Ναι ρε φιλε ηθελε προσοχη το ατιμο(με τοση δυναμη μονο μπροστα,ολα θελουν!),αλλα αμα ζυγιζες το γκαζι 0.7-1.2 bar κι ερχοσουν σταθερος,με γραμμες εμπαινε με χιλιομετρα.Σοβαρα,τους περισσοτερους που πηγα βολτα,μετα το αρχικο σοκ της επιταχυνσης,τους εντυπωσιαζε και ο τροπος που στεκοταν στο δρομο.Απλως ηθελε προσοχη,ενω σπανια εκμεταλλευοσουν ολη τη δυναμη απο στροφη σε στροφη.Πολλοι κανανε το λαθος και αλλαζαν αντιστρεπτικες,κανοντας πιο απολυτο και χειροτερευοντας αισθητα την προσφυση,ενω το μονο που ηθελε ηταν αναρτηση με σκληρα ελατηρια και 1.5 μοιρες αρνητικο καμπερ μπροστα.Στην αρχη που το'χα γυρω στα 200αλογα με Τ25,ηταν πιο ευκολο αυτοκινητο.Μετα η μεγαλυτερη τουρμπινα το χαλασε λιγο.Παντως σε γνωστη διαδρομη στη Πεντελη που καναμε χρονομετρηση τοτε,λιγα αυτοκινητα κανανε καλυτερο χρονο....