Αρχικό μήνυμα απο
Monsta
Χωρίς κουβά = χωρίς ΚΑΘΟΛΟΥ βρωμιά.
Είναι και πολύ πιο απλό από το να πηγαίνεις τους κουβάδες γύρω γύρω.
Επίσης, προσωπικά ΔΕΝ θα βούταγα το σφουγγάρι για τις ζάντες, στον ίδιο κουβά με το 'καθαρό' σαπούνι για το πλύσιμο του αυτοκινήτου. Άρα μιλάμε για 3 κουβάδες... Άσε που μέχρι να φτάσεις να σφουγγαρίσεις την άλλη πλευρά, το νερό που δήθεν καθαρίζεις το σφουγγάρι εκεί μέσα, έχει γίνει μάυρο και γεμάτο μικρο-σωματίδια, άρα πρέπει να το αλλάξεις....
Ο αφρός πράγματι είναι πολύ ισχυρός, αφού ουσιαστικά 'διαλύει' τη βρωμιά. Ο λόγος που μπορεί να κάνει ζημιά στο χρώμα, είναι η παραπάνω ώρα που ενδεχομένως μείνει πάνω στο αμάξι πριν ξεπλυθεί. Κανονικά πρέπει να ξεπλυθεί χωρίς καμία καθυστέρηση, αλλά και πάλι (στη καλύτερη) ταλαιπωρεί το κερί του αυτοκινήτου μας...
Γιατί? Σίγουρα θα είναι αρκετά ήπιο ώστε να μην προκαλεί κάποιο πρόβλημα στη ζάντα. Αφού έχουμε τελειώσει το αυτοκίνητο δε βρίσκω λόγο γιατί να μη χρησιμοποιηθεί ό,τι νερό έχει μείνει στον σχετικά καθαρό κουβά! Εδώ τα προιόντα που χρησιμοποιούμε για τον καθαρισμό των ζαντών έχουν όλα πολύ πιο σκληρή σύνθεση από το σαμπουάν αυτοκινήτου. Σχετικά με το βρώμικο κουβά το πολύ πολύ να τον αδειάσεις μια φορά και να τον γεμίσεις με καθαρό νερό. Kαι για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα υπάρχουν και οι κουβάδες με seat lid ώστε να συγκρατούν σχεδόν όλη τη βρωμιά, αν και είναι αρκετά εξειδικευμένη λύση.
Δε λέω ότι και ο τρόπος αυτός δεν έχει μειονεκτήματα, απλά το βρίσκω κάπως δύσκολο να ρίχνεις κάθε φορά σαμπουάν και νερό και να το κάνεις λίγο λίγο. Θα το δοκιμάσω πάντως να το δω και στην πράξη.
Και σχετικά με τους αφρούς, αυτό ακριβώς. Σχεδόν πάντα η σύνθεση των σαμπουάν που προσαρμόζονται σε πλυστικά είναι αρκετά πιο σκληρή από τα σαμπουάν που περνιούνται με το χέρι και γι'αυτό δεν πιστεύω ότι είναι καλό να πλένεται σε τακτική βάση το αμάξωμα με τέτοιους αφρούς. Μόνο σε ειδικές περιπτώσεις...
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Driver M : 09-01-10 στις 00:20
the more people agree with me
the more I think I'm wrong