Σελίδα 10 από 11 ΠρώτηΠρώτη ... 891011 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 91 έως 100 από 103

Θέμα: ΑΠΟ 320 ΣΕ 335!!

  1. #91
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Christos 330 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγω που ειχα κανει μετατρωπη το δικο μου αμαξι απο 318 σε 330 (ε46) . . .

    Ειχε 47.000χλμ το μοτερ . . .

    Το πουλησα με 125.000 χλμ . . .

    ΔΕν εβγαλε τιποτα και ουτε ακουστηκε τιποτα 78.000 χλμ χωρις

    προβληματα . . .

    Τωρα εχει 150.000 χλμ με τον νεο του ιδιοκτητη και ουτε κουνιεται . . .

    Που θελω να καταληξω ; ; ;

    Μερικες φορες οι βιαστικες δουλεις και οι τσαπατσοδουλιες (δεν σε κραζω συζητηση κανουμε) εχουν δυστηχως αυτα τα αποτελεσματα . . .

    Αν η μετατρωπη ειναι ολοκληρομενη δεν εχει θεματα . . .

    Βεβαια σε θεμα Μ3 κανω ενσταση γιατο το Μ3 δεν φτιαχνεται αλλα

    γεννιεται . . .

    Παμε στο θεμα μεταπωλησης θα μιλησω παλι για μενα . . .

    330 4 door facelift που το εκανα εγω μοντελο 2001το πουλησα πριν 2 χρονια

    25.500 ευρω (ακομα στο car.gr εχει 330 που ηταν μαζι με το δικο μου) . . .

    Αν δεν βιαζεται ο κατοχος για πουληση του αυτοκινητου του θα βρεθει

    καποιος που θα το εκτιμηση . . .
    Χρηστο στα 46αρια ειναι πιο ευκολες οι μετατροπες.
    Αλλο στα Ε9Χ που απαιτειται (προς το παρον) ολοκληρο τροπετο για μετατροπη.
    Σε Ε46 και πιο πολλα πραγματα υπαρχουν και η ηλεκτρολογικη-ηλεκτρονικη πλευρα της μετατροπης σηκωνει "πατεντες".(δεν εννοω φυσικα οτι εκανες στο δικο σου πατεντα,μην παρεξηγηθω)
    Στο Ε9Χ κυριως λογω πλεξουδας δεν γινεται παρα μονο πληρης με αντιστοιχη.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη katsaraios : 05-10-10 στις 17:00

    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

  2. The Following User Says Thank You to katsaraios For This Useful Post:

    manos///3 (05-10-10)

  3. #92
    Εγγραφή
    24-12-09
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    2.756
    Thanked
    1695
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ρε Χρηστο αυτο που γραφεις δε μπορω να το καταλαβω...

    Στο δικο μου η ΜΟΝΗ διαφορα ειναι στο γραμμα Α αντι S. (και ενα κομμενο πατωμα, σιγα τα ουα)
    Γιατι??? Επειδη δεν εχει επισημη σφραγιδα?

    Το εχω σκισει , λιωσει και δεν εχει θεματα ουτε στην ακαμψια του πλαισιου.

    Δηλαδη αν σε ενα γνησιο Μ του αλλαξουν το πισω φτερο λογω τρακας θα παψει να ειναι γνησιο Μ?
    ρε παλικαρια πως θα γινει να καταλαβουμε ολοι οτι το πατωμα του πορτμπαγκαζ στα αυτοκινητα μας ΔΕΝ ειναι βασικο στοιχειο του αυτοκινητου δλδ δεν συμβαλει στην ακαμψια και στην καταπονηση του αυτοκινητου!!υπαρχει για να εχει λακουβα να μπει η ρεζερβα η να μην εχει για να μπει η εξατμιση οπως στα Μ3 και φυσικα να κλεινει το προτμπαγκαζ!!αν επαιζε βασικο ρολο στο αυτοκινητο δεν θα το ειχαν κολλημενο με ηλεκτροποντα αλλα γαζωμενο ολοκληρο οπως σε αλλα καιρια σημεια!!!! ολοι εκει κολλανε''καλα εκοψες πατωμα???"""" οχι ρε παιδια δεν το εκοψε το ξεκολλησε και κολλησε αλλο στην θεση του!!! τωρα για τα κουπε ναι ισως να ειναι πανω απο 4θυρα σε ακαμψια!!!

    ΥΓ οατν λεω οτι δεν παιζει ρολο εννοω οτι δεν ειναι και οτι πιο σοβαρο πχ να κοψεις κολωνα μεσαια η κολωνα μπροστινης πορτας!!!!!

  4. The Following 2 Users Say Thank You to gyiama For This Useful Post:

    manos///3 (05-10-10), mormon (06-10-10)

  5. #93
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Πειραιας - Μηλος
    Ηλικία
    58
    Μηνύματα
    7.045
    Thanked
    20210
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αυτο που εμαθα ειναι πως η μετατροπη γινεται.
    Το κοστος 15000-17000 ευρω.
    www.deepbluebeachbar.com

    Deep Blue, Paliochori, Milos HD 360º Virtual Tours:
    360º HD Εικονικές Περιηγήσεις:
    ************** Click on the link: ****************
    https://www.paliochori.com/vt/deepblue


    Instagram

  6. #94
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Salonica City
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    1.004
    Thanked
    335
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    και άλλα 10-15 να το φέρεις σε επίπεδα στράτου πιάσαμε αρκετά μεγάλο ποσό...

  7. #95
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Salonica . . .
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    4.592
    Thanked
    5586
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ρε Χρηστο αυτο που γραφεις δε μπορω να το καταλαβω...

    Στο δικο μου η ΜΟΝΗ διαφορα ειναι στο γραμμα Α αντι S. (και ενα κομμενο πατωμα, σιγα τα ουα)

    Γιατι??? Επειδη δεν εχει επισημη σφραγιδα?

    Το εχω σκισει , λιωσει και δεν εχει θεματα ουτε στην ακαμψια του πλαισιου.

    Δηλαδη αν σε ενα γνησιο Μ του αλλαξουν το πισω φτερο λογω τρακας θα παψει να ειναι γνησιο Μ?
    Μανο δεν λεω οτι εχει θεμα μια καλη μετατρωπη . . .

    Απλα το εχω δει στραβα στο Ε46 απο 316,318,320 κτλ να γινει Μ3 δεν ξερω

    δεν μου κολαει με τιποτα ολα αυτα τα χρονια . . .

    Εννωειται οτι το πατωμα,φτερο δεν εχει θεμα . . .

  8. #96
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο deepBLUE Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτο που εμαθα ειναι πως η μετατροπη γινεται.
    Το κοστος 15000-17000 ευρω.
    17000+βισνου+To αμαξι μου= Μ3 η 335 σχεδον καινουργιο και dkg......
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  9. #97
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    3.201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Υπαρχει αγγελια ε92 Μ3 στα 53000 ευρω

  10. #98
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    Elefsina
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    2.652
    Thanked
    1629
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Με προσεκτικές κινήσεις και αν υπολογίσεις αλλαγές σε φρένα, ανάρτηση και διαφορικό που δεν έχω κάνει ακόμα εγώ τα 15 είναι πολύ εύκολα να ξεπεραστούν

  11. #99
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Γερακας
    Μηνύματα
    5.944
    Thanked
    12384
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stratos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Με προσεκτικές κινήσεις και αν υπολογίσεις αλλαγές σε φρένα, ανάρτηση και διαφορικό που δεν έχω κάνει ακόμα εγώ τα 15 είναι πολύ εύκολα να ξεπεραστούν
    Εχεις αργήσει .........
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη PANOS-E60 : 06-10-10 στις 12:29

  12. #100
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Christos 330 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μανο δεν λεω οτι εχει θεμα μια καλη μετατρωπη . . .

    Απλα το εχω δει στραβα στο Ε46 απο 316,318,320 κτλ να γινει Μ3 δεν ξερω

    δεν μου κολαει με τιποτα ολα αυτα τα χρονια . . .

    Εννωειται οτι το πατωμα,φτερο δεν εχει θεμα . . .
    Χρηστο εαν το προβλημα ειναι ψυχολογικο παω πασο.

    Στην αρχη ειχα και εγω τα ψυχολογικα μου αλλα τα ξεπερασα οταν ειδα τι πραγματικα κανει το εργαλειο!

Σελίδα 10 από 11 ΠρώτηΠρώτη ... 891011 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP