Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 149

Θέμα: Εχω χασει τον υπνο μου...

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    11-01-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.548
    Thanked
    2755
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    σεβασμος στο Μ6!δεν υπαρχει επαφη με το γκολφ!

  2. #2
    Εγγραφή
    28-08-10
    Μηνύματα
    389
    Thanked
    172
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο dark knight Εμφάνιση μηνυμάτων
    σεβασμος στο Μ6!δεν υπαρχει επαφη με το γκολφ!
    σεβασμος στο Μ6 ΦΥΣΙΚΑ αλλα εγω σεβαστηκα το παρακατω golf που εχει ξεφτιλησει πολλους εδω στα βορεια
    https://www.car.gr/classifieds/cars/view/8796/

  3. #3
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bmwz3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    σεβασμος στο Μ6 ΦΥΣΙΚΑ αλλα εγω σεβαστηκα το παρακατω golf που εχει ξεφτιλησει πολλους εδω στα βορεια
    https://www.car.gr/classifieds/cars/view/8796/
    Μια φορά κι ένα καιρό το power είχε δοκιμάσει μια παρόμοια 'κατασκευή' και σίγουρα ΔΕΝ είχε καταγράψει αυτά τα νούμερα.

    Τώρα το τι λέει ο καθένας στην αγγελία του, άμα θέλουμε το πιστεύουμε.

  4. #4
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μια φορά κι ένα καιρό το power είχε δοκιμάσει μια παρόμοια 'κατασκευή' και σίγουρα ΔΕΝ είχε καταγράψει αυτά τα νούμερα.

    Τώρα το τι λέει ο καθένας στην αγγελία του, άμα θέλουμε το πιστεύουμε.
    κώστα το συγκεκριμένο το ξέρω και τα άλογα του είναι πραγματικά.
    ο τύπος που το έχει έχει μαγαζί πολύυυυυυυ ακριβών βελτιώσεων και
    έχει και 2 s3 εκ των οποίων το ένα είναι 600 άλογα.
    τον ξέρω προσωπικά και στο μαγαζι του έχω απο ferrari μέχρι και
    aston martin για βελτίωση.
    πάλι όμως δεν υπάρχει σύγκριση με το Μ6. μια ζωή θα είναι ένα γκολφάκι,
    ακόμα και αν είχε 500 άλογα επιπλέον.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  5. #5
    Εγγραφή
    17-05-10
    Περιοχή
    Patra west coast
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    401
    Thanked
    230
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bmwz3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    σεβασμος στο Μ6 ΦΥΣΙΚΑ αλλα εγω σεβαστηκα το παρακατω golf που εχει ξεφτιλησει πολλους εδω στα βορεια
    https://www.car.gr/classifieds/cars/view/8796/
    βαζεις αυτη τη κουνελογ@μιστρα διπλα στο Μ6!!!????
    “Λόγω οικονομικού εγκεφαλικού πέρα δώθε δεν θυμάμαι αν έρχονται Αποκριές,Χριστούγεννα,Πάσχ α ή πρωτοχρονιά γι'αυτό δεν ξέρω αν σουβλίσατε δέντρο η αν στολίσατε αρνί!! Πάντως σας εύχομαι το φλουρί να πέσει στο δικό σας αυγό. Καλό Δεκαπενταύγουστο..”

  6. #6
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ///M Arios Εμφάνιση μηνυμάτων
    βαζεις αυτη τη κουνελογ@μιστρα διπλα στο Μ6!!!????
    Λες να καταφερει να το πουλησει? Πως το βλεπεις? Πρεπει να την εβαλε για πλακα την αγγελια να δει ποιος θα παρει τηλεφωνο...

    Ξεκαθαριζω εδω, οτι εξ αρχης ουδε μια φορα συγκρινα το Μ6 με το γκολφ.

    Απλα οταν μιλαμε για ενα σεβαστο ποσο, το οποιο καινουριο το θεωρω προτιμοτερο απο το οποιο μεταχειρισμενο.


    Ιδιως οταν το μεταχειρισμενο δειχνει να ειναι ενα αυτοκινητο με βεβαρημενο παρελθον. Το Μ και η εξωφρενικη βελτιωση μου βγαζουν ανελεητο σκισιμο. Το τελευταιο ο καθενας οπως θελει ας το ερμηνευσει.



    Να ξεκαθαρισω και το αλλο. Το ποσο αυτο το θεωρω φυσιολογικο για ενα Μ6 που δειχνει χαρτι. Για το συγκεκριμενο δεν το συζητω.

    Τελος διαφωνω με τις αισθητικες επεμβασεις του αυτοκινητου. Τις μηχανικες βελτιωσεις αν ειχα τετοιο αυτοκινητο θα τις εκανα, αλλα θα τις εκανα μονος μου. Δε θα θελα να τις ειχε κανει ο προηγουμενος εκτος αν ηταν καποιος κολλητος μου.

    Εκτος αυτου, το συγκεκριμενο αυτοκινητο μπορει να το παιρνεις με 70.000 αλλα ουδεμια σχεση εχει στη συντηρηση με ενα αυτοκινητο που το παιρνεις καινουριο με αυτα τα λεφτα.

    Οταν θα ζητησει δισκο φρενων θα θυμηθεις οτι εχεις αυτοκινητο 200.000 ευρω.

    Οταν το ακουμπησεις χτυπα ξυλο καπου, θα θυμηθεις οτι καποιος κατι εχει κανει και πρεπει να σκασεις ενα σκασμο χρηματα και να περιμενεις και εγω δεν ξερω ποσο για να ερθει η πολυποθητη προφυλακτηρα σου...

    Το αυτοκινητο αυτο, αν ειναι εξαιρετικο οπως ισχυριζεστε, ειναι καταλληλο για καποιον που πηγαινει για καινουριο Μ6 και σκοπευει να βελτιωσει.

    Οχι για καποιον που εχει στοχο ενα R32 και στα ιδια χρηματα βρισκει αυτο το αμαξι.

    Αν θελετε να το δουμε σε μικροτερα μεγεθη, καποιος που παει να παρει ενα punto abarth, μπορει πλεον να παρει μεταχειρισμενο Μ3. Τσονταροντας λιγα ακομα χρηματα, οπως και στην προκειμενη περιπτωση. Εστω οτι το Μ3 του βγαινει καλο...

    Μολις παει να αλλαξει μπροστινους δισκους θα φει την πρωτη σφαλιαρα.
    Ετσι τωρα (λεω εγω) του ζητησει τιποτα vanos θα παθει εγκεφαλικο ο ανθρωπος. Καταναλωση? Τελη? Τεκμηρια τωρα? Τωρα αν ερθει και σε ρωτησει Punto abarth η Μ3 τι του λες? Μ3? Χαιρω πολυ. Για να σε ρωταει περιμενει να ακουσει κατι σοβαρο, οχι ποσο καλυτερο ειναι το Μ3 απο το punto, και πως δεν γινεται συγκριση. Ετσι?

    Εκει θα του πεις η το punto η ενα 318 που ειναι φθηνα συντηρισιμο. Λεω εγω τωρα... Φαντασου τωρα να ειναι και πειραγμενο το Μ3.

    Βεβαιως και μπορεις να ξεκινησεις τα γραφικα τυπου: "φιλαρακι τι χαμαρες ρωτας, γινεσαι αστειος. Καλα ρε τι μου βαζεις διπλα στο Μ3?"....
    Αλλα επανερχομενος στην πραγματικοτητα, βλεπεις οτι καμια φορα στην καθημερινοτητα γινονται συγκρισεις που δεν θα αρμοζαν στις σελιδες καποιου περιοδικου.

    Και το αποτελεσμα αυτων καμια φορα ειναι απροσμενο συμφωνα με τα κριτηρια του καθενος.

    Και αφου για αρκετες γραμμες υπηρξα σοβαρος.......

    VAG και ξερα σκ@τ@.... Τελος..............

  7. The Following User Says Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    ///M Arios (07-10-10)

  8. #7
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.926
    Thanked
    3248
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων

    VAG και ξερα σκ@τ@.... Τελος..............
    Ειναι θλιβερο το πως η συμβιωση με ενα Audi A4 μπορει να αλλαξει τοσο πολυ εναν ανθρωπο...


  9. The Following User Says Thank You to GiannisRob For This Useful Post:

    PSDEDES (06-10-10)

  10. #8
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7410
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Νομιζω οτι ξεχασαμε απο που ξεκινησε το θεμα.
    Ειχε ξεκινησει απο εδω:

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο z3outofmind Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μιλουσα με εναν γνωστο στην δουλεια και ειχαμε ανοιξει το θεμα αγορας αυτοκινητου...ετοιμαζεται για αγορα και θελει να κυμανθει 55.000 με 60.000Ε.
    προηγουμενο αμαξι s3(το προηγουμενο αρκετα καλο...)τωρα το σκεφτεται
    για golf r32.με κοπο και γνωση οπου και την εχει...στοχος με safe διαθεσεις 600ps..η γνωμη μου ηταν αντιθετη εξαρχης γιατι για εμενα προσωπικα ειναι πολλα για golf...(ean kai ειχα golfea..)ειρθα σπιτι και μου ηρθε μηνυμα οπου μου εγραφε...ειδα αυτο....................(Δεν ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΩ ΜΕ ΤΟΝ Μ@Λ@Κ@..............ΕΧΑΣΑ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΜΟΥ)
    https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/929149/

    δηλαδη δεν μιλαμε για καποιον επιφυλακτικό αγοραστη.

    Μιλαμε για καποιον που εχει σκοπό να αγορασει ενα και Golf R32 και να το κανει 600 αλογα με "safe διαθεσεις" (αν ειναι δυνατον) και εχει και μπατζετ 55-60000 (που δεν θα τον φτασουν σιγουρα).

    Κατ αρχην εγω δεν ξερω κανα αμαξι που ειναι 100% σχεδον πανω απο την ιπποδυναμη που δινει ο κατασκευαστης και να ειναι και safe. Ειναι ανεκδοτο αυτα τα πραγματα. Τα αμαξια αυτου του τυπου ειναι 1 μηνα συνεργειο και μια μερα στο σπιτι.

    Ο ανθρωπος που θελει να κανει αυτο το πραγμα προφανώς εχει τρελλα με τo tuning και σιγουρα δεν πρεπει να τον νοιαζουν οι ζημιες ή οι συνεπειες σε τοσο βαριες βελτειωσεις ή μαλλον εχει γνωση απο τετοια εξοδα.
    Δεν ειναι δηλαδη καποιος που εχει να επιλεξει μεταξυ ενος Μ3 και ενος Πουντο και θα σκεφτει και ολα τα λειτουργικα εξοδα.

    Εδω σκεφτοταν για Golf R32 που θα το κανει 600 αλογα και του προεκυψε και το βελτειωμενο Μ6 με την ιδια υπποδυναμη που θα του βγει στο τελος και πιο φτηνο.

    Αν ειναι ετσι τα πραγματα και εγω θα προτημουσα το Μ6 για πολλους λογους.
    M3 CSL

  11. The Following 2 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    Lambros46 (06-10-10), Thomelef (06-10-10)

  12. #9
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    379
    Thanked
    284
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νομιζω οτι ξεχασαμε απο που ξεκινησε το θεμα.
    Ειχε ξεκινησει απο εδω:




    δηλαδη δεν μιλαμε για καποιον επιφυλακτικό αγοραστη.

    Μιλαμε για καποιον που εχει σκοπό να αγορασει ενα και Golf R32 και να το κανει 600 αλογα με "safe διαθεσεις" (αν ειναι δυνατον) και εχει και μπατζετ 55-60000 (που δεν θα τον φτασουν σιγουρα).

    Κατ αρχην εγω δεν ξερω κανα αμαξι που ειναι 100% σχεδον πανω απο την ιπποδυναμη που δινει ο κατασκευαστης και να ειναι και safe. Ειναι ανεκδοτο αυτα τα πραγματα. Τα αμαξια αυτου του τυπου ειναι 1 μηνα συνεργειο και μια μερα στο σπιτι.

    Ο ανθρωπος που θελει να κανει αυτο το πραγμα προφανώς εχει τρελλα με τo tuning και σιγουρα δεν πρεπει να τον νοιαζουν οι ζημιες ή οι συνεπειες σε τοσο βαριες βελτειωσεις ή μαλλον εχει γνωση απο τετοια εξοδα.
    Δεν ειναι δηλαδη καποιος που εχει να επιλεξει μεταξυ ενος Μ3 και ενος Πουντο και θα σκεφτει και ολα τα λειτουργικα εξοδα.

    Εδω σκεφτοταν για Golf R32 που θα το κανει 600 αλογα και του προεκυψε και το βελτειωμενο Μ6 με την ιδια υπποδυναμη που θα του βγει στο τελος και πιο φτηνο.

    Αν ειναι ετσι τα πραγματα και εγω θα προτημουσα το Μ6 για πολλους λογους.
    τι να σου πρωτοπω τι να σου απαντισω........το βαρεθικα το θεμα........
    εγω θα επερνα το μ6 και εας μου ερειχνε 10κολονες το γκολφ..
    εσυ μπορει να επερνες εβο για να απλονεις και τα ρουχα μετα την δουλεια στα καπακια πισω στην απλοστρα...ο καθενας πρατι αναλογα της κ@βλ@ς που τρωει με ενα αμαξι....γιατι διαφορετικα γιατι περνουν παιδια απο το φορουμ ενα καινουργιο 335 και δεν περνουν ενα τετοιο μ6????
    και οσο αναφορα τα 600πς εαν ειναι ανεκδοτο οπως γραφεις για το θεμα αξιοπιστειας,,,οταν πληρωνεις καλα μπορεις να φτιαξεις καλα πραγματα..
    και εαν δεν πετυχουν ξερεις απο την αρχη οτι ΕΣΥ ΤΟ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΑΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙς-ΧΑΛΑΣΕΙς!!!!!????Μεγαλα παιδια ειμαστε να ξερουμε καπου και ποτε περνουμε ρισκο και εαν το αντεχει η τσεπη μας....
    εγω δεν ειπα καπου οτι δεν περνει ο συγγκριμενος το μ6 γιατι φωβαται μοιπως ηταν σκυσμενο και του κολησει το μοτερ...............
    και στην τελικη αυτος που πουλαει το μ6 αρα ειναι απο καποιο ανεκδοτο...
    με τα λεγομενα τα δικα σου και καποιων αλλων με 190.000€ επερνε λαμπο καμπριο 1χρονου μεταχειρισμενη..μπροστα στο λαμπο,,,πουντο το βλεπω το μ6
    και δεν πα να κανετε πολεμο στα μυνηματα....ΓΟΥΣΤΑ!!!!!!!!!ξερε ς τι σημαινει?

  13. #10
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λες να καταφερει να το πουλησει? Πως το βλεπεις? Πρεπει να την εβαλε για πλακα την αγγελια να δει ποιος θα παρει τηλεφωνο...

    Ξεκαθαριζω εδω, οτι εξ αρχης ουδε μια φορα συγκρινα το Μ6 με το γκολφ.

    Απλα οταν μιλαμε για ενα σεβαστο ποσο, το οποιο καινουριο το θεωρω προτιμοτερο απο το οποιο μεταχειρισμενο.


    Ιδιως οταν το μεταχειρισμενο δειχνει να ειναι ενα αυτοκινητο με βεβαρημενο παρελθον. Το Μ και η εξωφρενικη βελτιωση μου βγαζουν ανελεητο σκισιμο. Το τελευταιο ο καθενας οπως θελει ας το ερμηνευσει.



    Να ξεκαθαρισω και το αλλο. Το ποσο αυτο το θεωρω φυσιολογικο για ενα Μ6 που δειχνει χαρτι. Για το συγκεκριμενο δεν το συζητω.

    Τελος διαφωνω με τις αισθητικες επεμβασεις του αυτοκινητου. Τις μηχανικες βελτιωσεις αν ειχα τετοιο αυτοκινητο θα τις εκανα, αλλα θα τις εκανα μονος μου. Δε θα θελα να τις ειχε κανει ο προηγουμενος εκτος αν ηταν καποιος κολλητος μου.

    Εκτος αυτου, το συγκεκριμενο αυτοκινητο μπορει να το παιρνεις με 70.000 αλλα ουδεμια σχεση εχει στη συντηρηση με ενα αυτοκινητο που το παιρνεις καινουριο με αυτα τα λεφτα.

    Οταν θα ζητησει δισκο φρενων θα θυμηθεις οτι εχεις αυτοκινητο 200.000 ευρω.

    Οταν το ακουμπησεις χτυπα ξυλο καπου, θα θυμηθεις οτι καποιος κατι εχει κανει και πρεπει να σκασεις ενα σκασμο χρηματα και να περιμενεις και εγω δεν ξερω ποσο για να ερθει η πολυποθητη προφυλακτηρα σου...

    Το αυτοκινητο αυτο, αν ειναι εξαιρετικο οπως ισχυριζεστε, ειναι καταλληλο για καποιον που πηγαινει για καινουριο Μ6 και σκοπευει να βελτιωσει.

    Οχι για καποιον που εχει στοχο ενα R32 και στα ιδια χρηματα βρισκει αυτο το αμαξι.

    Αν θελετε να το δουμε σε μικροτερα μεγεθη, καποιος που παει να παρει ενα punto abarth, μπορει πλεον να παρει μεταχειρισμενο Μ3. Τσονταροντας λιγα ακομα χρηματα, οπως και στην προκειμενη περιπτωση. Εστω οτι το Μ3 του βγαινει καλο...

    Μολις παει να αλλαξει μπροστινους δισκους θα φει την πρωτη σφαλιαρα.
    Ετσι τωρα (λεω εγω) του ζητησει τιποτα vanos θα παθει εγκεφαλικο ο ανθρωπος. Καταναλωση? Τελη? Τεκμηρια τωρα? Τωρα αν ερθει και σε ρωτησει Punto abarth η Μ3 τι του λες? Μ3? Χαιρω πολυ. Για να σε ρωταει περιμενει να ακουσει κατι σοβαρο, οχι ποσο καλυτερο ειναι το Μ3 απο το punto, και πως δεν γινεται συγκριση. Ετσι?

    Εκει θα του πεις η το punto η ενα 318 που ειναι φθηνα συντηρισιμο. Λεω εγω τωρα... Φαντασου τωρα να ειναι και πειραγμενο το Μ3.

    Βεβαιως και μπορεις να ξεκινησεις τα γραφικα τυπου: "φιλαρακι τι χαμαρες ρωτας, γινεσαι αστειος. Καλα ρε τι μου βαζεις διπλα στο Μ3?"....
    Αλλα επανερχομενος στην πραγματικοτητα, βλεπεις οτι καμια φορα στην καθημερινοτητα γινονται συγκρισεις που δεν θα αρμοζαν στις σελιδες καποιου περιοδικου.

    Και το αποτελεσμα αυτων καμια φορα ειναι απροσμενο συμφωνα με τα κριτηρια του καθενος.

    Και αφου για αρκετες γραμμες υπηρξα σοβαρος.......

    VAG και ξερα σκ@τ@.... Τελος..............
    Συμφωνώ απόλυτα πως η συντήρηση των δύο αυτοκινήτων είναι η μέρα με τη νύχτα. Οπότε, για κάποιον με budget γύρω στα 60-70 χιλιάρικα θα απέκλεια τόσο τη Μ6 αυτή, όσο και γενικά τις Μ6, Μ5 Ε60 και Μ3 Ε9Χ.

    Από την άλλη όμως, θεωρώ κάκιστη την αγορά ενός r32, που κοστίζει πάρα πολλά λεφτά χωρίς ουσιαστικό λόγο, ακόμα και αν σκοπός είναι η βελτίωσή του.
    Σε αυτή την περίπτωση θα έπαιρνα ένα sti, ή ένα ελαφρώς μτχ evo X, που σαν πάτωμα, στήσιμο κλπ δε συγκρίνονται με το golf και θα τα έκανα πραγματικούς πυραύλους, χωρίς θέματα αξιοπιστίας ουσιαστικά που σχεδόν σίγουρα θα αντιμετώπιζα με το golf.

    Ειδάλλως, θα έπαιρνα μια ελαφρώς μεταχειρισμένη 335, θα την έφτανα γύρω στα 400-450 άλογα και θα είχα ένα γρήγορο και κυριλέ αυτοκίνητο που να μου κάνει όλα τα γούστα. Εκτός και αν αυτά συμπεριλαμβάνουν 0-400 και μεροκάματα, οπότε θα πήγαινα και πάλι στους Ιάπωνες, όχι το απρόσωπο, υπερεκτιμημένο και σίγουρα όχι αντάξιο ιπποδυνάμεων άνω των 400 αλόγων (χωρίς ένα κάρο περιφερειακές βελτιώσεις σε στήσιμο κλπ), golf.
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  14. The Following User Says Thank You to Driver M For This Useful Post:

    chief (07-10-10)

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP