Σελίδα 2 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 37

Θέμα: BMW: Νέα "Μ" 1 Coupe με 360 άλογα!!!!!!!!!!!

  1. #11
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Κρίμα που η σειρά 1 coupe δεν φέρνει τις αναμενόμενες πωλήσεις στη BMW, γιατί πρόκειται πράγματι για ένα υπέροχο αυτοκίνητο.

    Γρανιτένιο πλαίσιο και σασί που σπάνια συναντάς σήμερα.

  2. #12
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    Μηνύματα
    699
    Thanked
    185
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Πολύ δυνατό εργαλείο και όμορφο,αλλά μέχρι τώρα αυτή την σειρά δεν την έχω δεί στο δρόμο,ούτε και την απλή έκδοση,ούτε το cabrio!!!!
    ''One love three letters'' .....BMW

  3. #13
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Salonica . . .
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    4.592
    Thanked
    5586
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ΦΑΝΗΣ Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πολύ δυνατό εργαλείο και όμορφο,αλλά μέχρι τώρα αυτή την σειρά δεν την έχω δεί στο δρόμο,ούτε και την απλή έκδοση,ούτε το cabrio!!!!
    Το cabrio δεν λεει κ πολλα Θεσσαλονικη το εχει μια κοπελα . . .

    Το coupe ετσι οπως ειναι σε φωτο ειναι πραγματικα πολυ ομορφο . . .

    Σε απλη εκδοση εχει λιγο θεμα . . .

    Παντως η δυναμη ειναι ολα τα λεφτα . . .

    Ασε που εχει υποβοηθηση για ακομα περισοτερα . . .

  4. #14
    Εγγραφή
    08-01-10
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    1.025
    Thanked
    439
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αν το κουπέ δεν έβγαινε σε μεγάλα κυβικά μόνο θαρρώ πως θα είχε επιτύχει στην ελληνική αγορά. Είναι πραγματικά πολύ ωραίο αυτοκίνητο.

  5. #15
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    Κάπου στην θάλλασα
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    298
    Thanked
    148
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Έχετε οδηγήσει ποτέ 36.000 άλογα σε βρεγμένο?

  6. #16
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    3.201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mitsos_chania Εμφάνιση μηνυμάτων
    BMW to unleash 350bhp M1


    For the new M car the engine will re-adopt a twin-turbocharged layout, although the new system is said to differ quite dramatically from that used on the older engine; it’s likely to get a new turbo and a more efficient intercooler arrangement.

    απο το autocar.co.uk
    Εαν υποθεσουμε οτι αυτα που λεει το autocar ειναι αληθή, έχει ιδιαιτερη αξια να σταθεί κανείς στο γεγονος οτι το Μ1 θα εχει dedicated κινητηρα, Ν55 με ΔΥΟ twin scroll τουρμπινες.

  7. The Following User Says Thank You to gnx For This Useful Post:

    GM6 (19-04-10)

  8. #17
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο yannisv Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν το κουπέ δεν έβγαινε σε μεγάλα κυβικά μόνο θαρρώ πως θα είχε επιτύχει στην ελληνική αγορά. Είναι πραγματικά πολύ ωραίο αυτοκίνητο.
    Η 1 κουπέ βγαίνει πλέον και δίλιτρη με το γνωστό κινητήρα των 170 αλόγων. Δείτε και εδώ: https://www.autotriti.gr/data/magazi...hema/38169.asp

    Είναι δυνατόν όμως να κοστίζει 36.300 ευρώ δηλαδή μόνο 600 ευρώ λιγότερα από την sedan 320? Αν πράγματι η τιμή της είναι αυτή, τότε πολύ δύσκολα κάποιος θα την προτιμούσε από την 3άρα και ας είναι η μια sedan και η άλλη coupe, αφού όλα (εκτός από τις +2 πόρτες) συνηγορούν υπέρ της 3. Τουλάχιστον με βάση τη δική μου λογική...
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  9. #18
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    απευθυνονται σε αλλο κοινο...

    η 3αρα σε κοινο, με αναγκες για χωρους, ασφαλη μετακινηση κλπ...

    η 1 κουπε, για ανθρωπους, που αναζητουν ενα μικρο "παιχνιδιαρικο" κουπε και δε νοιαζονται για χωρους και τα συναφη...
    επισης η 1 παιζει δυνατα και σαν δευτερο αυτοκινητο...

    τωρα οτι οτι το τιμημα ειναι υψηλο, θα συμφωνησω.
    τιμημα που γινεται ακομα υψηλοτερο αν υπολογισουμε και τα ακριβα -αλλα απαραιτητα για πολλους- εξτρα....

  10. #19
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο sm6 Εμφάνιση μηνυμάτων
    απευθυνονται σε αλλο κοινο...

    η 3αρα σε κοινο, με αναγκες για χωρους, ασφαλη μετακινηση κλπ...

    η 1 κουπε, για ανθρωπους, που αναζητουν ενα μικρο "παιχνιδιαρικο" κουπε και δε νοιαζονται για χωρους και τα συναφη...
    επισης η 1 παιζει δυνατα και σαν δευτερο αυτοκινητο...

    τωρα οτι οτι το τιμημα ειναι υψηλο, θα συμφωνησω.
    τιμημα που γινεται ακομα υψηλοτερο αν υπολογισουμε και τα ακριβα -αλλα απαραιτητα για πολλους- εξτρα....
    Πόσο όμως μικρή και παιχνιδιάρα είναι η 1 κουπέ σε σχέση με την 3άρα? Σαν μέγεθος είναι λιγότερο από 15 εκατοστά μικρότερη, ενώ σαν βάρος έχουν πάνω κάτω 50 κιλά διαφορά (σε σχέση με τη sedan 3άρα). Άρα, πέρα από την εμφάνιση δε νομίζω ότι ουσιαστικά έχει πιο σπορ καταβολές από την 3άρα. Και αν βάλουμε στο παιχνίδι την (έστω και λίγο) καλύτερη ποιότητα της 3άρας, τότε δε νομίζω ότι η 120 κουπέ έχει κάποιο πλεονέκτημα, πέρα από το αισθητικό (που και πάλι σε πολλούς δεν αρέσει καθόλου) που δεν αρκεί για να δικαιολογήσει τα 36 χιλιάρικα. Τώρα, για δεύτερο αυτοκίνητο δε νομίζω ότι θα την έπαιρνε κανείς (δεύτερο αμάξι 2000 κυβικών είναι πολύ σπάνιο, τουλάχιστον για τη χώρα μας), ή τελοσπάντων θα έπαιρνε τη hatchback που παρκάρεται και ευκολότερα και είναι και φτηνότερη.

    Προφανώς και δε λέω ότι η 120 κουπέ δεν είναι ένα αξιόλογο αυτοκίνητο, απλά η τιμολογιακή πολιτική της bmw πιστεύω ότι είναι λανθασμένη στην προκείμενη περίπτωση. Γύρω στις 32-33.000 θα ήταν πολύ μια πιο λογική τιμή και δεν θα έμπαινε και στα χωράφια της 3άρας, με ότι αυτό συνεπάγεται για τις πωλήσεις...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Driver M : 11-01-10 στις 01:12
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  11. #20
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    Κάπου στην θάλλασα
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    298
    Thanked
    148
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πόσο όμως μικρή και παιχνιδιάρα είναι η 1 κουπέ σε σχέση με την 3άρα? Σαν μέγεθος είναι λιγότερο από 15 εκατοστά μικρότερη, ενώ σαν βάρος έχουν πάνω κάτω 50 κιλά διαφορά (σε σχέση με τη sedan 3άρα). Άρα, πέρα από την εμφάνιση δε νομίζω ότι ουσιαστικά έχει πιο σπορ καταβολές από την 3άρα. Και αν βάλουμε στο παιχνίδι την (έστω και λίγο) καλύτερη ποιότητα της 3άρας, τότε δε νομίζω ότι η 120 κουπέ έχει κάποιο πλεονέκτημα, πέρα από το αισθητικό (που και πάλι σε πολλούς δεν αρέσει καθόλου) που δεν αρκεί για να δικαιολογήσει τα 36 χιλιάρικα. Τώρα, για δεύτερο αυτοκίνητο δε νομίζω ότι θα την έπαιρνε κανείς (δεύτερο αμάξι 2000 κυβικών είναι πολύ σπάνιο, τουλάχιστον για τη χώρα μας), ή τελοσπάντων θα έπαιρνε τη hatchback που παρκάρεται και ευκολότερα και είναι και φτηνότερη.

    Προφανώς και δε λέω ότι η 120 κουπέ δεν είναι ένα αξιόλογο αυτοκίνητο, απλά η τιμολογιακή πολιτική της bmw πιστεύω ότι είναι λανθασμένη στην προκείμενη περίπτωση. Γύρω στις 32-33.000 θα ήταν πολύ μια πιο λογική τιμή και δεν θα έμπαινε και στα χωράφια της 3άρας, με ότι αυτό συνεπάγεται για τις πωλήσεις...


    Πιστεύω ότι συγκρίνεις δύο ανόμια πράγαμτα.Τα 17 συγκεκριμένα εκατοστά και 22 που χωρίζουν την 1 κουπέ από 3 σεντάν και κουπέ αντίστοιχα οριοθετούν μια ολόκληρη κατηγορία. Ένα 4θυρο σεντάν δεν γίνεται με τιπότα να είναι το ίδιο σπορ με ένα 2θυρο κουπέ. Η 1 κουπέ είναι ένα πολύ απόλυτο αυτοκίνητο που απευθύνεται σε ένα συγκεκριμένο αγοραστικό κοινό ενώ η 3 σεντάν είναι ένα ποιό all the round όχημα που μπορεί να προσελκύσει διάφορες κατηγορίες οδηγών-ιδιοκτητών. Για εμένα το λάθος εκτός την τιμή βρισκέται κυρίως στο 2.0 μοτέρ που δεν βγάζει 30 άλογα παραπάνω ώστε να κάνει την διαφορά!!!
    Έχετε οδηγήσει ποτέ 36.000 άλογα σε βρεγμένο?

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP