Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 29

Θέμα: F1 2010 Αποτελέσματα αγώνων

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Τους έσβησε τα φώτα ο Αλόνσο!

    Στην τέταρτη νίκη του και στη δεύτερη διαδοχική έφτασε ο Φερνάντο Αλόνσο στο βραδινό γκραν πρι της Σιγκαπούρης. Στη δεύτερη θέση πλασαρίστηκε ο Σεμπάστιαν Φέτελ, ενώ το βάθρο συμπλήρωσε ο Μαρκ Γουέμπερ. Μεγάλος άτυχος ο Χάμιλτον.

    Κάνοντας μια εντυπωσιακή εκκίνηση ο Φερνάντο Αλόνσο διατήρησε τη θέση του, δείχνοντας από νωρίς τις προσθέσεις του. Ο Ισπανός κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον Σεμπάστιαν Φέτελ, απαντώντας με γρήγορους γύρους στις απειλές του Γερμανού.

    Ο Αλόνσο στη Σιγκαπούρη πήρε τη δεύτερη διαδοχική του νίκη στο πρωτάθλημα, ύστερα από τη Μόντσα, ενώ διπλασίασε τις νίκες του στη μαρίνα Μπεί, καθώς και το 2008 είχε ανέβει στο πρώτο σκαλί του βάθρου, ως πιλότος της Renault.

    Ο πιλότος της σκουντερία ανέβηκε στη δεύτερη θέση του πρωταθλήματος, απέχοντας μόλις 11 βαθμούς από τον πρωτοπόρο Μαρκ Γουέμπερ.

    Παρά το γεγονός ότι η εκκίνηση ήταν το κλειδί για το 15ο γκραν πρι της σεζόν, οι διεκδικητές του τίτλου δεν κέρδισαν τίποτα από τον πρώτο γύρο.

    Η είσοδος του αυτοκινήτου ασφαλείας μόλις στον τρίτο γύρο ήταν η αιτία η Red Bull να αλλάξει τη στρατηγική του Μαρκ Γουέμπερ, ο οποίος μπήκε στα πιτ και τοποθέτησε τη σκληρή γόμα ελαστικών, όντας ο μοναδικός από τους κυνηγούς του τίτλου που άλλαξε ελαστικά τόσο νωρίς.

    Η είσοδος των υπολοίπων στα πιτ είχε γίνει πριν από τη συμπλήρωση του 30 γύρου. Ωστόσο η κίτρινη σημαία και το αυτοκίνητο ασφαλείας όπου μπήκε στην πίστα στο 33ο γύρο, εξαιτίας της επαφής του Κομπαγιάσι με τον Σένα άλλαξε τη ροή του αγώνα.

    Μεγάλος άτυχος ο Χάμιλτον!

    Η έξοδος του αυτοκινήτου ασφαλείας από την πίστα και η επανεκκίνηση του αγώνα εξελίχθηκε με δραματικό τρόπο για τον Λιουίς Χάμιλτον. Ο Βρετανός πιλότος της McLaren, στην κόντρα του με τον Γουέμπερ είχε επαφή που τον έφερε εκτός αγώνα, για δεύτερη συνεχόμενη φορά, ύστερα από το γκραν πρι της Μόντσα.

    Πολύ καλός ήταν ο αγώνας για τον Μάσα, με τον Βραζιλιάνο να τερματίζει στη δέκατη θέση, έχοντας ωστόσο εκκινήσει τελευταίος. Μόνο ευχαριστημένοι πρέπει να είναι στην Williams, καθώς και τα δύο μονοθέσια της ομάδας είδαν την καρό σημαία μέσα στη βαθμολογούμενη δεκάδα.

    Με εντυπωσιακό τρόπο έπεσε η καρό σημαία, καθώς ένα γύρο πριν ο Κοβαλάινεν είδε τη Lotus του να πιάνει φωτιά, όταν είχε επαφή με το μονοθέσιο του Μπουεμί. Ο Κοβαλάινεν κατάφερε να «παρκάρει» το μονοθέσιο του στην άκρη της πίστας και να σβήσει μόνος του το φλεγόμενο πίσω μέρος της Lotus.

    Αναλυτικά η κατάταξη:

    1. Αλόνσο, Ferrari, 1:57:53.579
    2. Φέτελ, Red Bull, +0.293
    3. Γουέμπερ, Red Bull, +29.141
    4. Μπάτον, McLaren, +30.384
    5. Ρόσμπεργκ, Mercedes, +49.394
    6. Μπαρικέλο, Williams, +56.101
    7. Κούμπιτσα, Renault, +1:26.559
    8. Σούτιλ, Force India, +1:52.416
    9. Χούλκενμπεργκ, Williams, +1:53.297
    10. Μάσα, Ferrari, +1 γύρος
    11. Πετρόφ, Renault, +1 γύρος
    12. Αλγκουερσουαρί, Toro Rosso, +1 γύρος
    13. Σουμάχερ, Mercedes, +1 γύρος
    14. Μπουεμί, Toro Rosso, +1 γύρος
    15. Ντι Γκράσι, Virgin, +2 γύροι
    16. Κοβαλάινεν, Lotus, +3 γύροι

    Εγκατέλειψαν:

    1. Γκλοκ, Virgin
    2. Χάιντφελντ, Sauber
    3. Χάμιλτον, McLarem
    4. Κλιν, HRT
    5. Κομπαγιάσι, Sauber
    6. Σένα, HRT
    7. Τρούλι, Lotus
    8. Λιούτσι, Force India

    Βαθμολογία πιλότων:

    1. Γουέμπερ, 202
    2. Αλόνσο, 191
    3. Χάμιλτον, 182
    4. Φέτελ, 181
    5. Μπάτον, 177
    6. Μάσα, 125
    7. Ρόσμπεργκ, 122
    8. Κούμπιτσα, 114
    9. Σούτιλ, 49
    10. Σουμάχερ, 46
    11. Μπαρικέλο, 39
    12. Κομπαγιάσι, 21
    13. Πετρόφ, 19
    14. Χούλκενμπεργκ, 18
    15. Λιούτσι, 13
    16. Μπουεμί, 7
    17. Ντε Λα Ρόσα, 6
    18. Αλγκουερσουαρί, 3

    Βαθμολογία κατασκευαστών:

    1. Red Bull, 383
    2. McLaren, 359
    3. Ferrari, 316
    4. Mercedes, 168
    5. Renault, 133
    6. Force India, 62
    7. Williams, 57
    8. Sauber, 27
    9. Toro Rosso, 10

    πηγή:https://www.sport-fm.gr

  2. The Following User Says Thank You to Samaro For This Useful Post:

    BILL007 (27-09-10)

  3. #2
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ειλικρινα δε μπορω να καταλαβω τι αμαρτιες πληρωνουμε εμεις οι φανς της Φ1 στην Ελλαδα και ειμαστε καταδικασμενοι να βλεπουμε καθε φορα που εχει γκραν πρι αυτο το πραγμα που νομιζει οτι ειναι δημοσιογραφος / παρουσιαστης και ειδημων της φορμουλας......ρε παιδια ειλικρινα εχω βαρεθει να στελνω υβριστικα μαιλς στον αλφα, μετα στον αντεννα και παλι στον αλφα σχετικα με αυτη τη μαιμου....δε τη μπορω πια....μπανανες εχει και αλλου ...γιατι δεν παει αλλου να τις φαει ?
    Ειναι απαραδεκτο τοσα χρονια να θεωρειται authority στον ελλαδικο χωρο στην Φ1 αυτο το πιθηκοειδες.
    Τη στιγμη που η ευρωπη βλεπει και ακουει σχολιασμους απο πρωην πιλοτους της Φ1 και αλλες αυθεντιες του χωρου που εχουν να σου πουν πολλα οταν πρεπει, αλλα και δε μιλανε και αφηνουν τη δραση να μιλησει οταν αυτη εξελισεται, εμεις να εχουμε ενα καφρο ο οποιος φλυαρει ακατασχετα με ανουσιες πληροφοριες .... ρε φιλε δε με νοιαζει τι νουμερο σωβρακο φοραει ο Αλονσο, ουτε εαν το καινουργιο καρμπον σωβρακο που του εφτιαξε η φερραρι θα του δωσει 0,0000001 secs στο γυρο......ασε μας να δουμε ενα γυρο χωρις να πεταξεις πεντε τονους μ@λ@κιες......
    Δηλαδη τοσα χρονια δεν υπηρξε κανεις αλλος αξιος ανθρωπος δημοσιογραφος / παρουσιαστης ν'αναλαβει ?
    Εκτος και αν η μαιμου ειναι πολυ φθηνη.......
    Και να σου πω κατι αλλο ρε μαιμου.......δες κατι γκομεναρες που εχουν για τα ρεπορταζ στο εξωτερικο και μετα γυρνα και κοιτα λιγο τη Σταυρουλα......ελεος χ 2 .......

  4. #3
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Salonica City
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    1.004
    Thanked
    335
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos M5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και να σου πω κατι αλλο ρε μαιμου.......δες κατι γκομεναρες που εχουν για τα ρεπορταζ στο εξωτερικο και μετα γυρνα και κοιτα λιγο τη Σταυρουλα......ελεος χ 2 .......



  5. #4
    Εγγραφή
    18-01-10
    Περιοχή
    Corfu
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    1.079
    Thanked
    1120
    Rides
    1

    Προεπιλογή Παγκόσμιος Πρωταθλητής ο Φέτελ!

    Στο τελευταίο γκραν πρι της σεζόν στην πίστα του Άμπου Ντάμπι (14/11/10) ο Σεμπάστιαν Φέτελ πήρε την καρό σημαία και έγινε ο νεότερος σε ηλικία πιλότος που στέφεται πρωταθλητής, στην ιστορία της Φόρμουλα 1. Το νταμπλ έκανε η Red Bull. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Λιουίς Χάμιλτον, ενώ ο Τζένσον Μπάτον συμπλήρωσε την πρώτη τριάδα.

    Έκλαιγε από χαρά ο Σεμπάστιαν Φέτελ με το πέσιμο της καρό σημαίας στο γκραν πρι του Άμπου Ντάμπι, την ώρα που οι μηχανικοί του, του έλεγαν πως είναι ό ένας και μοναδικός. Μόλις βγήκε από το μονοθέσιο ο Γερμανός πιλότος της Red Bull, υποκλίθηκε μπροστά σε αυτό. Σε μια εντυπωσιακή χρονιά ο Φέτελ από νωρίς είχε δείξει τις προθέσεις του. Το νταμπλ έκανε η Red Bull!

    Εκκίνησε ως αουτσάιντερ, τερμάτισε ως Παγκόσμιος Πρωταθλητής

    Ο Σεμπάστιαν Φέτελ εκκίνησε από την πρώτη θέση στο γκραν πρι του Άμπου Ντάμπι με τον Αλόνσο να έχει τις περισσότερες ελπίδες να πάρει τον τίτλο. Ωστόσο, το αυτοκίνητο ασφαλείας στον πρώτο γύρο και η στρατηγική της Renault έθεσε τον Αλόνσο εκτός διεκδίκησης του πρωταθλήματος.

    Ο Φέτελ είχε έναν εύκολο αγώνα, εκκινώντας καθαρά διατηρώντας την πρώτη θέση. Ωστόσο, τα πράγματα έγιναν ακόμη πιο εύκολα για τον Γερμανό, όταν ο Αλόνσο στον 17ο γύρο βγήκε από τα πιτς πίσω από τον Πετρόβ, ο οποίος είχε αλλάξει ελαστικά στους πρώτους γύρους.

    Πήγε για μαλλί και βγήκε κουρεμένος

    Ο Αλόνσο όσο και αν προσπάθησε να προσπεράσει το εμπόδιο της Renault δεν τα κατάφερε, ενώ όσο περνούσε η ώρα έβλεπε η υπόθεση τίτλος να απομακρύνεται. Την υποστήριξη της ομάδας είχε ο Ισπανός πιλότος, με τους μηχανικούς της σκουντερια να τον εμψυχώνουν, ωστόσο χωρίς αποτέλεσμα, καθώς ο Αλόνσο πλασαρίστηκε στην έβδομη θέση.

    Καλός αγώνας από McLaren

    Η βρετανική ομάδα είχε δηλώσει πως θα είχε ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο και το απέδειξε στην πίστα. Ο Μπάτον έκανε μια εκπληκτική εκκίνηση προσπέρασε τον Αλόνσο και διατηρήθηκε στην τρίτη θέση. Από την άλλη, ο Χάμιλτον ήταν ιδιαίτερα ανταγωνιστικός και στην αρχή του αγώνα πίεσε τον Φέτελ.

    Τα πιτ επηρέασαν και τη McLaren, καθώς ο Χάμιλτον για πολλούς γύρους έχασε χρόνο πίσω από τον Κούμπιτσα. Ωστόσο και οι δύο πιλότοι της Βρετανικής ομάδας κατάφεραν να ανέβουν στο τελευταίο βάθρο της χρονιάς.

    Τα παράτησε ο Γουέμπερ

    Στον τελευταίο και πιο κρίσιμο αγώνα της σεζόν ο Μαρκ Γουέμπερ φάνηκε κατώτερος των περιστάσεων. Ο Αυστραλός από νωρίς έχασε την ψυχραιμία του, είχε μια μικρή επαφή στον τοίχο με αποτέλεσμα να πρέπει να μπει στα πιτ. Ο Γουέμπερ συνέχισε τα λάθη και μετά την αλλαγή ελαστικών, γλιστρώντας και χάνοντας τον έλεγχο του μονοθεσίου του. Ωστόσο, από εκείνο το σημείο ο Γουέμπερ πέταξε λευκή πετσέτα, καθώς δεν προσπάθησε για τίποτα καλύτερο, βλέποντας την καρό σημαία από την όγδοη θέση…

    Εμφάνιση που αξίζει!

    Μόνο ενθουσιασμένοι μπορεί να είναι οι άνθρωποι της Renault με τους Κούμπιτσα και Πετρόβ να τερματίσουν στις θέσεις πέντε και έξι, αντίστοιχα. Ο Ρώσος πιλότος στο τελευταίο γκραν πρι της σεζόν θα έβαλε τους ανθρώπους της Renault σε σκέψεις, καθώς έκανε μια εντυπωσιακή εμφάνιση, αντέχοντας στην πίεση του Αλόνσο. Πολύ καλός ήταν και ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα, ο οποίος κράτησε πίσω του τον Χάμιλτον, μέχρι τη στιγμή που μπήκε στα πιτ.

    Αναλυτικά η κατάταξη:

    1. Φέτελ, Red Bull, 1:39:36.837
    2. Χάμιλτον, McLaren, +10.1
    3. Μπάτον, McLaren, +11.0
    4. Ρόσμπεργκ, Mercedes, +30.7
    5. Κούμπιτσα, Renault, +39.0
    6. Πετρόφ, Renault, +43.5
    7. Αλόνσο, Ferrari, +43.7
    8. Γουέμπερ, Red Bull, +44.2
    9. Αλγκουερσουαρί, Toro Rosso, +50.2
    10. Μάσα, Ferrari, +50.8
    11. Χάιντφελντ, Sauber. +51.5
    12. Μπαρικέλο, Williams, +57.6
    13. Σούτιλ,Force India, +58.3
    14. Κομπαγιάσι, Sauber, +59.5
    15. Μπουεμί, Toro Rosso, +1:03.1
    16. Χούλκενμπεργκ, Williams, +1:04.7
    17. Κοβαλάινεν, Lotus, +1 γύρος
    18. Ντι Γκράσι, Virgin, +2 γύροι
    19. Σένα, HRT, +2 γύροι
    20. Κλιν, HRT, +2 γύροι
    21. Τρούλι, Lotus, +4γύροι

    Πρωτάθλημα Κατασκευαστών:

    1. Red Bull, 498
    2.McLaren, 454
    3. Ferrari, 396
    4. Mercedes, 214
    5. Renault, 163
    6. Williams, 69
    7. Force India, 68
    8. Sauber, 44
    9. Toro Rosso, 13

    πηγή: www.sportfm.gr
    Αν δεν μπορείς να πας γρήγορα με 100 ίππους, τότε, δεν θα πας ούτε με 500

  6. The Following User Says Thank You to bimmer-corfu For This Useful Post:

    BILL007 (15-11-10)

  7. #5
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    FIA Gala 2010 - F1 Season Highlights
    https://www.youtube.com/watch?v=z1Mc...&feature=email

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP