Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο saikoe39 Εμφάνιση μηνυμάτων
Eγω δεν κανω χρηση κουβα.....!!!
Εχω το σφουγκαρι μου...το βρεχω καλα...
Εχω ενα πσεκαστιρι με την σαπουναδα...
Ψεκαζω πρωτα το σφουγκαρι...ριχνω και στο οχημα...(αν ειναι μεγαλο οχημα..το παω φτερο-πορτα-πορτα-φτερο....το 207 πχ... κανω την μια πλευρα ολοκληρη...)
σφουγκαριζω απο πανω...αν δεν εχει πολυ βρωμα...παω μεχρι χαμηλα..στον μασπιε...αν εχει βρωμα παω μεχρι την φασα...(δλδ μεχρι τα μισα της πορτας.....κανω ολο το οχημα....και μετα ξανα περναω τα χαμηλα σημεια..με την βρωμα)
ξεπλενω με το νερο τρεχουμενο το σφουγκαρι και το καθε σημειο που εχω περασει.....
Στο τελος ξανα περναω το οχημα πολυ γρηγορα...(αν εχει βρωμα αρκετη το κανω δευτερο χερι κανονικα....)και προσεχω στα χαμηλα να γινει καλα.....
Και τελος ζαντες με αλλο σφουγκαρι...

Βεβαια για εμενα αν ο θολος και απο κατω δεν ειναι λαμπικο....δεν ειναι σωστο το πλυσιμο...
Θελω να βλεπω το οχημα απο κατω να ειναι καθαρο...αν δεν εχω πιεστικο...και εχει βρωμα πεφτω απο κατω με την σκουπα και αφρο και καθαριζω....

Στεγνωμα κανω με πανακια....


ps.κωστα-μονστα....το εσωτερικο...τελικα ειναι σωστο να το περναμε με αερα..???
εγω κανω σκουπα..και μετα φουλ αερα....ειδικα στα καθισματα και σε σημεια οπου δεν εχει πατακια....και μετα ξανα σκουπα...
Κάνεις πολύ σωστό πλύσιμο!

Όταν καταλαβαίνουμε ότι το σφουγγάρι μας 'στεγνώνει' από νερό, το ξεπλένουμε και το μουσκεύουμε πάλι (νερο + σαπούνι) πριν συνεχίσουμε. Εγώ στα πλαϊνά σημεία που το νερό το τραβάει η ....βαρύτητα, με το ένα χέρι κρατώ το λάστιχο και με το άλλο σφουγγαρίζω. Έτσι έχω πάντα ένα φιλμ προστασίας ανάμεσα στο σφουγγάρι και στο βερνίκι, μειώνοντας στο ελάχιστο τις τριβές, άρα και το κλασικό αράχνιασμα που βλέπουμε στον ήλιο.

Όσο για τον αέρα που ρωτάς, κάνεις πολύ καλά, διότι είναι απαραίτητος για να απομακρύνει τη σκόνη από όλα τα κρυφά σημεία του σαλονιού. Κυρίως στα υφασμάτινα καθίσματα, θα εκπλαγείτε το τι σκόνη θα σηκωθεί όταν το φυσήξετε δυνατά!