Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 115

Θέμα: M3 E46 ROL CAGE HOMOLOGATION...

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    26-06-10
    Περιοχή
    Καλαμος Αττικης
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    67
    Thanked
    63
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Λοιπον Γιαννη, το κουπε δεν γινεται να ειναι πιο ευκαμπτο απο τα υπολοιπα. Καποιος καπου εκανε λαθος. Τα κουπε αμαξωματα ειναι παντα πιο δυσκαμπτα ποσο δε μαλλον οταν μιλαμε για ενα αμαξωμα που με λιγες διαφοροποιησεις μπηκε στο στολο των Μ! Κυριως διαφοροποιησεις για αυξηση αντοχης(ενισχυμενοι εμπρος θολοι και πισω γεφυρα, μην μου πεις οτι δινουν και τα φουσκωματα?) και οχι στρεπτικης ακαμψιας. Ειναι σιγουρα εξονυχιστηκα μελετημενο. Δεν ειναι χαζοι οι μηχανολογοι της BMW οπως και καμιας αυτοκινητοβιομηχανιας. Και ειδικα στο Μ, θα εβαζαν φιξ καθισματα αν μπορουσαν να προσφερουν κατι. Δε νομιζω οτι σε ενα τετοιο αυτοκινητο θα θυσιαζαν στρεπτικη ακαμψια για να μπορεις να φορτωσεις φουφου πισω. Να σκεφτομαστε απλα και λογικα.


    Ασε που το μπλε(σιελ η οτι ειναι) κουπε του Λιακου με τη θολομπρα γαιδουρι και τις ενισχυσεις των θολων εχει περασει σε αλλα επιπεδα δυσκαμψιας
    Μην ακουσω κουβεντα
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη PSDEDES : 04-10-10 στις 19:00

  2. The Following User Says Thank You to PSDEDES For This Useful Post:

    ghost-rider (04-10-10)

  3. #2
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.938
    Thanked
    3263
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Τι να πω.. Ωραια οπως μου τα λες ρε Πετρο.

    Βρες μου και μια πηγη αξιοπιστη που να τα πιστοποιει και θα εισαι κυριος!


Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP