otan to blepeis me anapodo prin ti flugplatz kai sto schwedencurve ti perimeneis .stin pio apaititiki strofi tis pista me polla km kai anapodo .
se tentomeno skoini o arxontas
otan to blepeis me anapodo prin ti flugplatz kai sto schwedencurve ti perimeneis .stin pio apaititiki strofi tis pista me polla km kai anapodo .
se tentomeno skoini o arxontas
Aυτα ειναι.....![]()
Powered by
Παιδιά μην ισοπεδώνουμε τα πάντα.
Ο συγκεκριμμένος Κύριος είναι γνωστός στον κόσμο του Ρινγκ για τις ικανότητές του.
Σίγουρα το Μ5 (μακρύ μεταξόνιο) βοηθά στο να είναι πιο εύκολο το ντριφτ αλλά έχοντας κάνει 60 γύρους στο Ρινγκ (30 οδηγός, 30 συνεπιβάτης) σας λέω απλά ότι θέλει γνώση του Ρινγκ καθώς και ειδικές ικανότητες για να κάνεις αυτό που βλέπετε ως "κάτι απλό άν έχεις λεφτά και δεν σε νοιάζει".
Τα χρήμματα δεν αγοράζουν τα χέρια, έχει αποδειχτεί πάμπολλες φορές.
Ειδικά το Ρινγκ δεν συγχωρεί το παραμικρό λάθος.
Και εγώ έχω κάνει παντιλίκια σε συγκεκριμμές στροφές στο Ρινγκ με βροχή και στεγνό, αλλά για να φτάσεις στο επίπεδο που βλέπουμε τον φίλο μας θέλεις πολύ εξάσκηση και ταλέντο.
Μάλιστα τέλη Μαϊου ιδιοκτήτης 996 cabrio προσπάθησε να κάνει αυτό που έκανα με το CSL στη βροχή // τον άφησα να με περάσει μετά το ντριφτ μου // και τον είδαμε μπροστά μας να καταστρέφει το αυτοκίνητο με 50 χιλιόμετρα. Το πόσο εύκολο είναι να τρακάρεις είναι ανεκτίμητο...
το κρανος δεν ειναι υποχρεωτικο???![]()
Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ
"Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"
E αν πηγε να κανει drift με 996 καλα να παθει λογικο να φυγει ακομα και με 50...Μη συγκρινεις με το csl καμια σχεση
γινονται και με συγχρονα πορσικα αυτα....
S8N (29-09-10)