Δεν ειμαι ο καταλληλος για να σχολιασω την εποχη της αρχης αυτης της πορειας εως τις μερες μας διοτι καπου στο 1983 που πηγα στην Αγγλια σταματησα να διαβαζω ελληνικα περιοδικα και περιοριστηκα στο CAR και καποια αλλα ξενα περιοδικα.
Αυτο που εχω να πω ομως ειναι, οτι καμια πορεια δεν ειναι ευκολη, πολλα αλλαζουν με το περασμα του χρονου, γινονται αλλαγες και συμβιβασμοι προς χαρην της επιβιωσης αλλα και της "μπαζας/αρπαχτης" και αυτο σε συνδιασμο με το "ποτε μη λες ποτε" (και η Ρουλα ειχε πει οτι δε θα παρουσιαζε ποτε το big brother και σημερα ξελαρυγγιαζεται για να μας πεισει για την τοσο ενδιαφερουσα αυτη εκπομπη) οδηγει σε μια εντελως αντιθετη ροτα απ αυτη που μας ειχε ταξει ο καπετανιος.
Και το ΜΟΤΟ ξεκινησε με τις ιδιες αρχες και φιλοσοφια οπως πολυ καλα θυμασαι και καταντησε δεκαπενθημερη εφημεριδα νηπιαγωγειου με υλη για κλαματα. (παροτι το αντιπροπερσινο επετειακο τους ηταν καταπληκτικο)
Και ο ΗΧΟΣ ηταν μεσα στις καλυτερες εκδοσεις στον κοσμο σε θεματα hi end / hi fi με 10σελιδα τεστς απ τον Δρα Κατσενη και τωρα αρκειται σε δισελιδη αναφορα για ηχειο η τελικο 40-50,000 ευρω, τη στιγμη που μπορει να εχει 10 σελιδες για mp3 και διαφημησεις του Πλαισιου.
Δε προσπαθω να δικαιολογησω κανεναν Σταθη, απλα καταλαβα οτι απ τη στιγμη που ο ειδικος τυπος αναγκαστηκε να προσχωρησει σε μεγαλα σχηματα προκειμενου να επιβιωσει, η "πουληθηκε" ωστε οι ιδρυτες να παρουν αυτα τα οποια θεωρουν οτι δικαιουνται υστερα απο πολλα χρονια μεγαλης προσπαθειας και σκληρης εργασιας, η εξειδικευση και η ποιοτητα πηγαν περιπατο.
Και αυτο ισχυει σε παγκοσμιο επιπεδο.
Απλα καποτε πιστευα οτι οπως οι Αγγλοι ειχαν τον LJK Setright εμεις ειχαμε τον Καββαθα......καμια σχεση βεβαια...κανω και γω πολλα λαθη κατα καιρους.