Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 267

Θέμα: ΚΟΜΠΛΕΞ!!

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Το καλυτερο αυτοκινητο που ειχα ποτε Golf 5 GTI !!!
    Tα εκανε ολα και παντου...γρηγορο ,δυνατο, στριφτερο, αξιοπιστο, ποιοτικο , οικονομικο , οικογενειακο, σπορ , αλητικο ,σοβαρο, για πικ νικ ,για μπουζουκια , για αναβαση , για , για ,για ............μονο με 28.000!!!

    Αντε γειαααααααααααααααα

  2. The Following User Says Thank You to manos///3 For This Useful Post:

    PSDEDES (21-09-10)

  3. #2
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πάτρα
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    3.147
    Thanked
    4325
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το καλυτερο αυτοκινητο που ειχα ποτε Golf 5 GTI !!!
    Tα εκανε ολα και παντου...γρηγορο ,δυνατο, στριφτερο, αξιοπιστο, ποιοτικο , οικονομικο , οικογενειακο, σπορ , αλητικο ,σοβαρο, για πικ νικ ,για μπουζουκια , για αναβαση , για , για ,για ............μονο με 28.000!!!

    Αντε γειαααααααααααααααα
    Το καλλίτερο ;
    Και αυτό ; Το βάζεις μετά το Golf δηλαδή ;

  4. #3
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Κωνσταντίνος Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το καλλίτερο ;
    Και αυτό ; Το βάζεις μετά το Golf δηλαδή ;
    Κωνσταντινε αυτο ειναι λιγακι ''ειδικο''
    Δυστηχως δεν ειναι οικονομικο, δεν ειναι οικογενειακο, δεν μπαινει παιδικο καθισματακι πισω, δεν ειναι για πικ νικ, δεν ειναι για χωματοδρομο., δεν ειναι........

    ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΙΣΤΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. The Following 2 Users Say Thank You to manos///3 For This Useful Post:

    ghost-rider (21-09-10), Stathis (21-09-10)

  6. #4
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το καλυτερο αυτοκινητο που ειχα ποτε Golf 5 GTI !!!
    Tα εκανε ολα και παντου...γρηγορο ,δυνατο, στριφτερο, αξιοπιστο, ποιοτικο , οικονομικο , οικογενειακο, σπορ , αλητικο ,σοβαρο, για πικ νικ ,για μπουζουκια , για αναβαση , για , για ,για ............μονο με 28.000!!!

    Αντε γειαααααααααααααααα
    Κι εγώ το ίδιο είχα Μάνο, με DSG!

    Γρήγορο ήταν. Στριφτερό ήταν. Άπιαστο σε ορεινό στροφιλίκι ήταν. Οικογενειακό θα μπορούσες να πεις πως ήταν, αν και οριακά. Σπορ/αλήτικο και κυριλέ ταυτοχρόνως σίγουρα ήταν. Οικονομικό ΔΕΝ ήταν. Μέσα στην πόλη έκαιγε 12.5lt/100km. Αν το οδηγούσες νευρικά κατέβαζε τον άμπακο. Ούτε τον χαρακτηρισμό 'ποιοτικό' τον δέχομαι. Η ποιότητα βαφής του ήταν μέτρια. Οι προφυλακτήρες είχαν άλλη απόχρωση από το αμάξωμα. Οι αρμοί του αμαξώματος ήταν for the festival (για τα πανηγύρια). Τα πλαστικά του ήταν σκληρά και έτριζαν. Οι επενδύσεις στα χερούλια των πορτών ξεφλούδιζαν. Τα καθίσματά του (ύφασμα) φθείρονταν πολύ γρήγορα και η επένδυσή τους άνοιγε. Το Octavia 5 προσωπικά μου φάνηκε πιο ποιοτικό. Όσο για την αξιοπιστία, δυο τινά συμβαίνουν: Ή είσαι πολύ τυχερός, ή δεν είσαι καθόλου ψείρας.

    Σινεμπλόκ στα ψαλίδια δεν άλλαξες ποτέ? Πίσω μοτέρ υαλοκαθαριστήρα που κόλλαγε? Top mounts? Σκάστρα? PCV? To μοτεράκι των flaps στην εισαγωγή? Οθόνη κλιματιστικού? Κλαπέτο ανακύκλωσης? Αισθητήρα κλειδαριάς πόρτας? Δε σου άνοιξε ποτέ το λαμπάκι του αερόσακκου όταν έβαλες άτομο στα πίσω καθίσματα? Η αντλία νερού σου κράτησε αρκετά? Πήρες μήπως χαμπάρι τι επικαθίσεις είχαν οι βαλβίδες σου μετά από 30.000-40.000km? Μέτρησες συμπίεση να δεις αν έκλειναν σωστά ή αν είχαν στραβώσει από τα κατάλοιπα λόγω της κατανάλωσης λαδιού και του άμεσου ψεκασμού που δεν τις ξέπλενε? Το ποτηράκι της αντλίας υψηλής το τσέκαρες ποτέ? Ο λοβός του εκκεντροφόρου από τον οποίο έπαιρνε κίνηση το εμβολάκι αυτό ήταν εντάξει ή σκαμμένος/φαγωμένος? Πόσες αναβαθμίσεις σου έκαναν στον εγκέφαλο? Πήρες μήπως χαμπάρι πως τα πρώτα GTI είχαν υψηλότερη συμπίεση, διαφορετικά πιστόνια (FSI dish), διαφορετικούς εκκεντροφόρους και διαστρωμάτωση καυσίμου (stratification) ενώ τα ΜΥ2006---> όχι? Για ποιο λόγο άραγε να συνέβη αυτό? Άκουσες τίποτα για προανάφλεξη λόγω μαλακών ελατηρίων βαλβίδων στα τελευταία μοντέλα? Είχες μηχανικό ή DSG κιβώτιο? Ρωτώ γιατί στο δικό μου (DSG) κροτάλιζαν οι δίσκοι τριβής του κιβωτίου από την πρώτη κιόλας μέρα και επί 4 χρόνια μου έλεγαν πως είναι φυσιολογικό. Μήπως να κάνεις μια αναζήτηση στο Google με τις λέξεις "DSG flash of death" για να δεις πόσο αξιόπιστες ήταν και οι μονάδες της Mechatronics για το DSG?

    Και για να μη λέμε πως είμαι κανένας σιδεροφάγος, από το 2007-2010 το οδηγούσε αποκλειστικά η γυναίκα μου (οδήγηση τύπου Driving Miss Daisy). Πάντως, ομολογώ πως το Golfάκι ήταν το καλύτερο VAG που είχα ποτέ. Από πολλές απόψεις θα μου λείψει.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη S8N : 21-09-10 στις 17:54

  7. The Following User Says Thank You to S8N For This Useful Post:

    Ptboul (22-09-10)

  8. #5
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κι εγώ το ίδιο είχα Μάνο, με DSG!

    Γρήγορο ήταν. Στριφτερό ήταν. Άπιαστο σε ορεινό στροφιλίκι ήταν. Οικογενειακό θα μπορούσες να πεις πως ήταν, αν και οριακά. Σπορ/αλήτικο και κυριλέ ταυτοχρόνως σίγουρα ήταν. Οικονομικό ΔΕΝ ήταν. Μέσα στην πόλη έκαιγε 12.5lt/100km. Αν το οδηγούσες νευρικά κατέβαζε τον άμπακο. Ούτε τον χαρακτηρισμό 'ποιοτικό' τον δέχομαι. Η ποιότητα βαφής του ήταν μέτρια. Οι προφυλακτήρες είχαν άλλη απόχρωση από το αμάξωμα. Οι αρμοί του αμαξώματος ήταν for the festival (για τα πανηγύρια). Τα πλαστικά του ήταν σκληρά και έτριζαν. Οι επενδύσεις στα χερούλια των πορτών ξεφλούδιζαν. Τα καθίσματά του (ύφασμα) φθείρονταν πολύ γρήγορα και η επένδυσή τους άνοιγε. Το Octavia 5 προσωπικά μου φάνηκε πιο ποιοτικό. Όσο για την αξιοπιστία, δυο τινά συμβαίνουν: Ή είσαι πολύ τυχερός, ή δεν είσαι καθόλου ψείρας.

    Σινεμπλόκ στα ψαλίδια δεν άλλαξες ποτέ? Πίσω μοτέρ υαλοκαθαριστήρα που κόλλαγε? Top mounts? Σκάστρα? PCV? To μοτεράκι των flaps στην εισαγωγή? Οθόνη κλιματιστικού? Κλαπέτο ανακύκλωσης? Αισθητήρα κλειδαριάς πόρτας? Δε σου άνοιξε ποτέ το λαμπάκι του αερόσακκου όταν έβαλες άτομο στα πίσω καθίσματα? Η αντλία νερού σου κράτησε αρκετά? Πήρες μήπως χαμπάρι τι επικαθίσεις είχαν οι βαλβίδες σου μετά από 30.000-40.000km? Μέτρησες συμπίεση να δεις αν έκλειναν σωστά ή αν είχαν στραβώσει από τα κατάλοιπα λόγω της κατανάλωσης λαδιού και του άμεσου ψεκασμού που δεν τις ξέπλενε? Το ποτηράκι της αντλίας υψηλής το τσέκαρες ποτέ? Ο λοβός του εκκεντροφόρου από τον οποίο έπαιρνε κίνηση το εμβολάκι αυτό ήταν εντάξει ή σκαμμένος/φαγωμένος? Πόσες αναβαθμίσεις σου έκαναν στον εγκέφαλο? Πήρες μήπως χαμπάρι πως τα πρώτα GTI είχαν υψηλότερη συμπίεση, διαφορετικά πιστόνια (FSI dish), διαφορετικούς εκκεντροφόρους και διαστρωμάτωση καυσίμου (stratification) ενώ τα ΜΥ2006---> όχι? Για ποιο λόγο άραγε να συνέβη αυτό? Άκουσες τίποτα για προανάφλεξη λόγω μαλακών ελατηρίων βαλβίδων στα τελευταία μοντέλα? Είχες μηχανικό ή DSG κιβώτιο? Ρωτώ γιατί στο δικό μου (DSG) κροτάλιζαν οι δίσκοι τριβής του κιβωτίου από την πρώτη κιόλας μέρα και επί 4 χρόνια μου έλεγαν πως είναι φυσιολογικό. Μήπως να κάνεις μια αναζήτηση στο Google με τις λέξεις "DSG flash of death" για να δεις πόσο αξιόπιστες ήταν και οι μονάδες της Mechatronics για το DSG?

    Και για να μη λέμε πως είμαι κανένας σιδεροφάγος, από το 2007-2010 το οδηγούσε αποκλειστικά η γυναίκα μου (οδήγηση τύπου Driving Miss Daisy). Πάντως, ομολογώ πως το Golfάκι ήταν το καλύτερο VAG που είχα ποτέ. Από πολλές απόψεις θα μου λείψει.

    ΟΟΟΟυυυυυπςςςςςςςςςςςςς

    Ρε συ τι ζημιες ειναι αυτες??????? Μαλλον εισαι πολυ ατυχος....
    Εγω το κρατησα μεχρι 40.000 χλμ ,του επινα το αιμα αλλα δεν εβγαλε τιποτα...μα τιποτα. Πριν το δωσω το τσεκαρα κιολας.

    Μηχανικο κιβωτιο ειχε και ηταν του 2005

  9. #6
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κι εγώ το ίδιο είχα Μάνο, με DSG!

    Γρήγορο ήταν. Στριφτερό ήταν. Άπιαστο σε ορεινό στροφιλίκι ήταν. Οικογενειακό θα μπορούσες να πεις πως ήταν, αν και οριακά. Σπορ/αλήτικο και κυριλέ ταυτοχρόνως σίγουρα ήταν. Οικονομικό ΔΕΝ ήταν. Μέσα στην πόλη έκαιγε 12.5lt/100km. Αν το οδηγούσες νευρικά κατέβαζε τον άμπακο. Ούτε τον χαρακτηρισμό 'ποιοτικό' τον δέχομαι. Η ποιότητα βαφής του ήταν μέτρια. Τα πλαστικά του ήταν σκληρά και έτριζαν. Οι επενδύσεις στα χερούλια των πορτών ξεφλούδιζαν. Τα καθίσματά του (ύφασμα) φθείρονταν πολύ γρήγορα και η επένδυσή τους άνοιγε. Το Octavia 5 προσωπικά μου φάνηκε πιο ποιοτικό. Όσο για την αξιοπιστία, δυο τινά συμβαίνουν: Ή είσαι πολύ τυχερός, ή δεν είσαι καθόλου ψείρας.

    Σινεμπλόκ στα ψαλίδια δεν άλλαξες ποτέ? Πίσω μοτέρ υαλοκαθαριστήρα που κόλλαγε? Top mounts? Σκάστρα? PCV? To μοτεράκι των flaps στην εισαγωγή? Οθόνη κλιματιστικού? Κλαπέτο ανακύκλωσης? Αισθητήρα κλειδαριάς πόρτας? Δε σου άνοιξε ποτέ το λαμπάκι του αερόσακκου όταν έβαλες άτομο στα πίσω καθίσματα? Η αντλία νερού σου κράτησε αρκετά? Πήρες μήπως χαμπάρι τι επικαθίσεις είχαν οι βαλβίδες σου μετά από 30.000-40.000km? Μέτρησες συμπίεση να δεις αν έκλειναν σωστά ή αν είχαν στραβώσει από τα κατάλοιπα λόγω της κατανάλωσης λαδιού και του άμεσου ψεκασμού που δεν τις ξέπλενε? Το ποτηράκι της αντλίας υψηλής το τσέκαρες ποτέ? Ο λοβός του εκκεντροφόρου από τον οποίο έπαιρνε κίνηση το εμβολάκι αυτό ήταν εντάξει ή σκαμμένος/φαγωμένος? Πόσες αναβαθμίσεις σου έκαναν στον εγκέφαλο? Πήρες μήπως χαμπάρι πως τα πρώτα GTI είχαν υψηλότερη συμπίεση, διαφορετικά πιστόνια (FSI dish), διαφορετικούς εκκεντροφόρους και διαστρωμάτωση καυσίμου (stratification) ενώ τα ΜΥ2006---> όχι? Για ποιο λόγο άραγε να συνέβη αυτό? Άκουσες τίποτα για προανάφλεξη λόγω μαλακών ελατηρίων βαλβίδων στα τελευταία μοντέλα? Είχες μηχανικό ή DSG κιβώτιο? Ρωτώ γιατί στο δικό μου (DSG) κροτάλιζαν οι δίσκοι τριβής του κιβωτίου από την πρώτη κιόλας μέρα και επί 4 χρόνια μου έλεγαν πως είναι φυσιολογικό. Μήπως να κάνεις μια αναζήτηση στο Google με τις λέξεις "DSG flash of death" για να δεις πόσο αξιόπιστες ήταν και οι μονάδες της Mechatronics για το DSG?

    Και για να μη λέμε πως είμαι κανένας σιδεροφάγος, από το 2007-2010 το οδηγούσε αποκλειστικά η γυναίκα μου (οδήγηση τύπου Driving Miss Daisy). Πάντως, ομολογώ πως το Golfάκι ήταν το καλύτερο VAG που είχα ποτέ. Από πολλές απόψεις θα μου λείψει.
    ρε συ αρη, αν σου ετυχαν ολα τα παραπανω τι να πω...

    κανε κανενα ευχέλαιο ρε φιλε...

    εκτος αν δεν εισαι αυτος που λες...



    τοτε εξηγουνται ολα!!!

  10. The Following User Says Thank You to Stathis For This Useful Post:

    S8N (21-09-10)

  11. #7
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Όχι ρε σεις, αν μου είχαν τύχει ΟΛΑ αυτά τώρα θα βρισκόμουν πίσω από τα σίδερα. Τα παραπάνω όμως είναι γνωστά για τα MkV GTI. Και σημειώστε ότι το 5ης γενιάς Golf είναι από τα πιο αξιόπιστα VW των τελευταίων ετών.

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP