Σελίδα 9 από 15 ΠρώτηΠρώτη ... 7891011 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 81 έως 90 από 149

Θέμα: Εχω χασει τον υπνο μου...

  1. #81
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    .....

    Η αληθεια ειναι οτι ετσι οπως το βλεπω, νιωθω οτι καποιος καγκουρακος ειχε φουσκωμενη τσεπη, και αντι να παρει κλασσικα ενα ραλακι και να το κανει σαν τα μουτρα του, διαλεξε ενα Μ6. Ετσι για να διαφερουμε ρε παιδι μου...
    Πηρε το κοσμημα και το κανε εβιδι... Μπλε νέον αναβει απο κατω?

    Το πηρε και το ξεκολ..... Τι να κανει και το μοτερ. Βλεποντας αυτο το καπο και αυτο τον προφυλακτηρα, στεναχωριεμαι που δεν χωραει στον καμπινε, που λεμε και στα μερη μου. Οτι καλο και να χει εμενα μου μυριζει καγκουριλα μπουνια. Ξεκαθαρα πραγματα.

    Οσο για το VAG, ας θυμομαστε ποτε ποτε οτι εχει βγαλει και το γρηγοροτερο αυτοκινητο παραγωγης. Δεν σχολιαζω την τιμη του, ουτε αν αξιζει. Δεν πιστευω οτι αξιζει γιατι ειναι στα χρηματα μαχητικου αεροσκαφους... Σιγουρα ομως ειναι το απολυτο. Στο bug αναφερομαι παντα..

    Α, καπου την ανοιξη εχω ενημερωθει οτι θα καταφτασει ενα τετοιο στην αθηνα... Ευκαιρια για τα απανταχου οχηματα του bmw group να ξετιναξουν το υπερτροφικο ΤΤ και να αναγνωριστει η υπεροχη της ελικας.
    για να ξαναμπούμε στο θέμα, χωρίς περιστροφές, υπονοούμενα και συστάσεις προς το φόρουμ,

    κάποιος που διαθέτει το budget και δεν τον ενδιαφέρουν και τόσο τα ποσά, δεν θα ασχοληθεί με ραλάκι. Όχι δυστυχώς ξέχασε να βάλει νεον..

    για το επόμενο σχόλιο, το πρόβλημά σου είναι ότι δεν χωράνε στον καμπινέ? Διακοσμητικές ανησυχίες?

    ...αν ήξερες τι προσφέρει στην αεροδυναμική του αυτοκινήτου στα πολλά χλμ αλλά και στη μείωση της θερμοκρασίας του κινητήρα το συγκεκριμένο κιτ και ειδικότερα τα τεμάχια προφυλακτήρας-καπώ (που δεν χωράνε στον καμπινε) όπου οι αεραγωγοί του καπω που βρίσκονται στα πιτσιλιστήρια του παρπριζ έχουν άμεση σχέση με τους αεραγωγούς στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα... θα απέφευγες να κάνεις αυτό το σχόλιο, απλά θα έλεγες ότι δεν σου αρέσει. Την απαραίτητη αυτή λειτουργία της μείωσης θερμοκρασίας για ένα υπερκυβισμένο αλλά και εξελιγμένο V10 κινητήρα δεν την κάνει άλλο κιτ... μόνο αυτό ...και τι να κάνουμε είναι καγκούρικο... να σου πω εδώ ότι δεν είμαι καθόλου fan της AC Schintzer, μάλλον την αντιπαθώ ..αυτό το κιτ όμως κάνει δουλειά..

    σου τα εξηγώ μήπως καταλάβεις, έστω κι αν δεν είσαι BMWδόφιλος, αν δεν μπορείς, τουλάχιστον ας το διαβάσουν άλλοι...

    όσο για τα υπόλοιπα δεν τα σχολιάζω γιατί τα θεωρώ άκυρα (τη σύγκριση δηλαδή)

  2. #82
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Νικολα αν καποιος θα επρεπε να εκτοξευτει απο εδω μεσα ,αυτος ειναι ο σι ες αι...που καθημερινα κραζει τα bmw και ασχολειται μονο με 850 , γκε τε οοο , ες ελ αρ και β12. Μηπως πρεπει να αρχισουμε να το παιζουμε ολοι τρελα??...ξερεις αυτο το τρελοχαρτο που σε απαλλασει απο διαφωνιες και συγκρουσεις...

    Ο Γκοστ εχει τουλαχιστον επιχειρηματα και ας βρισκουν αντιθετους καποιους..

    Εντελως φιλικα.


    υ.γ. ειμαι και εγω κρυφοςβαγκ!!!

  3. #83
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νικολα αν καποιος θα επρεπε να εκτοξευτει απο εδω μεσα ,αυτος ειναι ο σι ες αι...που καθημερινα κραζει τα bmw και ασχολειται μονο με 850 , γκε τε οοο , ες ελ αρ και β12. Μηπως πρεπει να αρχισουμε να το παιζουμε ολοι τρελα??...ξερεις αυτο το τρελοχαρτο που σε απαλλασει απο διαφωνιες και συγκρουσεις...

    Ο Γκοστ εχει τουλαχιστον επιχειρηματα και ας βρισκουν αντιθετους καποιους..

    Εντελως φιλικα.


    υ.γ. ειμαι και εγω κρυφοςβαγκ!!!
    Μάνο το ξέρω. Εσύ έχεις και BMW όμως δικό σου ...και δεν ειρωνεύεσαι με σκοπό να τσεκάρεις που βρίσκονται τα όρια του μπαναρίσματος.. και να το λες κιόλας... Έχει μια διαφορά..

    αν παρακολούθησες, εγώ δεν πρότεινα να φύγει κάποιος, ο ίδιος υπονόησε ότι επειδή γράφει ότι θέλει θα τον διώξουμε.. και μας το προτείνει.. για να ησυχάσει λέει... μετά από ένα ποστ γεμάτο ειρωνεία... δεν είναι λογική αυτή για σοβαρούς ανθρώπους. Τέλος πάντων το θέμα έχει λυθεί με τον γκοστ..

    όσο για το άλλο που λες, θα σου πω... κρίμα είναι να τα παίρνεις όλα στα σοβαρά... δεν μπορούμε να έχουμε όλοι το ίδιο επίπεδο σοβαρότητας. Όλοι έχουμε καλές και κακές στιγμές, κάποιοι έχουν συγκεκριμένα κολλήματα, είναι διαφορετικοί ως πολύ διαφορετικοί, ας δείξουμε λίγο ανωτερότητα και μην ασχολούμαστε με θέματα άκυρα, που στη συγκεκριμένη περίπτωση, δεν εμπεριέχουν κακία..

  4. The Following 2 Users Say Thank You to NickE60 For This Useful Post:

    Monsta (07-10-10), PANOS-E60 (07-10-10)

  5. #84
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο z3outofmind Εμφάνιση μηνυμάτων
    ...τωρα το σκεφτεται
    για golf r32.με κοπο και γνωση οπου και την εχει...στοχος με safe διαθεσεις 600ps..../[/url]
    To θεμα ξεχυλωσε σα κυλότα, και ειναι λογικό, γιατι κανονικά θε επρεπε να φας πολύ κραξιμο, και στη συνεχεια να το μεταδώσεις εκει που πρεπει.

    Πιό safe ειναι να γαμησεις μαύρη στο soweto χωρίς σαρμέλα.

    Κατα τα άλλα, τα επιχειρηματα του γκοστ για το κόστος των αναλώσιμων ή των body panels έχουν βάση. Γιαυτο ομως υπάρχει η μεικτή.

  6. The Following User Says Thank You to gnx For This Useful Post:

    halkida116mpack (07-10-10)

  7. #85
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gnx Εμφάνιση μηνυμάτων
    To θεμα ξεχυλωσε σα κυλότα, και ειναι λογικό, γιατι κανονικά θε επρεπε να φας πολύ κραξιμο, και στη συνεχεια να το μεταδώσεις εκει που πρεπει.

    Πιό safe ειναι να γαμησεις μαύρη στο soweto χωρίς σαρμέλα.

    Κατα τα άλλα, τα επιχειρηματα του γκοστ για το κόστος των αναλώσιμων ή των body panels έχουν βάση. Γιαυτο ομως υπάρχει η μεικτή.
    Πολύ σωστά!

    Δεν νομίζω να υπάρχει κάτοχος Μ6 που να μην έχει μικτή..

  8. #86
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λες να καταφερει να το πουλησει? Πως το βλεπεις? Πρεπει να την εβαλε για πλακα την αγγελια να δει ποιος θα παρει τηλεφωνο...

    Ξεκαθαριζω εδω, οτι εξ αρχης ουδε μια φορα συγκρινα το Μ6 με το γκολφ.

    Απλα οταν μιλαμε για ενα σεβαστο ποσο, το οποιο καινουριο το θεωρω προτιμοτερο απο το οποιο μεταχειρισμενο.


    Ιδιως οταν το μεταχειρισμενο δειχνει να ειναι ενα αυτοκινητο με βεβαρημενο παρελθον. Το Μ και η εξωφρενικη βελτιωση μου βγαζουν ανελεητο σκισιμο. Το τελευταιο ο καθενας οπως θελει ας το ερμηνευσει.



    Να ξεκαθαρισω και το αλλο. Το ποσο αυτο το θεωρω φυσιολογικο για ενα Μ6 που δειχνει χαρτι. Για το συγκεκριμενο δεν το συζητω.

    Τελος διαφωνω με τις αισθητικες επεμβασεις του αυτοκινητου. Τις μηχανικες βελτιωσεις αν ειχα τετοιο αυτοκινητο θα τις εκανα, αλλα θα τις εκανα μονος μου. Δε θα θελα να τις ειχε κανει ο προηγουμενος εκτος αν ηταν καποιος κολλητος μου.

    Εκτος αυτου, το συγκεκριμενο αυτοκινητο μπορει να το παιρνεις με 70.000 αλλα ουδεμια σχεση εχει στη συντηρηση με ενα αυτοκινητο που το παιρνεις καινουριο με αυτα τα λεφτα.

    Οταν θα ζητησει δισκο φρενων θα θυμηθεις οτι εχεις αυτοκινητο 200.000 ευρω.

    Οταν το ακουμπησεις χτυπα ξυλο καπου, θα θυμηθεις οτι καποιος κατι εχει κανει και πρεπει να σκασεις ενα σκασμο χρηματα και να περιμενεις και εγω δεν ξερω ποσο για να ερθει η πολυποθητη προφυλακτηρα σου...

    Το αυτοκινητο αυτο, αν ειναι εξαιρετικο οπως ισχυριζεστε, ειναι καταλληλο για καποιον που πηγαινει για καινουριο Μ6 και σκοπευει να βελτιωσει.

    Οχι για καποιον που εχει στοχο ενα R32 και στα ιδια χρηματα βρισκει αυτο το αμαξι.

    Αν θελετε να το δουμε σε μικροτερα μεγεθη, καποιος που παει να παρει ενα punto abarth, μπορει πλεον να παρει μεταχειρισμενο Μ3. Τσονταροντας λιγα ακομα χρηματα, οπως και στην προκειμενη περιπτωση. Εστω οτι το Μ3 του βγαινει καλο...

    Μολις παει να αλλαξει μπροστινους δισκους θα φει την πρωτη σφαλιαρα.
    Ετσι τωρα (λεω εγω) του ζητησει τιποτα vanos θα παθει εγκεφαλικο ο ανθρωπος. Καταναλωση? Τελη? Τεκμηρια τωρα? Τωρα αν ερθει και σε ρωτησει Punto abarth η Μ3 τι του λες? Μ3? Χαιρω πολυ. Για να σε ρωταει περιμενει να ακουσει κατι σοβαρο, οχι ποσο καλυτερο ειναι το Μ3 απο το punto, και πως δεν γινεται συγκριση. Ετσι?

    Εκει θα του πεις η το punto η ενα 318 που ειναι φθηνα συντηρισιμο. Λεω εγω τωρα... Φαντασου τωρα να ειναι και πειραγμενο το Μ3.

    Βεβαιως και μπορεις να ξεκινησεις τα γραφικα τυπου: "φιλαρακι τι χαμαρες ρωτας, γινεσαι αστειος. Καλα ρε τι μου βαζεις διπλα στο Μ3?"....
    Αλλα επανερχομενος στην πραγματικοτητα, βλεπεις οτι καμια φορα στην καθημερινοτητα γινονται συγκρισεις που δεν θα αρμοζαν στις σελιδες καποιου περιοδικου.

    Και το αποτελεσμα αυτων καμια φορα ειναι απροσμενο συμφωνα με τα κριτηρια του καθενος.

    Και αφου για αρκετες γραμμες υπηρξα σοβαρος.......

    VAG και ξερα σκ@τ@.... Τελος..............
    Συμφωνώ απόλυτα πως η συντήρηση των δύο αυτοκινήτων είναι η μέρα με τη νύχτα. Οπότε, για κάποιον με budget γύρω στα 60-70 χιλιάρικα θα απέκλεια τόσο τη Μ6 αυτή, όσο και γενικά τις Μ6, Μ5 Ε60 και Μ3 Ε9Χ.

    Από την άλλη όμως, θεωρώ κάκιστη την αγορά ενός r32, που κοστίζει πάρα πολλά λεφτά χωρίς ουσιαστικό λόγο, ακόμα και αν σκοπός είναι η βελτίωσή του.
    Σε αυτή την περίπτωση θα έπαιρνα ένα sti, ή ένα ελαφρώς μτχ evo X, που σαν πάτωμα, στήσιμο κλπ δε συγκρίνονται με το golf και θα τα έκανα πραγματικούς πυραύλους, χωρίς θέματα αξιοπιστίας ουσιαστικά που σχεδόν σίγουρα θα αντιμετώπιζα με το golf.

    Ειδάλλως, θα έπαιρνα μια ελαφρώς μεταχειρισμένη 335, θα την έφτανα γύρω στα 400-450 άλογα και θα είχα ένα γρήγορο και κυριλέ αυτοκίνητο που να μου κάνει όλα τα γούστα. Εκτός και αν αυτά συμπεριλαμβάνουν 0-400 και μεροκάματα, οπότε θα πήγαινα και πάλι στους Ιάπωνες, όχι το απρόσωπο, υπερεκτιμημένο και σίγουρα όχι αντάξιο ιπποδυνάμεων άνω των 400 αλόγων (χωρίς ένα κάρο περιφερειακές βελτιώσεις σε στήσιμο κλπ), golf.
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  9. The Following User Says Thank You to Driver M For This Useful Post:

    chief (07-10-10)

  10. #87
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    δεν το ειχα δει αυτο το θεμα και καθησα και το διαβασα τωρα...

    σε πολλα που γραψατε συμφωνω.

    περισσοτερο ομως με βρισκουν συμφωνο καποιες τοποθετησεις του ghost-rider.

    το αυτοκινητο αυτο το ξερω παρα πολυ καλα μιας και οταν φτιαχνοταν στη γερμανια πριν 2 χρονια, ημουν εκει!

    οντως εχει πανω οτι καλυτερο μπορει να αγορασει κανεις για Μ6 και ειναι τρομερα προσεγμενο...

    και δεν εννοω μονο τις αισθητικες βελτιωσεις, αλλα και τα μηχανικα μερη.

    ετσι το αυτοκινητο αυτο εχει κοστισει πανω απο 300000 ευρω.

    μονο το μποντυ-κιτ του τενσιον εχει 45-50 (ο σταυρος το πηρε λιγο πιο κατω αλλα τοσο εχει), το κιτ του υπερκυβισμου κοστισε αρκετα πανω απο 50 συνολικα και εχει γραπτη εγγυηση καλης λειτουργιας απο το βελτιωτη (η οποια δεν ξερω αν εχει ληξει τωρα βεβαια), εχει μεγαλυτερο ψυγειο λαδιου απο αλουμινιο, αλλο πανακριβο διαφορικο της os-giken, 12πιστονα φρενα της ροτορα, αναρτησεις kw βαριαντ3, ζαντες, εξατμιση σπεσιαλ και αλλα πολλα.
    σε αυτα προσθεστε οτι το αυτοκινητο μολις γυρισε απο γενικο τσεκ-απ στο μοναχο (πηγε ηρθε με νταλικα), οπου αλλαχθηκαν με καινουργια πολλα πραγματα οπως π.χ. τα βανος.
    επισης, εχει τα φαναρια του f/l που εχει το καθενα κοστος πανω απο 1000αρικο και χρειαστηκε πολυ δουλεια για να μπουν με νεο εγκεφαλο φωτων κλπ...
    επισης καινουργιο ειναι και το smg μιας και καταφερε να του αλλαξουν πριν καποιους μηνες με τη διαδικασια εγγυησης καλης θελησης...

    εσωτερικα εκτος τα καρμπον μπακετ της ρεκαρο εχει "απειρα", "ψιλολογια" απο καρμπον τα οποια αν προστεθουν ολα μαζι (με κοστος 200-300 ευρω το ενα) βγαζουν μια καλη σουμα....

    μετα απο ολα αυτα εχουμε ενα αυτοκινητο προτζεκτ που ικανοποιει απολυτα τον ιδιοκτητη του.
    γιατι αποφασισε να το δωσει? δεν ο ξερω αλλα μπορει οι λογοι να ειναι πολλοι.
    οικονομικοι, πρακτικοι, ισως να ειναι απο τους ανθρωπους που τους αρεσει το ταξιδι της βελτιωσης και οχι ο προορισμος.
    ετσι αφου δεν υπαρχει τιποτε αλλο να προσθεσει, ισως σκεφτεται το επομενο προτζεκτ.
    εικασιες πολλες μπορουν να γινουν.
    το σιγουρο (και εξ οσων γνωριζω) ειναι πως το αυτοκινητο ειναι ενταξει.

    θα το εκανα κι εγω ετσι? σε καμια περιπτωση.
    θεωρω οτι τα Μ δεν χρειαζονται τιποτα, ειναι αισθητικα, οδηγικα, μηχανικα τοσο αρτια, που τοσο εκτεταμενες βελτιωσεις περισσοτερο χαλανε παρα αναδεικνυουν το χαρακτηρα και την εμφανιση του.
    φυσικα αυτο ειναι προσωπικη αποψη και γουστο, που μπορει να ερχεται σε αντιθεση με τα "θελω" καποιου αλλου.

    επισης οι τοσο εκτεταμενες μετατροπες δεν ειναι απαραιτητο οτι αυξανουν την τιμη... το κοινο που αγοραζει αυτα τα αυτοκινητα ως επι το πλειστον οχι μονο δεν ενδιαφερεται, αλλα θεωρει ανασταλτικο παραγοντα την υπαρξη αυτων των μετατροπων.
    προσωπικα ειχα 2-3 προτασεις πωλησης του αυτοκινητου μου σε υψηλοτερα ποσα απο αυτα που αναφερθηκαν, αλλα για δικους μου λογους δεν προχωρησα. διαπραγματευτικο χαρτι ηταν τα λιγα χιλιομετρα και η απουσια μετατροπων, αισθητικων και μηχανικων.

    το κοινο που θα ενθουσιαστει και θα φαντασιωνει ενα τοσο βελτιωμενο προτζεκτ, κατα 99% δεν μπορει να φτασει σε αυτην την κατηγορια...
    ετσι το ενδιαφερον αυτο δεν εχει κανενα αντικτυπο στη διαμορφωση της τρεχουσας εμπορικης αξιας.

    ειναι απολυτα λογικο, δεν μπορουν πολλοι ετσι οπως εγινε η κατασταση (και οπως θα γινει) να αποκτησουν και να συντηρουν ενα αυτοκινητο 5000 κυβικων.

    ειναι η φορολογια, η ασφαλιση, τα παγια εξοδα, τα σερβις, οι βενζινες και τα απροοπτα...
    στις ζημιες και μικτη να εχεις, την απαλλαγη των 500 ευρω δεν τη γλιτωνεις...

    δυστυχως τα μεγαλα αυτοκινητα απαξιωνονται τοσο επειδη υπαρχει πολυ μικρο κοινο να τα αποκτησει και να τα συντηρησει.

    ας πουμε το αντιστοιχο μεγαλο κουπε της bmw της προηγουμενης δεκαετιας το 850, που για ολους μας ηταν απιαστο ονειρο, εχει φτασει να πωλειται σε μονοψηφιους αριθμους.
    ο φιλος μας ο bmw_850 (οχι ο γιωργης), πουλαει εδω και 3 χρονια ενα αριστο αψεγαδιαστο 850 κοντα στα 5000 ευρω, και δεν υπαρχει κανεις να το παρει...
    ρωτηστε σε μια αντιπροσωπεια ποσο εχει ενα τυπικο ετησιο σερβις και ποσο κοστιζουν τα παγια εξοδα και καταλαβετε το γιατι...

    ετσι η συμβουλη "παρε το Μ6" ειναι απλα λογια οταν δεν συνοδευεται και απο μια αναλυση του τι σημαινει και τι κοστιζει η κατοχη ενος Μ6...

    εν κατακλειδι πιστευω οτι θεωρητικα φυσικα δεν υπαρχει καμια συγκριση μεταξυ ενος Μ6 με ενα γκολφ (οσο καλο και να ειναι το τελευταιο).

    πρακτικα ομως, αν τα βαλουμε κατω, οικονομικα, μεταπωλητικα, λειτουργικα, θα καταληξουμε οτι στη σημερινη χρονικη στιγμη, με την υπαρχουσα κατασταση, το γκολφ αποτελει καλυτερη (και πιο σιγουρη) αγορα για το φιλο μας...

  11. The Following 2 Users Say Thank You to Stathis For This Useful Post:

    GiannisRob (07-10-10), z3outofmind (07-10-10)

  12. #88
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Απ' ότι καταλαβαίνω εννοείς να πάρει το γκολφ και να το αφήσει όπως είναι. Έτσι, το συζητώ.. αν και είναι πολύ ακριβό για το τι παίρνεις στην πραγματικότητα..

    ..θα έπαιρνα κι εγώ 335 με κλειστά μάτια..

  13. #89
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    ας το κανει οτι θελει νικο...
    οικονομικα αυτο τον συμφερει...
    αυριο-μεθαυριο θα πουλησει και τα πραγματα και το αυτοκινητο πιο ευκολα...
    υπαρχει κοινο γι αυτα στα κοντροστεκια...

    αν και το r32 δεν ειναι οτι πιο εμπορικο πλεον...
    οχι οτι και πριν ηταν, αλλα τωρα ενας λογος παραπανω...
    ενα 2λιτρο θα ηταν πιο σωστη επιλογη...

  14. #90
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    379
    Thanked
    284
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gnx Εμφάνιση μηνυμάτων
    To θεμα ξεχυλωσε σα κυλότα, και ειναι λογικό, γιατι κανονικά θε επρεπε να φας πολύ κραξιμο, και στη συνεχεια να το μεταδώσεις εκει που πρεπει.

    Πιό safe ειναι να γαμησεις μαύρη στο soweto χωρίς σαρμέλα.

    Κατα τα άλλα, τα επιχειρηματα του γκοστ για το κόστος των αναλώσιμων ή των body panels έχουν βάση. Γιαυτο ομως υπάρχει η μεικτή.
    ΝΑ φαω κραξιμο????παρτο λιγο πιο χαλαρα..
    δεν μου απαντατε και εχω αρχησει και τρελενομαι...............
    γιατι περνουν 335 και δεν περνουν μεταχειρο μ6???????????????????????????
    τα ειπαμε εγω το μ6 θα επερνα και το γραφω απο την αρχη της συζητησης...........εχω χασει τον υπνο μου για το μ6.......γιατι εαν θα το παρει
    θα το απολαμβανω και εγω μαζι του............
    τωρα ποσοι απο το φορουμ εχουν πανω απο 65%βελτιωμενο κινητηρα???
    κι ποσοι 100%???εγω ξερω παρα πολους.....και ενας απο αυτους ειμαι και εγω...(στο 100%)και λιγο παραπανω..........με μαμα εντοσθεια 4χρονια τωρα............................κατι ακομα????????????
    εδω ξερουμε 316 με 300++++ και το αμαξακι φτου φτου φτου,,και στις συναντισεις το εχουμε χαροι και ο ανθρωπος και τα ταξιδακια του τα κανει......
    να μην αρχισω κι λεω και για ποιο τραγικα παραδειγματα ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ..........ΚΑΙ μην ΞΕΧΝΑΤΕ διστυχως τα bmw θελουν και πολυ χρημα για να ανεβουν,,και δεν ανεβενουν κια ολα.................και εαν τα ανεβασεις μπορει και να τα χαλασεις............ενω τα Γ@ΜΗΜ@ΝΑ ΤΑ GROYP τα φτηνεις και περνουν αλογα..............
    εαν γινει καμοια συναντιση προς κορινθο που χρωστανε μερικοι αλλα κανουν τους κινεζους..(χιχιχι).???θα δειτε και θα συμφωνισετε μαζι μου ειμαι σιγουρος,,,
    πως δεν σπανε ευκολα τα καλα φτιαγμενα αυτοκινητα.....
    πραγμα που το συναντατε και πολοι στην αθηνα(για να μην παρεξιγηθω)

Σελίδα 9 από 15 ΠρώτηΠρώτη ... 7891011 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP