ενδιαφέρον...
γνωρίζουμε σε τι πιεσεις δουλεύει αυτός ο κομπρέσσορας;
υγ: για κάποιους μένει αυτό το στάδιο να κάνουν![]()
ενδιαφέρον...
γνωρίζουμε σε τι πιεσεις δουλεύει αυτός ο κομπρέσσορας;
υγ: για κάποιους μένει αυτό το στάδιο να κάνουν![]()
τούρμπο και πράσινα άλογα
Vasilis (13-10-10)
Panos 316T (13-10-10)
τούρμπο και πράσινα άλογα
PANOS-E60 (14-10-10)
Ποια υλικα κατασκευης φτερωτων θα αντεχαν στις τρελλες αυτες θερμοκρασιες...θυμιζω θερμοκρασια του υλικου της βαλβιδας εξαγωγης ειναι 760 βαθμοι...στα βολτισια αυτοκινητα η θερμοκρασια του υλικου δεν ξεπερνα η δεν πρεπει να ξεπερνα τους 260 με 300 αν θυμαμαι καλα...αυτο μεταφραζεται σε 850-900 βαθμους θερμοκρασια καυσαεριων...απο κει και πανω εχουμε αστοχια...ετσι απλα...οποτε παρτε το σαν αναλογια...στους 260-300 θερμοκρασια υλικου βαλβιδας εχουμε 850-900 πυρομετρο...στους 760 θερμκορασια υλικου τι πυρομετρο θα εχουμε??![]()
Panos 316T (15-10-10)
Συνηθως σηκωνει 4-4.5 bar αλλα μπορει να φτασει και τα 5...
Τα πιστονια εχουν επιστρωση απο teflon για να μην λιωσουν κατευθειαν...
Panos 316T (13-10-10)