Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 267

Θέμα: ΚΟΜΠΛΕΞ!!

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.932
    Thanked
    3254
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Ptboul Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δράττομαι της ευκαιρίας να ρωτήσω κάτι που με βασανίζει από την ώρα που έμπλεξα με τα μπεμβεδοφόρα :

    ΓΙΑΤΙ ένα 316 όλοι λέτε ότι ΔΕΝ ΠΑΕΙ τη στιγμή που έχει 122 άλογα κ 210 τελική??

    Πόσο θέλετε να πάει δηλ? Γιατί δε λέμε το ίδιο για ένα πασσάτ 1.6, Φόκους, νισσάν, βόλβο κλπ. και πόσο πιο βαριά είναι πια αυτή η 316 από τον ανταγωνισμό? (Εξαιρούνται τα υπερ τροφοδοτούμενα)
    Θα σου εξηγησω γιατι δεν παει το 316, μιας και πριν απο λιγα χρονια, ημουν στην κατασταση "Παιρνω 316 που ειναι και πισωκουνα και ειναι και BMW, η παιρνω κατι απο τον ανταγωνισμου, που δεν φοραει ουτε την ελικα, ουτε πισωκινητο ειναι, αλλα υπερτερει σε περισσοτερους τομεις?"

    Και κατεληξα με ενα Volvo S60 2.0T

    Ηταν στα ιδια λεφτα, εχει 180 αλογα, τελικη 240 (με τον πατερα μου στο τιμονι, στην αττικη οδο για αεροδρομιο) ειναι ανετο και μαλακο, μιας και οι δρομοι της Αχαϊας πρεπει να ειναι οι χειροτεροι της Ελλαδας. Αξιοπιστο ειναι (περα απο τα σερβις το μονο που εχει ζητησει ειναι ενας αισθητηρας σταθμης αντιψυκτικου υγρου - 17¤). Απο καταναλωση μπορει να καιει 9,5 λιτρα στα χερια μου, αλλα σε ταξιδι με κανονικους ρυθμους ειναι εξαιρετικα οικονομικο. Η ποιοτητα του εσωτερικου ειναι σε αρκετα καλα επιπεδα και απο χωρους, οσο ενα Α4. Για να μην σχολιασω το βασικο εξοπλισμο σε σχεση με το 316 και ειδικα τα καθισματα. Ο PSDEDES μπορει να το τεκμηριωσει. Πριν καμια ωρα, παραλιγο να κοιμηθει παλι στο συνοδηγο.

    Ενταξει, μπορει να μην εχει το τιμονι που εχει ενα 316, ουτε το κρατημα (παντα κοντα στα ορια, γιατι σε φυσιολογικες συνθηκες οτιδηποτε ουσιαστικα ειναι αρκετο), αλλα για τα λεφτα του περνεις περισσοτερο αυτοκινητο στους αλλους τομεις.

    Φιλικα,
    Γιαννης

  2. #2
    Εγγραφή
    18-08-10
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    575
    Thanked
    181
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δεν ξερω παιδια εγω παντως με το 316i του 96 β εξαμηνο με τα 102 ps δεν μου εχει βγαλει τπτ αλλαξα δισκο πριν 2 μηνες μετα απο 170000 και αυτο επειδη το πηρα απο τον πατερα μου και του γ@μ@@σ@ την μ@ν@ με αλλαγες κοφτη ενα εχω να πω για το τιμονι του στιβαροτατο και ενα πραγμα σαν να καταλαβενεις τον δρομο να περναει απο το τιμονι στα χερια σου. Σχετικα ευκολο για δριφτ απο κατι toyota νισσαν κ.τ.λ. Και εχω πατησει πολλα 1600 απο σταση π.χ πασατ,audi a4,aydi a3(2002) και τα δυο nissan ιδιο μοντελο με 105 ps , και το εχω και μανησιο, αμα ξερεις να το ξεκινας ειδικα τοσα λιγα αλογα απο τις 2500 γαντζωνει κατω χωρις να σπιναρει και γενικα πολυ καλο μετα απο ποσα χρονια ουτε να τριζουν τα πλαστικα ουτε τπτ.

  3. #3
    Εγγραφή
    18-08-10
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    575
    Thanked
    181
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο dblade Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν ξερω παιδια εγω παντως με το 316i του 96 β εξαμηνο με τα 102 ps δεν μου εχει βγαλει τπτ αλλαξα δισκο πριν 2 μηνες μετα απο 170000 και αυτο επειδη το πηρα απο τον πατερα μου και του γ@μ@@σ@ την μ@ν@ με αλλαγες κοφτη ενα εχω να πω για το τιμονι του στιβαροτατο και ενα πραγμα σαν να καταλαβενεις τον δρομο να περναει απο το τιμονι στα χερια σου. Σχετικα ευκολο για δριφτ απο κατι toyota νισσαν κ.τ.λ. Και εχω πατησει πολλα 1600 απο σταση π.χ πασατ,audi a4,aydi a3(2002) και τα δυο nissan ιδιο μοντελο με 105 ps , και το εχω και μανησιο, αμα ξερεις να το ξεκινας ειδικα τοσα λιγα αλογα απο τις 2500 γανζωνη κατω χωρις να σπιναρι και γενικα πολυ καλο μετα απο ποσα χρονια ουτε να τριζουν τα πλαστικα ουτε τπτ.
    Και κατι αλλο πριν λιγο καιρο πηγα καραισκακη με ενα φιλο του πατερα μου 4 ατομα μεσα το αμαξι ειναι 316ci 3θυρο e46 2002 μοντελο και επαθα πλακα απο το πως "τραβουσε" να εχει 4τες να δινει γκαζι και λες και ειχε 150 αλογα. Ενω εχει καπου 110 δεν ξερω ακριβως πρεπει να εχει το μοτερ με valvetronik

  4. #4
    Εγγραφή
    16-01-10
    Περιοχή
    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    1.302
    Thanked
    435
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο dblade Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν ξερω παιδια εγω παντως με το 316i του 96 β εξαμηνο με τα 102 ps δεν μου εχει βγαλει τπτ αλλαξα δισκο πριν 2 μηνες μετα απο 170000 και αυτο επειδη το πηρα απο τον πατερα μου και του γ@μ@@σ@ την μ@ν@ με αλλαγες κοφτη ενα εχω να πω για το τιμονι του στιβαροτατο και ενα πραγμα σαν να καταλαβενεις τον δρομο να περναει απο το τιμονι στα χερια σου. Σχετικα ευκολο για δριφτ απο κατι toyota νισσαν κ.τ.λ. Και εχω πατησει πολλα 1600 απο σταση π.χ πασατ,audi a4,aydi a3(2002) και τα δυο nissan ιδιο μοντελο με 105 ps , και το εχω και μανησιο, αμα ξερεις να το ξεκινας ειδικα τοσα λιγα αλογα απο τις 2500 γανζωνη κατω χωρις να σπιναρι και γενικα πολυ καλο μετα απο ποσα χρονια ουτε να τριζουν τα πλαστικα ουτε τπτ.
    του πατερα μου ειναι 98 μοντελο εχει 210.000 χλμ και εχει ακομα τον μανισιο
    δισκο!!τα Ε36 μονο προβλημα τους ηταν η οθονη του κληματισμου

    Η ΖΩΗ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΜΙΑ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ MΙΑ Μ3!!!

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP