και στο 2.0 quattro γιατί δίνει 240 η ίδια η εταιρία?
https://www.fastestlaps.com/car_Audi_A4_B8_18_TFSI.html
το σκυλοπειραγμένο... 2.0 TQ DTM - 244χλμ τελική (πραγματική) στα τεστ...
https://www.fastestlaps.com/car_Audi...M_edition.html
και στο 2.0 quattro γιατί δίνει 240 η ίδια η εταιρία?
https://www.fastestlaps.com/car_Audi_A4_B8_18_TFSI.html
το σκυλοπειραγμένο... 2.0 TQ DTM - 244χλμ τελική (πραγματική) στα τεστ...
https://www.fastestlaps.com/car_Audi...M_edition.html
Κωστή όταν φοράει πρόγραμμα αφαιρείται και το σημείο περιορισμού. Επίσης όταν η εταιρία δίνει για ένα μοντέλο τελική 240, δεν υπάρχει καθόλου εργοστασιακό σημείο περιορισμού.. σε μία μεγάλη κατηφόρα μπορεί να δείξει ακόμα και 260 χωρίς να κόψει
Η κλίση του δρόμου και η σωστή ή λαθεμένη ένδειξη του οργάνου είναι άλλα 2 θέματα που πρέπει να λάβουμε υπ' όψιν....
πχ στο δικό μου μετρημένο με GPS όταν γράφει 270 πηγαίνω με 262 πραγματικά, η audi μπορεί να δίνει μεγαλύτερα "περιθώρια"....
Εχω την εντυπωση οτι περα, απο τα S και τα RS, κανενα αλλο δεν εχει περιορισμο. Καταφερνουν να ανεβαζουν τελικη γιατι αφου ανεβασουν αρκετα ψηλα την 5η τους μπαινει η 6η, η οποια πεφτει πανω στο φασμα της overboost. Αν και δεν εχουν δυναμη να κοφτιασουν την 5η με ευκολια, εχουν να φουσκωσουν την 6η λογω της εξτρα ροπης που δινει η overboost, την οποια καπου μετα της 5.000 την χανουν και δουλευουν με νορμαλ πιεση. Για την ιπποδυναμη τους ισως δεν εχουν εκπληκτικα μπαμ στην αρχη, αλλα χτυπανε σε τελικη. Δε νομιζω οτι κλεβουν παραπανω τα κοντερ τους δεδομενου οτι ολα φορανε VDO. Φανταζομαι οτι ως εταιρεια(η VDO), θα εχει καποια στανταρ στις απωλειες της. Τωρα ομως επειδη εδω ειναι bmwfans και μαλλον το τραβηξαμε, ορισμενοι, σε ενοχλητικο βαθμο το ζητημα θα οπισθοχωρησουμε και θα σας αφησουμε να συνεχισετε τη συζητηση του thread χωρις παρεμβολες απο ιγκοστλαντ μερια...
PSDEDES (20-09-10)
θες να πεις ότι τα Μινι είναι στημένα πάνω στον άσσο, ή μοιράζονται τα ίδια ανταλλακτικά με τα ρολλς και τα ΒΜW ....ή φορούν όλα αυτά τον ίδιο κινητήρα?
Θα σου το πω αλλιώς, (υποθετικά μιλάω) Να αγοράσω το Α4 σχεδιασμένο το '06 ή το seat exeo tου '10? Έτσι κι αλλιώς τα ίδια πράγματα είναι, το 2ο είναι κοντά 10000 φτηνότερο από το άλλο... και μοιάζει και λίγο πιο "χυτό" σχεδιαστικά
Ευτυχώς! Το τι θα γίνει ...ας το συζητήσουμε τότε. Τώρα μιλάμε για το τι συμβαίνει τώρα.
ότι θέλει η κάθε εταιρία κλέβει, δεν έχει να κάνει με τη VDO.
Δεν παίζει με τίποτα αυτοκίνητο sedan 1600 κιλών (με τον οδηγό) και 160 ίππων (1.8Τ) να πάει σε ευθεία (όχι κατηφόρα) πάνω από 220 πραγματικά χιλιόμετρα, όση ροπή και να έχει. Σε απολύτως επίπεδο οριζόντιο οδόστρωμα τεστάρονται οι επιδόσεις των αυτοκινήτων. Αν με overboost φτάνει 220 άλογα, ίσως να περάσει λίγο τα 240 πραγματικά χλμ πάλι σε ευθεία (όχι κατηφόρα). Τώρα το τι δείχνουν τα κοντέρ και σε τι κλίση εδάφους, κανείς δεν ξέρει.. Στο γκρεμό όπως είπα και παραπίσω, μπορεί να δεις και 300... σε κάθε αυτοκίνητο...