Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 115

Θέμα: M3 E46 ROL CAGE HOMOLOGATION...

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αν είναι όντως έτσι οι τιμές του Ε46 είναι πολύ χαμηλές! Αλήθεια τα δεσίματα του Μ3 είναι ικανά να προσφέρουν παραπάνω ακαμψία? Πάντως εγώ δρομολογώ πίσω μπάρα θόλων για το δικό μου, καμία πρόταση για μάρκα????
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  2. #2
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν είναι όντως έτσι οι τιμές του Ε46 είναι πολύ χαμηλές! Αλήθεια τα δεσίματα του Μ3 είναι ικανά να προσφέρουν παραπάνω ακαμψία? Πάντως εγώ δρομολογώ πίσω μπάρα θόλων για το δικό μου, καμία πρόταση για μάρκα????
    wiechers

  3. The Following 2 Users Say Thank You to manos///3 For This Useful Post:

    EVERGET (04-10-10), ghost-rider (04-10-10)

  4. #3
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν είναι όντως έτσι οι τιμές του Ε46 είναι πολύ χαμηλές! Αλήθεια τα δεσίματα του Μ3 είναι ικανά να προσφέρουν παραπάνω ακαμψία? Πάντως εγώ δρομολογώ πίσω μπάρα θόλων για το δικό μου, καμία πρόταση για μάρκα????
    Οι τιμες αυτες απλα δεν υπαρχουν. Σε αυτη τη λιστα εμφανιζονται να εχουν τρελη ακαμψια αυτοκινητα που μολις τα σηκωσεις στο γρυλο χανουν τα διακενα στις πορτες. Ασε που σε καποια, αν ανοιξεις την πορτα ενω ειναι στο γρυλο πρεπει να τα κατεβασεις για να την κλεισεις. Να μην αναφερω τον τροπο με τον οποιο υποστηριζει τουμπανα αναρτησεις, οταν αυτοκινητα πολυ πιο ακαμπτα συμφωνα με τη λιστα ξηλωνονται μολις τις βαλουν πανω.

    Προσωπικα παντως, καποια στιγμη που αλλαζα την πισω ροδα το παρακανα και ισορροπησα το αυτοκινητο σε 2 τροχους. Σηκωνοντας το πισω σηκωθηκε και ο μπροστινος της ιδιας πλευρας(εχω κατι ωραιες αντιστρεπτικες...). Εκπληκτος εφερα μια γυρα το αυτοκινητο και εριξα μια ματια στα διακενα. Δεν ειχε κουνηθει τιποτα. Ολα δουλευαν αψογα.


    Γιαννη δε νομιζω οτι πρεπει εμεις να αποδειξουμε οτι δεν ειμαστε ελεφαντες. Ο κυριος απο το φορουμ, του οποιου εισαι και μοντ, οφειλει να πιστοποιησει τις τιμες που ανερτησε.

    Εγω επιμενω οτι οι τιμες που αναφερονται στο Ε46 κουπε, ταιριαζουν πιο σωστα στο Ε36 κουπε.

    Μην το κανουμε σαν το βιντεο crash test που και καλα ειναι για Ε46 στο you tube, ενω το αυτοκινητο που πεφτει πλαγια στο στυλο ειναι τετραπορτο Ε36.

    Βλεπω ανευθυνοτητα και παραπληροφορηση.
    Ετσι για την ιστορια το Ε46 ειναι ενα εντελως καινουριο μοντελο και οχι ενα Ε36 facelift. Αλλη μελετη, αλλο πλαισιο. Ας μοιαζουν στη φιλοσοφια σχεδιασης.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ghost-rider : 04-10-10 στις 23:48

  5. #4
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Από μνήμη θυμάμαι 2 (πληροφορίες σε παρουσίαση BMW) :

    - Ε46 compact 15500
    - Mini cooper S 27500

    Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι τα νούμερα αυτά είναι έγκυρα.

  6. The Following User Says Thank You to alexk For This Useful Post:

    m-power_01 (05-10-10)

  7. #5

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Από μνήμη θυμάμαι 2 (πληροφορίες σε παρουσίαση BMW) :

    - Ε46 compact 15500
    - Mini cooper S 27500

    Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι τα νούμερα αυτά είναι έγκυρα.
    συγγνωμη κιολας...αλλα καλυτερα μου ερχεται να πιστεψω τον Αλεξανδρο που καπως καπου τα ακουσε σε παρουσιαση ...παρα μια λιστα χωρις υπογραφη.

  8. The Following 4 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    alexk (05-10-10), ghost-rider (05-10-10), PSDEDES (05-10-10), spar@ (14-10-10)

  9. #6
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    συγγνωμη κιολας...αλλα καλυτερα μου ερχεται να πιστεψω τον Αλεξανδρο που καπως καπου τα ακουσε σε παρουσιαση ...παρα μια λιστα χωρις υπογραφη.
    Να'σαι καλά φίλε.
    Ναι, ήταν η επίσημη παρουσίαση της bmw για τους αντιπροσώπους.
    Μπορώ να δοκιμάσω το εξής. Θα ρωτήσω τους γνωστούς μου στην BMW M.
    Έψαχνα και εγώ τιμές για το CSL και είχα δει αυτή τη λίστα πριν καιρό.
    Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι είναι έγκυρη...

  10. The Following 2 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    ghost-rider (05-10-10), m-power_01 (05-10-10)

  11. #7

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Να'σαι καλά φίλε.
    Ναι, ήταν η επίσημη παρουσίαση της bmw για τους αντιπροσώπους.
    Μπορώ να δοκιμάσω το εξής. Θα ρωτήσω τους γνωστούς μου στην BMW M.
    Έψαχνα και εγώ τιμές για το CSL και είχα δει αυτή τη λίστα πριν καιρό.
    Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι είναι έγκυρη...
    Κανε εναν κοπο ρε Αλεξανδρε να πεσει λιγο φως

  12. The Following 2 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    BILL007 (06-10-10), spar@ (14-10-10)

  13. #8
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.938
    Thanked
    3263
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Απο πολυ εγκυρη πηγη, εμαθα σημερα τα εξης:

    Στρεπτικη ακαμψια - structural rigidity/body stiffness

    Mercedes Benz E-Klasse: 29,500nm/degree
    BMW 5 Series F10: approx. 35,500nm/degree
    BMW 5 Series E60: 24,000nm/degree.
    Alfa Romeo 159: 32,000nm/degree

    *Η F10 ειναι 55% βελτιωμενη σε σχεση με την Ε60.

    BMW E90/91 structure: approx. 22,500nm/degree

    Επισης, την ιστορια με την στρεπτικη ακαμψια της Ε39 σε σχεση με την Ε34 την ξερετε? Η Ε39 εχει 80% πανω στρεπτικη ακαμψια και ζυγιζει μονο 7 κιλα πανω απο την Ε34. Ο λογος ειναι οτι η Ε39 σχεδιαστικε σε CAD προγραμμα και τοποθετηθηκε χαλυβας υψηλης αντοχης σε στρατηγικα σημεια με τη βοηθεια υπολογιστη, και οχι στο περιπου οπως στην Ε34.

    * Αρα δεδομενου οτι η BMW ειχε ανακοινωσει οτι η Ε90/1 ειναι περιπου 40% ποιο ακαμπτη απο την Ε46, τοτε τα νουμερα που αμφισβητει ο ηλιας, δειχνουν μαλλον εγκυρα
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiannisRob : 07-10-10 στις 19:36

  14. The Following User Says Thank You to GiannisRob For This Useful Post:

    BILL007 (07-10-10)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP