Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 46

Θέμα: Θα έδινες το Μ3 σου γι αυτό???

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ΧΑ, Περίμενα πως θα υπήρχαν κάποιοι ρομαντικοί που θα απαντάγανε θετικά στο ερώτημα!

    Όσο πάντως κι αν ξένισε σε πολλούς το ερώτημα΄, πρέπει να ξαναπώ πως ήταν φιλολογικό αφού και γω δεν είμαι τόσο τρελός να δώσω supersport του 2004 για ένα gt του 1992. Απλά το shamal μου αρέσει γιατί είναι ένα ακατέργαστο brutal ιταλικό gt παλαιάς κοπής που έχει έντονη γοητεία. Φυσικά σαν αγορά με τεχνικοοικονομικά κριτήρια είναι σκέτη αποτυχία, εκτός κι αν είσαι συλλέκτης.

    Όσο για το πίσω φτερό είναι σήμα κατατεθέν των περισσότερων δημιουργημάτων του Gandini (βλ. countach, diablo, quattroporte).

    Μη μου πείτε πάντως πως τη δεκαετία 85-95 δεν υπήρχε ούτε ένα μοντέλο της σειράς biturbo που να μην σας γοήτευσε?
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  2. The Following User Says Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    A8hnaios (27-09-10)

  3. #2
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    All around
    Μηνύματα
    858
    Thanked
    1541
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Τα συνδιαζει ολα το Maserati..Οταν το κοιτας απο πισω,σου φερνει σαν CRX με M3 E30 πορτπαγκαζ ,φουσκωματα Μ3 Ε30 που λογω του πακιστανου στο φαναρτζιδικο βγηκαν λιγο στραβα στους θολους, μουρη απο scania με 50 προβολακια για να βλεπει το βραδυ,με κοιταγμα δυσμοιρου βατραχου που εχει δυσκοιλιοτητα ενα μηνα... Τελικα μονο οι ραφες στα καθισματα και στο ταμπλο μαρεσουν..!Τελικα θα παρω το Lancia διπλα να τελειωνει η υποθεση.
    Αστειευομαι...
    Βασικα με εχουν κανει γρηγορη βολτα με Maserati τετοιας εποχης,συγκεκριμενα την 424 ουτε καν ξερω κυβικα, το μονο που ξερω ειναι οτι ηταν 2τουρμπινη γυρω στα 300hp βελτιωμενη.Ηταν αρκετα καλη(σε ολα της) και προθυμη.
    Τωρα το αν θα εδινα το Ε46 για να παω στο συγκεκριμενο δεν θα το εκανα..οσα αλογα κιας ηταν..
    Πιστευω,αν χρειαστει να φυγει καποιος απο την οικογενεια της BMW...ο μονοδρομος ειναι PORSCHE...ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ!!!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Akis 330Ci : 27-09-10 στις 10:50

  4. The Following 2 Users Say Thank You to Akis 330Ci For This Useful Post:

    Monsta (27-09-10), Ptboul (27-09-10)

  5. #3
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων

    Μη μου πείτε πάντως πως τη δεκαετία 85-95 δεν υπήρχε ούτε ένα μοντέλο της σειράς biturbo που να μην σας γοήτευσε?
    Σίγουρα ήταν εντυπωσιακό σα σχήμα & το περιέγραψες πολύ ωραία παραπάνω, αλλά μέχρι εκεί.

    Άσε που εκείνη την εποχή προσωπικά το μόνο που έβλεπα στον ύπνο και στο ξύπνιο μου ήταν Ε30 Μ3 κι ας ήταν πιο αργό. Και Audi Quatrro Sport.

    Πέρα απ όλα αυτά, έχεις δοκιμάσει να καθίσεις πίσω από το τιμόνι σ αυτό το 'πράγμα' ? Στραβά πετάλια και γενικά τόσο χάλια θέση οδήγησης που θα ξέχναγες μια για πάντα την οποιαδήποτε ρομαντική σχέση με τη 'κυρία'.

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP