να και τα δικα μου...
Πηγα εχθες το βραδυ και μετρησα.
Τα ελαστικά ηταν pilot sport ps2
και έκανα μόνο ενα περασμα γιατι ημουν βιαστικός σε δρομο που μετα τα 350 μετρα ανηφορίζει αρκετα.
Πιστευω οτι με pilot cup, πιο χαμηλη θερμοκρασια, με λιγοτερο σπιναρισμα αφου η εκκινηση εγινε με χρηση lounge control που βρησκεται οπως και στου Μανου στις 5000 στροφες, και ισιο δρομο, μπορει να παω και καλυτερα.
Τωρα, δεν ξερω αν οι χρονοι αυτοι ειναι κοντα στην πραγματικοτητα και ουτε πως λεγεται το οργανο που μετρησα.
Σας ποσταρω τους χρονους που μου εστειλε με email ο φιλος με το εβο. Νομιζα οτι πηγα χάλια αλλα καλοι νομιζω οτι ειναι. Ας μιλησει ο Νικος που ειναι σπεσιαλιστας σε αυτα.
E46 M3 CSL
2010.09.20
29 Celsius (air)
100 octane
1 person (just driver)
10- 0,51
20- 0,99
30- 1,44
40- 1,89
50- 2,33
60- 2,82
70- 3,52
80- 4,11
90- 4,71
100- 5,35
110- 6,27
120- 7,14
130- 8,05
140- 9,01
150-10,02
160-11,34 - 300m
170-12,77 - 366m
180-14,31 - 442m
190-15,97 - 528m
200-17,73 - 623m
80-120: 3,03
100-160: 5,99
100-180: 8,04
100-200: 12,38
200 m: 8,96/140
400 m: 13,47/176