
Αρχικό μήνυμα απο
bomer
Με το πετρογκαζ ανεβαινει και την καταναλωση σε λιτρα!
μην μας διαφευγει αυτο...
εχουμε μερικα αυτοκινητα στην εταιρεια (4) με διαφορα συστηματα αεριου προς παρακολουθηση.
Η αναλογια κοστους εγκαταστασης/ προβληματων τροφοδοσιας/ οικονομιας/ ειναι φαυλος κυκλος.
εδω σας παρουσιαζω επαναπρογραμματισμενο Ε60 Μ54 που απο 12-18λιτ/100 εχει βελτιωθει να αποδιδει 30ιππους παραπανω, και να καταναλωνει απο 7 ! εως και 10λιτ/100.
Με αυτο το αυτοκινητο κανω Bochum-Αθηνα-Bochum με 4 ρεζερβουαρ.
(Κανονικο bmw e60 ρεζερβουαρ, οχι μαιμουδεμενo).
Στη φωτο βλεπετε οτι εχω 'κλειδωμενον' τον αυτοματο πιλοτο (απο την ασπρη κουκιδα, πανω απο την μυτη της βελονας ταχυτητας), βλεπετε τις στροφες κινητηρα με 6η, βλεπετε και με ποσα ταξιδευω, με 32* βαθμους ζεστη.
Βλεπετε οτι εκεινη την στιγμη εχω μισο ρεζερβουαρ και οτι εχω ακομα υπολοιπο 464χλμ.
Αρα κανω 930χλμ στο ρεζερβουαρ (ταξιδι).
Και αυτη ειναι μια των περιπτωσεων.
Τον χειμωνα Autobahn κανω με 1 ρεζερβουαρ εως και 1250 χλμ.
οποτε προς τι το πετρογκαζ? Φορτωμα απο περιεργα σωληνακια, πνευμονες, και ατσαλινες φιαλες τοσου βαρους για ποιον λογο???