https://www.airtrans.gr
"Μην έρχεσαι ποτέ σε λεκτική αντιπαράθεση με έναν βλάκα...
Θα φέρει την συζήτηση στο επίπεδό του και θα σε νικήσει λόγω πείρας..."
Πειράζει που εμένα δε μου αρέσουν καθόλου (μα καθόλου) τα πορσικά;
Οκ, τα σέβομαι, τα εκτιμώ αλλά αυτό το design των 50+ ετών δε μου λέει τίποτα. Οι Ιταλοί τους αφήνουν κολώνες πίσω σε φινέτσα και design. Ωραία μοτέρ, αλλά boxer αερόψυκτα εν έτει 2010; Έλεος δηλαδη.
alexk (04-10-10)
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
καλά το design είναι αναλόγος πως το βλέπει ο καθένας.
προσωπικά αυτό το to much των ιταλικών το σιχαίνομαι πλέον.
τα 911 είναι ένα old time clasic σχέδιο, που κατάφεραν να μην
το απαξιώσουν, παρά να το κάνουν καλύτερο με την πάροδο
του χρόνου. μιλάμε για τα πιο επιτυχημένα sports cars της
δεκαετίας, χωρίς να κάνουμε αναφορά για την υπόλοιπη ιστορία του.
τα boxer τι κακό έχουν και το λές έτσι, χώρια που δεν είναι πλέον
αερόψυκτά εδώ και αρκετά χρόνια. μιλάμε για έναν απο τους ίσως
πιο πορωτικούς κινητήρες που κατασκευάζονται...
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Προφανώς έχω μείνει πίσω...
Όμως ίσως μέρος της αντιπάθειάς μου είναι οτι πόρσε τώρα πια έχει και η κουτσή Μαρία (προφανώς και δεν είναι της ίδιας κατηγορίας τα καγιέν και η μπόξτερ με τα 911 gt2, 3, S κλπ κλπ). Σήμερα το απόγευμα είδα στην Κατεχάκη ένα GT3 και ήταν προκλητικότατος ο π@ύστης, όλο ξερογκαζιά και σφήνα![]()
alexk (04-10-10)
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Ωραίο εργαλείο.