Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 10

Θέμα: Ετσι για να γουσταρουμε...

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    3.056
    Thanked
    8113
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ενδιαφέρον...

    γνωρίζουμε σε τι πιεσεις δουλεύει αυτός ο κομπρέσσορας;

    υγ: για κάποιους μένει αυτό το στάδιο να κάνουν
    τούρμπο και πράσινα άλογα

  2. The Following User Says Thank You to Panos 316T For This Useful Post:

    Vasilis (13-10-10)

  3. #2
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Γερακας
    Μηνύματα
    5.944
    Thanked
    12384
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Panos 316T Εμφάνιση μηνυμάτων
    ενδιαφέρον...

    γνωρίζουμε σε τι πιεσεις δουλεύει αυτός ο κομπρέσσορας;

    υγ: για κάποιους μένει αυτό το στάδιο να κάνουν
    Γειά σου Πάνο ασυγκράτητε ! Ορμα !

  4. The Following User Says Thank You to PANOS-E60 For This Useful Post:

    Panos 316T (13-10-10)

  5. #3
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    3.056
    Thanked
    8113
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PANOS-E60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γειά σου Πάνο ασυγκράτητε ! Ορμα !
    ασυγκράτητος ναι είμαι και το παραδέχομαι αλλά όχι για κομπρέσσορα ρε Πάνο, πάει σε άλλους το σχόλιο

    εγώ είμαι ερωτευμένος με τις τουρμπίνες και δη garett όπως μάλλον και ο φίλος garettman.

    υγ:δεν είναι περίεργο που χρησιμοποιούν κομπρεσσέρ αντί σαλιγκαρο; τι παίζει;
    τούρμπο και πράσινα άλογα

  6. The Following User Says Thank You to Panos 316T For This Useful Post:

    PANOS-E60 (14-10-10)

  7. #4
    Εγγραφή
    08-10-10
    Μηνύματα
    57
    Thanked
    27
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Panos 316T Εμφάνιση μηνυμάτων
    υγ:δεν είναι περίεργο που χρησιμοποιούν κομπρεσσέρ αντί σαλιγκαρο; τι παίζει;
    Ποια υλικα κατασκευης φτερωτων θα αντεχαν στις τρελλες αυτες θερμοκρασιες...θυμιζω θερμοκρασια του υλικου της βαλβιδας εξαγωγης ειναι 760 βαθμοι...στα βολτισια αυτοκινητα η θερμοκρασια του υλικου δεν ξεπερνα η δεν πρεπει να ξεπερνα τους 260 με 300 αν θυμαμαι καλα...αυτο μεταφραζεται σε 850-900 βαθμους θερμοκρασια καυσαεριων...απο κει και πανω εχουμε αστοχια...ετσι απλα...οποτε παρτε το σαν αναλογια...στους 260-300 θερμοκρασια υλικου βαλβιδας εχουμε 850-900 πυρομετρο...στους 760 θερμκορασια υλικου τι πυρομετρο θα εχουμε??

  8. The Following User Says Thank You to GARRETTMAN For This Useful Post:

    Panos 316T (15-10-10)

  9. #5
    Εγγραφή
    08-10-10
    Μηνύματα
    57
    Thanked
    27
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Panos 316T Εμφάνιση μηνυμάτων
    γώ είμαι ερωτευμένος με τις τουρμπίνες και δη garett όπως μάλλον και ο φίλος garettman.

    Εεεεεετσι...

  10. #6
    Εγγραφή
    08-10-10
    Μηνύματα
    57
    Thanked
    27
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Συνηθως σηκωνει 4-4.5 bar αλλα μπορει να φτασει και τα 5...

    Τα πιστονια εχουν επιστρωση απο teflon για να μην λιωσουν κατευθειαν...

  11. The Following User Says Thank You to GARRETTMAN For This Useful Post:

    Panos 316T (13-10-10)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP