Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickE60 Εμφάνιση μηνυμάτων
750W ισοδυναμούν με 1hp, ένα 100αρι παπάκι είναι 4hp περιπου
οποτε σε αυτα που εχω βρει εχουμε:
3000W 60V 40Ah ----->4hp 100cc
3000W 60V 46Ah ----->4hp 100cc
5000W 60V 40Ah ----->6.5hp 160cc

Σωστα νικο?



Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickE60 Εμφάνιση μηνυμάτων
Τα watt υποδηλώνουν δύναμη,
τα Αh (αμπερώρια) υποδηλώνουν ένταση ρεύματος/χρόνο (διάρκεια)
τα Volt υποδηλώνουν τάση - Όσο περισσότερα τα Volt τοσο πιο "ευτυχισμένο" είναι το σύστημά μας. Άνεση στη λειτουργία, που συμβάλλει στη διάρκεια σε χλμ, τη διάρκεια ζωής του κινητήρα γενικότερα γιατί λειτουργεί με μικρότερη ένταση (περνάει λιγότερο ρεύμα - "φωτιά" από μέσα του), αλλά και τη διάρκεια ζωής των μπαταριών γιατί μοιράζονται το φορτίο και δεν αποφορτίζονται συχνά σε σημεία επικίνδυνα για την υγιή λειτουργία τους. ...
Απο οτι ειδα τα βολτ ειναι παντου 60 αρα το ιδιο "ανετα" ειναι ολα, αρα το δεχομαστε σα σταθερα πλεον!
Αυτο που εχουμε ειναι οτι οσο πιο πολλα βατ τοσο πιο δυνατο ειναι και οσο πιο πολλα αμπερ τοσο πιο καλη διαρκεια εχει.


Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickE60 Εμφάνιση μηνυμάτων
κάνε τώρα τις συγκρίσεις σου
σ αυτα που κοιταω μιλαμε για ηλεκτροκινητηρες αντιστοιχους βενζινοκινητηρων της ταξεως των 100 με 160 κυβικων.


Οσο για το διπλωμα που ρωτηθηκα, δεν εχω καθολου διπλωμα.
Απο οσο καταλαβα αφου μιλαμε για ενα οχημα που εχει τη δυνατοτητα να τρεχει με πανω απο 40km/h πρεπει να εχω αδεια κυκλοφοριας για να μν εχω "αλλα" αμα με σταματησουν.

Οσο για το διπλωμα χρειαζεται ή οχι τελικα?