Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 16

Θέμα: 320Si..

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Είχα ένα για 3 μέρες παλαιότερα και μου άρεσε πολύ, αν και δεν έχει τη ροπή του tfsi. Ανεβάζει όμως πρόθυμα στροφές και έχει ωραίο ήχο. Ζάντες, στήσιμο & σαλονάκι όλα τα λεφτά. Καινούριο ήταν πανάκριβο, αλλά τώρα θα βρει καλές ευκαιρίες.

    Πες του να δώσει επειγόντως τον υπερυψωμένο κουβά, με την απίστευτη πλαστικούρα στο εσωτερικό του και τα απαίσια φινιστρίνια και να πάρει τώρα το si. Εδώ μου κάθεται αυτό το αυτοκίνητο.

  2. The Following 4 Users Say Thank You to Monsta For This Useful Post:

    gnx (06-10-10), Ptboul (24-12-10), z3 2.2 (24-12-10), zizu (24-12-10)

  3. #2
    Εγγραφή
    21-12-10
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    828
    Thanked
    627
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αλλάχτηκε σήμερα ο θερμοστάτης στο si.
    Απλά προς ενημέρωση ο θερμοστάτης που φοράει το Si ΔΕΝ είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενος απο τη μονάδα ελέγχου όπως στα υπόλοιπα Ε90. είναι ο κλασικός θερμοστάτης που όλοι γνωρίζουμε και έχει θερμοκρασία λειτουργίας τους 85 βαθμούς (είναι τυπωμένο επάνω).

    αποτέλεσμα μετά την αλλαγή.

    το αμάξι πλέον δουλεύει στους 85 - 90 βαθμούς ΣΤΑΘΕΡΑ.

    σε κίνηση πάει 90 και με το που κινείται πάει στους 85 και όχι στους 75 και 70 ή 65 που πήγαινε και φυσικά ανεβάζει θερμοκρασία πολύ πιο γρήγορα και χωρίς σκαμπανεβάσματα.

    Συμπέρασμα: το Si έχει κανονική θερμοκρασία λειτουργίας 90 βαθμούς

  4. The Following User Says Thank You to Cobalt For This Useful Post:

    Ptboul (24-12-10)

  5. #3
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    1.086
    Thanked
    634
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Cobalt Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αλλάχτηκε σήμερα ο θερμοστάτης στο si.
    Απλά προς ενημέρωση ο θερμοστάτης που φοράει το Si ΔΕΝ είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενος απο τη μονάδα ελέγχου όπως στα υπόλοιπα Ε90. είναι ο κλασικός θερμοστάτης που όλοι γνωρίζουμε και έχει θερμοκρασία λειτουργίας τους 85 βαθμούς (είναι τυπωμένο επάνω).

    αποτέλεσμα μετά την αλλαγή.

    το αμάξι πλέον δουλεύει στους 85 - 90 βαθμούς ΣΤΑΘΕΡΑ.

    σε κίνηση πάει 90 και με το που κινείται πάει στους 85 και όχι στους 75 και 70 ή 65 που πήγαινε και φυσικά ανεβάζει θερμοκρασία πολύ πιο γρήγορα και χωρίς σκαμπανεβάσματα.

    Συμπέρασμα: το Si έχει κανονική θερμοκρασία λειτουργίας 90 βαθμούς


    Βρηκες ευκολα θερμοστατη?
    Γιατι απο τι καταλαβα εφοσον δεν ειναι ιδιος οπως στα αλλα Ε90 τοτε μονο με παραγγελια. η Κανω λαθος?

  6. #4
    Εγγραφή
    21-12-10
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    828
    Thanked
    627
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο MPOWER Εμφάνιση μηνυμάτων
    Βρηκες ευκολα θερμοστατη?
    Γιατι απο τι καταλαβα εφοσον δεν ειναι ιδιος οπως στα αλλα Ε90 τοτε μονο με παραγγελια. η Κανω λαθος?
    Μόνο παραγγελία στην BMW Γερμανίας...

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP