
Αρχικό μήνυμα απο
ghost-rider
Λες να καταφερει να το πουλησει? Πως το βλεπεις? Πρεπει να την εβαλε για πλακα την αγγελια να δει ποιος θα παρει τηλεφωνο...
Ξεκαθαριζω εδω, οτι εξ αρχης ουδε μια φορα συγκρινα το Μ6 με το γκολφ.
Απλα οταν μιλαμε για ενα σεβαστο ποσο, το οποιο καινουριο το θεωρω προτιμοτερο απο το οποιο μεταχειρισμενο.
Ιδιως οταν το μεταχειρισμενο δειχνει να ειναι ενα αυτοκινητο με βεβαρημενο παρελθον. Το Μ και η εξωφρενικη βελτιωση μου βγαζουν ανελεητο σκισιμο. Το τελευταιο ο καθενας οπως θελει ας το ερμηνευσει.
Να ξεκαθαρισω και το αλλο. Το ποσο αυτο το θεωρω φυσιολογικο για ενα Μ6 που δειχνει χαρτι. Για το συγκεκριμενο δεν το συζητω.
Τελος διαφωνω με τις αισθητικες επεμβασεις του αυτοκινητου. Τις μηχανικες βελτιωσεις αν ειχα τετοιο αυτοκινητο θα τις εκανα, αλλα θα τις εκανα μονος μου. Δε θα θελα να τις ειχε κανει ο προηγουμενος εκτος αν ηταν καποιος κολλητος μου.
Εκτος αυτου, το συγκεκριμενο αυτοκινητο μπορει να το παιρνεις με 70.000 αλλα ουδεμια σχεση εχει στη συντηρηση με ενα αυτοκινητο που το παιρνεις καινουριο με αυτα τα λεφτα.
Οταν θα ζητησει δισκο φρενων θα θυμηθεις οτι εχεις αυτοκινητο 200.000 ευρω.
Οταν το ακουμπησεις χτυπα ξυλο καπου, θα θυμηθεις οτι καποιος κατι εχει κανει και πρεπει να σκασεις ενα σκασμο χρηματα και να περιμενεις και εγω δεν ξερω ποσο για να ερθει η πολυποθητη προφυλακτηρα σου...
Το αυτοκινητο αυτο, αν ειναι εξαιρετικο οπως ισχυριζεστε, ειναι καταλληλο για καποιον που πηγαινει για καινουριο Μ6 και σκοπευει να βελτιωσει.
Οχι για καποιον που εχει στοχο ενα R32 και στα ιδια χρηματα βρισκει αυτο το αμαξι.
Αν θελετε να το δουμε σε μικροτερα μεγεθη, καποιος που παει να παρει ενα punto abarth, μπορει πλεον να παρει μεταχειρισμενο Μ3. Τσονταροντας λιγα ακομα χρηματα, οπως και στην προκειμενη περιπτωση. Εστω οτι το Μ3 του βγαινει καλο...
Μολις παει να αλλαξει μπροστινους δισκους θα φει την πρωτη σφαλιαρα.
Ετσι τωρα (λεω εγω) του ζητησει τιποτα vanos θα παθει εγκεφαλικο ο ανθρωπος. Καταναλωση? Τελη? Τεκμηρια τωρα? Τωρα αν ερθει και σε ρωτησει Punto abarth η Μ3 τι του λες? Μ3? Χαιρω πολυ. Για να σε ρωταει περιμενει να ακουσει κατι σοβαρο, οχι ποσο καλυτερο ειναι το Μ3 απο το punto, και πως δεν γινεται συγκριση. Ετσι?
Εκει θα του πεις η το punto η ενα 318 που ειναι φθηνα συντηρισιμο. Λεω εγω τωρα... Φαντασου τωρα να ειναι και πειραγμενο το Μ3.
Βεβαιως και μπορεις να ξεκινησεις τα γραφικα τυπου: "φιλαρακι τι χαμαρες ρωτας, γινεσαι αστειος. Καλα ρε τι μου βαζεις διπλα στο Μ3?"....
Αλλα επανερχομενος στην πραγματικοτητα, βλεπεις οτι καμια φορα στην καθημερινοτητα γινονται συγκρισεις που δεν θα αρμοζαν στις σελιδες καποιου περιοδικου.
Και το αποτελεσμα αυτων καμια φορα ειναι απροσμενο συμφωνα με τα κριτηρια του καθενος.
Και αφου για αρκετες γραμμες υπηρξα σοβαρος.......
VAG και ξερα σκ@τ@.... Τελος..............
Συμφωνώ απόλυτα πως η συντήρηση των δύο αυτοκινήτων είναι η μέρα με τη νύχτα. Οπότε, για κάποιον με budget γύρω στα 60-70 χιλιάρικα θα απέκλεια τόσο τη Μ6 αυτή, όσο και γενικά τις Μ6, Μ5 Ε60 και Μ3 Ε9Χ.
Από την άλλη όμως, θεωρώ κάκιστη την αγορά ενός r32, που κοστίζει πάρα πολλά λεφτά χωρίς ουσιαστικό λόγο, ακόμα και αν σκοπός είναι η βελτίωσή του.
Σε αυτή την περίπτωση θα έπαιρνα ένα sti, ή ένα ελαφρώς μτχ evo X, που σαν πάτωμα, στήσιμο κλπ δε συγκρίνονται με το golf και θα τα έκανα πραγματικούς πυραύλους, χωρίς θέματα αξιοπιστίας ουσιαστικά που σχεδόν σίγουρα θα αντιμετώπιζα με το golf.
Ειδάλλως, θα έπαιρνα μια ελαφρώς μεταχειρισμένη 335, θα την έφτανα γύρω στα 400-450 άλογα και θα είχα ένα γρήγορο και κυριλέ αυτοκίνητο που να μου κάνει όλα τα γούστα. Εκτός και αν αυτά συμπεριλαμβάνουν 0-400 και μεροκάματα, οπότε θα πήγαινα και πάλι στους Ιάπωνες, όχι το απρόσωπο, υπερεκτιμημένο και σίγουρα όχι αντάξιο ιπποδυνάμεων άνω των 400 αλόγων (χωρίς ένα κάρο περιφερειακές βελτιώσεις σε στήσιμο κλπ), golf.
the more people agree with me
the more I think I'm wrong