Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 31

Θέμα: [Z3] ενισχυση πατωματος -ραγισμα σασι

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γινεται, το χει παθει πολυς κοσμος. Σε καμια περιπτωση δεν μπορεις να το αφησεις ετσι. Βγαινουν κατι ενισχυσεις γι αυτα τα σημεια(λαπατσες αν προτιμας). Μιας και κανεις τη δουλεια, δεν ειναι διαφορα σοβαρη να τις βαλεις πανω. Ετσι λιγοστευεις τις πιθανοτητες να το ξαναπαθεις.Εκτος αυτου οταν γινει η κολληση να φορτωθεις κυριολεκτικα επανω απο το μαστορα και να επιμεινεις να στην ξαναζεστανει μεχρι να πυρωσει, και να απομακρυνει σιγα σιγα τη φλογα ωστε να κρυωσει προοδευτικα (Αποτομη ψυξη=ψαθυροτητα, μη επιθυμητο). Θα επιτυχεις ετσι την αρχικη ελαστικοτητα και θα αποφυγεις κοψιμο ακριβως εκει που τελειωνει η περιοχη που ζεσταθηκε.
    πολύ ενδιαφέρον πληροφορία...
    thx
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  2. #2
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.942
    Thanked
    3270
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Προοδευτικη ψυξη = Μεγαλυτερη ελαστικοτητα

    Αποτομη ψυξη = Μεγαλυτερη αντοχη

  3. #3
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GiannisRob Εμφάνιση μηνυμάτων
    Προοδευτικη ψυξη = Μεγαλυτερη ελαστικοτητα

    Αποτομη ψυξη = Μεγαλυτερη αντοχη
    Περιπου. Μεγαλυτερη αντοχη μεχρι να ξεκινησουν οι παραμορφωσεις, αλλα περνας αποτομα στη θραυση(ψαθυροτητα).
    Συνολικα, αντι για στραβος καταληγεις σπασμενος.
    Εκτος αυτου επειδη η κοληση ειναι ακαμπτη φορτιζει παραπανω τις γυρω περιοχες οποτε αργα η γρηγορα ξανακοβεται. Διπλα απο εκει που κολησες.
    Μπακαλικη περιγραφη για να μαστε κατανοητοι.
    Η διαδικασια επαναθερμανσης και προοδευτικης ψυξης ονομαζεται ανοπτυση.

  4. The Following 2 Users Say Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    m-power_01 (17-09-10), Panos 316T (17-09-10)

  5. #4
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.942
    Thanked
    3270
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ενω η διαδικασια επαναθερμανσης και αποτομης ψυξης ονομαζεται βαφη!

    Εχω περασει και γω τα Δομικα Υλικα

  6. The Following User Says Thank You to GiannisRob For This Useful Post:

    m-power_01 (17-09-10)

  7. #5
    Εγγραφή
    26-06-10
    Περιοχή
    Καλαμος Αττικης
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    67
    Thanked
    63
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GiannisRob Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ενω η διαδικασια επαναθερμανσης και αποτομης ψυξης ονομαζεται βαφη!

    Εχω περασει και γω τα Δομικα Υλικα
    Ρε Γιαννη μην μπερδευεις την κουβεντα. Δεν εχει σχεση η βαφη με το συγκεκριμενο ζητημα.

    [Να σου πω καποια πραγματα(ασχετα) κ εγω αν ειναι ετσι? Η Βαφη δεν παει σκετη. Αφου ανοπτυθει το μεταλλο, εμβαπτιζεται σε λαδι για να ψυχθει αποτομα η εξωτερικη επιφανεια. Η βαφη συνοδευει την ανοπτυση, οταν θελουμε το κατεργαζομενο μεταλλο να κρατησει εξωτερικα την υγρη του στερεογεωμετρικη μορφη. Προσδιδουμε ετσι μεγαλη σκληροτητα, θυσιαζουμε ελαστικοτητα και παιρνουμε ευθραυστοτητα. Δεν χρησιμοποιειται ποτε σε τμηματα που παιρνουν στατικα και δυναμικα φορτια, οπως η γεφυρα στην προκειμενη περιπτωση.]

    Εδω μιλαμε για μια γεφυρα και οχι για δακτυλιδια μπουκαλας ερπυστριοφορου, και καλο θα ηταν να μην ξεφευγουμε απο το θεμα. Οτι ειπε ο Λιακος (ghost-rider) νομιζω καλυπτει πληρως το συγκεκριμενο θεμα.

  8. The Following 2 Users Say Thank You to PSDEDES For This Useful Post:

    ghost-rider (17-09-10), m-power_01 (17-09-10)

  9. #6
    Εγγραφή
    13-09-10
    Περιοχή
    Εδώ
    Μηνύματα
    1.477
    Thanked
    1476
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GiannisRob Εμφάνιση μηνυμάτων
    Προοδευτικη ψυξη = Μεγαλυτερη ελαστικοτητα

    Αποτομη ψυξη = Μεγαλυτερη αντοχη
    Τότε ας πει στο μάστορα να απομακρύνει τη φλόγα απότομα προοδευτικά για να γίνει καλή δουλεία

  10. #7
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.126
    Thanked
    12714
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αναζητήστε threads του Randy Forbes όπως εδώ και θα πάρετε μια γευση περί της απόλυτης αντιμετώπισης του "θέματος".
    Νομίζω οτι ο κύριος Forbes γράφει και στο Ε46 Fanatics και σε άλλα σχετικά forum, αξίζει να προσέξετε τί δουλειά κάνει.

    Δυστυχώς βρίσκεται στην άλλη άκρη του κόσμου -κυριολεκτικά- αλλά σε επικοινωνία που είχα μαζί του με e-mail, μπορεί να στείλει το "προιόν" του ως υλικά και σχέδια με οδηγίες τοποθέτησης.
    Δεν είναι λίγα τα χρήματα, να το ξέρετε αλλά η δουλειά είναι εκπληκτική.

  11. The Following 2 Users Say Thank You to VanVIC For This Useful Post:

    BILL007 (25-09-10), m-power_01 (25-09-10)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP