Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 115

Θέμα: M3 E46 ROL CAGE HOMOLOGATION...

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Επαναφερω ολιγον το συγκεκριμενο θεματακι μιας και ειναι σχετικο με ενα ζητημα που με απασχολει αρκετα. Για την καροτσα των Ε46 συγκεκριμενα. Ποια τα νουμερα στρεπτικης ακαμψιας στις διαφορες εκδοσεις(κουπε-sedan-convertible)?

    Ακουσα καποια πραγματα τωρα τελευταια...

    Συγκεκριμενα, ειναι δυνατον το σενταν να εκτοξευει την στρεπτικη του ακαμψια επειδη δεν εχει ανακλινομενα πισω καθισματα?

    Το κουπε ειναι δυνατο να παιζει στα ιδια πανω κατω επιπεδα με το convertible οταν υπαρχει διαφορα ενος ολοκληρου ουρανου? Ναι μεν το καμπριο ειναι δεμενο, αλλα ειναι δυνατον να φτασει στα αρχικα επιπεδα στρεπτικης ακαμψιας(προ αφαιρεσης ουρανου)?

    Τελος ειναι δυνατον ενα τετραπορτο αμαξωμα να ειναι πιο συσκαμπτο στρεπτικα απο αυτο ενος κουπε?

    Σε ενα ξενο φορουμ(german car foroum) εμφανιστηκε μια λιστα αγνωστου προελευσεως. Ματαια προσπαθησα να μαθω απο που εντοπιστηκαν τα νουμερα που εμφανιζει.

    Σε αυτη τη λιστα λοιπον εμφανιζεται το convertible E46 στα τσιμπημενα 10.000 Νm/βαθμο. Το κουπε ενα κλικ πιο πανω. Παμε λιγο ακομα (13.000 αν δεν απατωμαι) το τετραθυρο με ανακλινομενα καθισματα. Ενω το τετραπορτο, λενε, με φιξ καθισματα πισω παιζει στα 18.000.

    Ειναι δυνατον? Αντιστοιχα νουμερα ανακοινωνει η BMW? Δηλαδη και τις τρυπες αυξανουμε στο αμαξωμα και πιο ακαμπτο το κανουμε???

    Αφηστε που ειναι δυνατον τα φιξ πισω καθισματα να εχουν επιδραση roll-cage και γαζωματος στη στρεπτικη ακαμψια?

    Φταιω που δεν πιστευω? Ειμαι παραλογος?

  2. #2
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.938
    Thanked
    3263
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ειναι οντως αρκετα ενδιαφερον το θεματακι.

    Για να εξηγουμαστε και να μην παρεξηγουμαστε, η λιστα που λεει ο φιλος ghost-rider ειναι εδω:

    https://www.germancarforum.com/test-...-rigidity.html

    Επίσης, ειναι εδώ:

    https://www.maseratilife.com/forums/...ead.php?t=1158

    και οι ιδιες τιμες για τα Ε46 αναφερονται και εδώ:

    https://www.bmw-sg.com/forums/suspen...idity-e46.html

    και εδω:

    https://www.bimmerfest.com/forums/ar...hp/t-7255.html

    Απο εκεί και περα, τι να πω. Το θεμα ειναι λιγο μπλεγμενο μιας και δεν μπορουμε να βρουμε μια αξιοπιστη πηγη, εκτος απο αυτο:

    www.unofficialbmw.com/images/e46.pdf

    που και παλι δεν ειναι 100% αξιοπιστο (για μενα) και δινει τιμες μονο για το καμπριο, διαφορετικες απο τη λιστα που βρισκεται παραπανω (σε ολα τα λινκ ειναι ιδια).

    Οσο για τον τυπο που το ποσταρε αυτη τη λιστα, με το nickname Mr. M, το πραγματικο του ονομα ειναι James Wong και αρθρογραφει εδω:

    https://www.autosavant.com/

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP