Μη ξεχνατε και το γεγονος οτι ο ειδικος τυπος εχει παραγινει ειδικος.
Τα συμφεροντα και τα λεφτα και οι "χάρες" σε αλλους χωρους,εχουν κανει τον ειδικο τυπο τηλεκατευθηνομενο.
Ο μεσος Ελληνας που επιασε πεντε δεκαρες και ΠΡΕΠΕΙ να παρει αυτοκινητο καλυτερο απο του κουμπαρου του,διαβαζει σαν υπνοτισμενος τα αρθρα καποιων περιστασιακων "αυτοκινητοφιλων" συντακτων οι οποιοι τρεφονται απο μεγαλα ονοματα του χωρου του αυτοκινητου της Ελλαδας.
Πολλα παραδειγματα εχω να σας πω,στα οποια ημουν παρον αλλα δε θα το κανω.
Το μονο που μπορω να σας πω για να σας εξαψω λιγο την φαντασια ειναι το εξης,ποσες φορες εχετε δει καποιο Saab να εισπρατει την δημοσιοτητα που του αξιζει και αναλογει στην πιτα των premium brands???Σε αντιθεση με τον ευρωπαικο τυπο... Τυχαιο?
Ναι ενταξει το Γκολφ θα ειναι παντα το καλυτερο αυτοκινητο στην κατηγορια του...οχι αλλη πλυση εγκεφαλου παρακαλω αγαπητα μου περιοδικα...
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη z3 2.2 : 08-10-10 στις 19:18
"ΕΞΩ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΑΠ ΤΟΝ ΑΡΗ" (Τζιμακος)