Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 66

Θέμα: Ζυγοστάθμιση - Ευθυγράμμιση

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μα έχει δώσει ένα σωρό hints ο άνθρωπος ρε παιδιά...

    Για ξαναδιαβάστε.....


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο sharky Εμφάνιση μηνυμάτων
    σε γνωστο και με "ονομα" μαγαζι με πραγματι καλα μηχανηματα, για ζυγοσταθμιση - ευθυγραμμιση. Ακριβός, αλλα λεω τι στην ευχη εχει πανακριβα και καλα μηχανηματα ας γινει.....


    ενας χοντρος τεχνιτης


    πακιστανος


    το "αφεντικο" ηταν στο γραφειο και προσπαθουσε να πεισει εναν αλλο πελατη για αλλαγη ελαστικων.....Κατι που ειχε και σε μενα πριν προσπαθησει....


    .....
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο sharky Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα μηχανηματα ειναι εξαιρετικα πραγματι.

    Φτηνοι εργατες, αδιαφορια ...

  2. #2
    Εγγραφή
    23-07-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    141
    Thanked
    71
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Γνωριζεται οτι στα BMW μας οι ευθυγραμμιση πρεπει να γινεται με επιπλεον κιλα???
    Οταν δουλευα σε ενα τετοιο μαγαζι, ειχαμε βαριδια και τεντοτηρες, για να τραβαμε το αμαξι απο κατω,ή μπαιναμε 3 και 4 ατομα.

    Και υπαρχει και ειδικο βιβλιο που αναφερει ποσα κιλα διαφορετικα σε καθε τυπο αμαξιου πρεπει να προστεθουν επιπλεον.
    π.χ
    θυμαμαι το 525 ε39 θελει οδηγο, συνοδηγο (75κιλα εκαστως) και 80 κιλα στο πορτ παγκαζ, για να γινει σωστα η ευθυγραμιση,
    Μιας και η ευθυγραμιση δεν αφορα μονο την ευθεια των τροχων, αλλα την καμπερ, καστερ, συγκλιση, αποκλιση.

    Ελαχιστη ειναι αυτοι που το εφαρμοζουν.

  3. The Following 2 Users Say Thank You to vaspap For This Useful Post:

    Bitz (18-10-12), trueno (10-10-12)

  4. #3
    Εγγραφή
    07-04-11
    Περιοχή
    ΙΩΑΝΝΙΝΑ
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.295
    Thanked
    4216
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο vaspap Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γνωριζεται οτι στα BMW μας οι ευθυγραμμιση πρεπει να γινεται με επιπλεον κιλα???
    Οταν δουλευα σε ενα τετοιο μαγαζι, ειχαμε βαριδια και τεντοτηρες, για να τραβαμε το αμαξι απο κατω,ή μπαιναμε 3 και 4 ατομα.

    Και υπαρχει και ειδικο βιβλιο που αναφερει ποσα κιλα διαφορετικα σε καθε τυπο αμαξιου πρεπει να προστεθουν επιπλεον.
    π.χ
    θυμαμαι το 525 ε39 θελει οδηγο, συνοδηγο (75κιλα εκαστως) και 80 κιλα στο πορτ παγκαζ, για να γινει σωστα η ευθυγραμιση,
    Μιας και η ευθυγραμιση δεν αφορα μονο την ευθεια των τροχων, αλλα την καμπερ, καστερ, συγκλιση, αποκλιση.

    Ελαχιστη ειναι αυτοι που το εφαρμοζουν.
    Επαναφέρω το θέμα μιας και με ενδιαφέρει άμεσα...
    Ισχύει κάτι τέτοιο με το παναπάνω βάρος????
    Τo ίδιο ακριβώς άκουσα πριν κανα χρόνο απο μηχανικό της ΒΜW....
    Ισχύει????

  5. The Following User Says Thank You to Vassilis ///M For This Useful Post:

    Samaro (10-10-12)

  6. #4
    Εγγραφή
    30-03-12
    Περιοχή
    Δάφνη
    Μηνύματα
    376
    Thanked
    472
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο vaspap Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γνωριζεται οτι στα BMW μας οι ευθυγραμμιση πρεπει να γινεται με επιπλεον κιλα???
    Οταν δουλευα σε ενα τετοιο μαγαζι, ειχαμε βαριδια και τεντοτηρες, για να τραβαμε το αμαξι απο κατω,ή μπαιναμε 3 και 4 ατομα.

    Και υπαρχει και ειδικο βιβλιο που αναφερει ποσα κιλα διαφορετικα σε καθε τυπο αμαξιου πρεπει να προστεθουν επιπλεον.
    π.χ
    θυμαμαι το 525 ε39 θελει οδηγο, συνοδηγο (75κιλα εκαστως) και 80 κιλα στο πορτ παγκαζ, για να γινει σωστα η ευθυγραμιση,
    Μιας και η ευθυγραμιση δεν αφορα μονο την ευθεια των τροχων, αλλα την καμπερ, καστερ, συγκλιση, αποκλιση.

    Ελαχιστη ειναι αυτοι που το εφαρμοζουν.

    Μιας και ήσουν μέσα σε αυτά και το γνωρίζεις το θέμα, ξέρεις τι θέλει το Ζ3 μας???

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP