Όχι ρε παίδες! Όλα μπορώ να τα δεχτώ. Ότι ο Elvis ζει. Ότι η Άννα-Μαρία Λογοθέτη είναι ακόμη παρθένα. Ότι λεφτά υπάρχουν. Αλλά το ότι η BMW κινδυνεύει από την Audi, αυτό δε μπορώ να το δεχτώ.
Οποιοσδήποτε έχει ουσιαστική επαφή με το περιβάλλον και δεν αποτελεί απλώς σκιά του εαυτού του, projection του Matrix ή κάποιο κλωνοποιημένο εξωγήινο cyborg, αντιλαμβάνεται από την πρώτη στιγμή τη διαφορά των BMW από τα Audi.
Τα πρώτα σχεδιάζονται σε λευκό χαρτί με πολύ κέφι και με στόχο την οδηγική απόλαυση. Αμεσότητα στο τιμόνι, καταπληκτικό στήσιμο, ξεχωριστοί κινητήρες, πίσω κίνηση. Το 100% της απόλαυσης πάει πακέτο με κυβικά, τεκμήρια και πολλά μηδενικά στο ταμπελάκι της τιμής, αλλά ακόμη και οι ταπεινότερες των BMW έχουν το ίδιο DNA.
Τα Audi πάλι ακολουθούν διαφορετική φιλοσοφία: Κάποιος manager του group παίρνει το VW Passat και βάζει σαν project τη μεταμόρφωσή του σε Audi Α4 με το μικρότερο δυνατό κόστος. Λίγα led μπροστά, κάτι τσαχπινογαργαλιάρικα σχηματάκια στα πίσω φώτα, κάπως πιο ψηλός ώμος στο αμάξωμα, δέρμα, αλουμίνιο, 3d γραφικά στο navi, το πολυπόθητο σηματάκι quattro στη μάσκα που θυμίζει σχάρα ψησταριάς στα Βλάχικα της Βάρης και το νέο τέρας του Frankenstein είναι έτοιμο. Βαπτίζουμε το design 'Bauhaus' κι ας στριφογυρνά ο Le Cobusier στον τάφο του. Αλλάζουμε την Κ03 με Κ04 και ρίχνουμε τη συμπίεση για να δώσουμε άλογα χωρίς να χάσουμε σε αξιοπιστία και κυρίως χωρίς να επενδύσουμε πολλά. Διαφημίζουμε το Aluminium space frame μας ασχέτως αν η κατανομή είναι 62-38 στην καλύτερη περίπτωση. Χώνουμε και μερικές χορηγίες σε ηλίθιες ταινίες δράσης όπου S8 πετάνε από ουρανοξύστη σε ουρανοξύστη, όπου ΤΤ αιωρούμενα με συστήματα αντιβαρύτητας συγκρούονται με αρμάδες κακών ρομπότ και όπου υπερήρωες τύπου Ironman οδηγούν Audi R8, δημιουργώντας έτσι έναν μύθο.
Μόνο που ο μύθος είναι σαν τον μύθο του Ψαλιδοχέρη, ή τον άλλον του ακέφαλου καβαλάρη. Ο ένας δεν απέκτησε ποτέ χέρια, ο άλλος έψαχνε να βρει κεφάλι που να του ταιριάζει, τα Audi έμειναν τα καημένα χωρίς ψυχή. Αποκομμένα από τον άνθρωπο-οδηγό. Αποστειρωμένα. Ξενέρωτα. Τι κρίμα. Μπουχουχού. Θα το ξεπεράσω όμως, όλα ok.
Καλά, τα άλλα τα ακατανόμαστα, τα rebadged upperclass Toyotas με την τεχνολογία μπαλαντέζας, δε θέλω καν να τα σχολιάσω. Μπλιαχ.
GiannisRob (15-09-10), Nick bmwlover (15-09-10), Nikos (15-09-10), PANOS-E60 (14-09-10), z3 2.2 (14-09-10)
S8N (14-09-10)
Xα! Πολύ γλαφυρός και με παρομοιώσεις-παραδείγματα πολύ πετυχημένα!
Πάντως διαφωνώ πως μικρά και μεγάλα Bmw έχουν κοινό dna. Τα μικρά Bmw πιστεύω πως είναι υπερτιμημένα και νωθρά αυτοκίνητα. Η μαγεία της Bmw αρχίζει από τους 6 κυλίνδρους και φυσικά θεωρώ πως τα Μ δεν έχουν καμία σχέση σε αίσθηση με τα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας, είναι λες και μιλάμε για άλλο Brand.
Όντως όλος ο όμιλος VAG (πλην πόρκε) είναι κουλουβάχατα, και δεν υπάρχει διαφοροποίηση όταν τα μοντέλα μοιράζονται μηχανικά, πατώματα κλπ. Όσων αφορά στην audi τουλάχιστον έχει δύο μοντέλα με προσωπικότητα rs5 και r8 v10!
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
Τα μικρα audi ειναι κουβαδες( ττ, α3,κλπ δεν ξερω κ εγω ποσα βγαζουν).Αν δεις τα Α4,Α6, τωρα και Α5 και φυσικα τα πιο μεγαλα και ακριβα r8 θα δεις οτι καμια σχεση δεν εχουν με το υπολοιπο vag.
Πιστευα οτι το A4 ειναι passat. Κ ομως, ουδεμια σχεση εχουν. Ψαχνοντας τα μηχανικα του Α4 απο κατω, πουθενα δεν ειδα σκαλισμενο το διπτυχο AUDI-VW. Μονο audi, σε αντιθεση με οτι συμβαινει σε ενα Α3 και ενα ΤΤ. Το ΤΤ συγκεκριμενα ενταξει, ειναι μια κοροιδια γιατι σκας ενα σωρο χρηματα και καταληγεις να οδηγεις μασκαρεμενο golf. ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΤΑ ΙΣΟΠΕΔΩΣΟΥΜΕ ΟΛΑ.
Στα καλα μοντελα η εταιρεια κινηται ανεξαρτητα και εχει δικα της πατωματα, τουλαχιστον μεχρι τωρα.Τωρα ΤΤ, Α3 ΔΕΝ ειναι audi!!!!!!!!!! golf και octavia ειναι. Αλλα μη σχηματισουμε γενικη εικονα για ενα εργοστασιο απο τα μικρα μοντελα του. Οχι τιποτε αλλο, αλλα και η bmw εχει παρουσιασει κουβαδες κατα καιρους. Και απ οτι εχω ακουσει ετοιμαζεται να το ξεχεσει βγαζοντας ενα μικρο ΠΡΟΣΘΙΟΚΙΝΗΤΟ κουβαδακι. Τι θα γινει? Θα σταματησει να ειναι καλη η σειρα 3 ή η σειρα 5, εξαιτιας ενος αχρηστου για μας μικρου μοντελου, που ομως πουλα σαν τρελο?
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ghost-rider : 15-09-10 στις 10:10
S8N (15-09-10)
Εντάξει βρε σεις, δεν είναι και για τα μπάζα! Βγάζει και συμπαθητικά μοντελάκια. Κακώς τα ισοπέδωσα όλα. Είμαι σίγουρος πως παρά τη βεντέτα που έχω με την εταιρεία, η Audi θα με δελεάσει ξανά στο μέλλον με κάποιο απ' τα εκπληκτικά μοντέλα της!
Όταν θα είμαι 80, θα ντύνομαι με γκρι-λιλά καρώ κουστούμια, άσπρες κάλτσες και σκαρπίνια με φιογκάκια, όταν θα βάζω γραβάτα για να πάω στη λαϊκή, όταν θα μου φεύγουν τα τσίσα και δε θα μπορώ να ρουφάω πλέον τις πορδές μου δημοσίως, όταν θα κουβαλάω παντού μυξομάντηλο στην τσέπη και κομπολόι στο χέρι. Τότε θα κολλήσω και σηματάκι 'S' πάνω στην carbon μαγκούρα. Κι όταν έρθει ο καιρός ν' αναβαθμιστώ σε 'Π', θα του κολλήσω 'RS'. Πόρωση.