυτά είναι ξένα γράμματα .. Όχι απλά δεν έζησα δεκαετία '80, αλλά γεννήθηκα και το '86 οπότε ... Μόνο τη χρονιά εξέληξης των ηλεκτρονικών έζησα το '90 ...

    .
    Θα πουμε και για το ΄86 (οργανωνω τις σκεψεις μου) ηταν σημαντικη χρονια με ενα γεγονος τον Απριλιο που αφησε το σημαδι του στη γη.

  9. #47
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    2.701
    Thanked
    3257
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο sm6 Εμφάνιση μηνυμάτων
    devil αρχικα (που μετα γινανε davil) και ολα τα δυτικα προαστια στεναζαν καθε βραδυ
    Ο γνωστος Δρακουμελ...μεγαλη μορφη.
    Μεχρι πριν απο τρια τεσσερα χρονια ειχε ακομα το μαγαζι στον παραδρομο της εθνικης στο υψος της Renault.
    Αμα επιανες και κουβεντουλα ακουγες ωραιες ιστοριες...
    "ΕΞΩ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΑΠ ΤΟΝ ΑΡΗ" (Τζιμακος)

  10. #48
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    2.701
    Thanked
    3257
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Mια γιαγιακα που με σημαδεψε ηταν και αυτη....18 χρονων την αγορασα και τη σημαζεψα
    Μακαρι να μην την πουλαγα ποτε.
    Ηταν οπως ακριβως αυτη της φωτογραφιας με εξατμιση davil (Δρακουμελ)!!!
    Δεν εχω δυστυχως ηλεκτρονικης μορφης φωτο να ποσταρω,να με δειτε και με μαλλι!!!
    Attached Images Attached Images
    "ΕΞΩ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΑΠ ΤΟΝ ΑΡΗ" (Τζιμακος)

  11. #49
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    .....Ειμαστε ακομα στο 1985 και ο Ελληνικος κινηματογραφος για μια ακομα χρονια δεν εχει να «δειξει» κατι το αξιολογο(με μικρες εξαιρεσεις τα προηγουμενα χρονια πχ Ρεμπετικο), ως συνεχεια και αντιγραφη των επιτυχημενων μονο εμπορικα ταινιων του Δαλλιανιδη η συνταγη επαναλαμβανεται με ηθοποιους που παρα το λαμπρο τους παρελθον περναν κινηματογραφικη εμμηνοπαυση.Για ευνοητους λογους καλο είναι να μην τους αναφερουμε.
    To αντιθετο ακριβως συμβαινει στον ξενο κινηματογραφο εμπορικο και μη...
    Μοναδικες ταινιες εκεινη την εποχη το brasil, το πορφυρο χρωμα ,περα απο την αφρικη αλλα και μεγαλες εισπρακτικες επιτυχιες οπως το back to the future.goonies κλπ
    και φυσικα η χρονια θα κλεισει με την τελευταια ως james bond ταινια του Roger Moore το "a view to a kill" με quest star την μοναδικη απιστευτη ανεπαναλληπτη Graces Jones.
    1986 και ο ξενος κινηματογραφος θα συνεχισει την ανοδικη του πορεια και με εξαιρεση τις αιθουσες Ελλη και Στουντιο που παιζουν Ταβιανι Παζολινι και Ταρκοφσκι και λοιπους "εντεχνους" ολες οι αλλες αιθουσες εχουν προσαρμοστει πληρως στις "επιταγες" τη νεας εποχης.
    Η ταινια ομως που θα ακουστει και θα δημιουργησει δικη της μοδα...βραβευμενη με oscar καλυτερου τραγουδιου το take my breath away ειναι το Top Gan.
    Μια αθηνα θα γεμισει με το fly jacket και τα rayban του πρωταγωνιστη.
    Η εκπληξη η μεγαλη θα ερθει απο τον Ελληνικο κινηματογραφο που δειχνει να αναγεννηθηκε μεσα απο τις σταχτες του και "αντεπιτιθεται" με πολυ αξιολογες ταινιες... Το δεντρο που πληγωναμε(απο τις καλυτερες ταινιες), Νοκ αουτ(ρεσιταλ ερμηνειας του κιμουλη),Καραβαν σαραι .
    Ο Θ. Αγγελοπουλος θα "γυρισει" την ταινια μελισσοκομος που μερος των γυρισματων θα γινουν και στη Φλωρινα για την ακριβεια στο πατρικο μου σπιτι.
    Ετσι θα εχω την τιμη να γνωρισω τον Μαρτσελο Μαστρογιαννη.
    Η εποχη γενικως χαρακτηριζεται ως αρκετα σινεφιλ με την διαφορα οτι τοτε το σινεμα δεν αποτελουσε "εξοδο" .σινεμα πηγαιναμε και επειτα στα μπαρακια στον λοφο του Στρεφη για μπυριτσα ή στο Τηνιακον για ποικιλια και ουζακι.
    Το μεγαλο γεγονος ομως που σημαδεψε αυτην τη χρονια και θα επηρεαζε ολοκληρο σχεδον τον κοσμο συνεβη τον Απριλιο στις 26.
    Εγινε στην πολη Τσερνομπιλ της Ουκρανιας το μεγαλυτερο πυρηνικο ατυχημα ολων των εποχων.
    Ενα ατυχημα που επηρεασε ολη την Ευρωπη αμεσα ή εμμεσα με το ραδιενεργο νεφος να φτανει και στη χωρα μας μετα απο μερικες ημερες.
    Ο κοσμος ειχε διαιρεθει σε πριν το τσερνομπιλ εποχη και τη μετα, απλα ηταν νωρις ακομα για να το καταλαβει...

    συνεχιζεται...

  12. The Following 4 Users Say Thank You to Nino For This Useful Post:

    Christos2002 (21-01-10), hades7 (05-04-13), tmilatos (18-01-10), z3 2.2 (18-01-10)

  13. #50
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens, Greece
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    6.094
    Thanked
    8507
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Τηνιακόν ?? Παω συχνά..!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη fanisk : 10-01-10 στις 22:38

Σελίδα 5 από 12 ΠρώτηΠρώτη ... 34567 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP