Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 26

Θέμα: Σκέψεις.....

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Κωνσταντίνος Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οι νέες σειρές που έρχονται θα είναι υπεροφοδοτούμενες. Οι μικροί κινητήρες δεν θα έχουν να ζηλέψουν πλέον σε ισχύ.
    Οσο για τις τιμές, η αλήθεια είναι πως πλέον ΔΕΝ είναι value for money.
    Θα έλεγα ότι το "πλέον", ανάγεται σε αρκετά χρόνια πίσω, πλησιάζει την δεκαετία.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kplc16 Εμφάνιση μηνυμάτων
    καλα τα λες αλλα και να βγαλει η αγαπημενη μας εταιρεια μεχρι τα τελη του 2011 κατι που θα ειναι καλυτερο σε ολους τους τομεις απο ολα τα ανταγωνιστικα μοντελα, ποσοι απο εμας εδω μεσα εχουμε τη δυνατοτητα να αλλαξουμε αυτοκινητο;

    Απο την αλλη πολλοι απο εμας εχουμε κολλημα με το ατμοσφαιρικο μοτερ, ενω τις περισσοτερες ηττες τις υπομενουμε απο turbo.

    Ειδικα για μενα το ζητουμενο δεν ειναι η δυναμη.Το ζητουμενο για μενα ειναι ενα παντοδυναμο BMW!!!
    Οταν λες το ζητούμενο σου δεν είναι η δύναμη αλλά ένα παντοδύναμο BMW, αν μαντεύω σωστά, εννοείς υπεροχή σε όλους τους τομείς.
    Νομίζω πως το μόνο αδύνατο σημείο είναι ακριβώς η ιπποδύναμη.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nino X3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σωστοι οι προβληματισμοι σου, ασε που και αυτο το αθανατα γερμανικα αμαξια που καποτε ισχυε.. τωρα πια δεν ξερω!!
    Αλλα μην βαζεις την 316 απεναντι στη merc βαλε την 320 που και μικροτερες επιδοσεις εχει και πληρωνεις τελη ασφαλειες περισσοτερα..
    οσο για την τιμη...μια πικρα και αυτη!!!
    Μα επίτηδες έβαλα συγκριτικά την 316, που υστερώντας κακά τα ψέμματα σε όλους τους τομείς (άντε να αφαιρέσω το τιμόνι) και πάλι είναι ακριβότερη.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη gant : 05-09-10 στις 18:35
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

  2. #2
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παιδιά ας συνέλθουμε, η εταιρεία δεν έχει κανένα μειονέκτημα με τα μοτέρ της.

    Δεν φταίει η εταιρεία που το κράτος σε τιμωρεί αν θες να πάρεις 2.500 ή 3.000cc, με φόρους πολυτελείας, τεκμήρια, ασύλληπτα τέλη κυκλοφορίας και ποιος ξέρει τι άλλο θα σκεφτούν.

    Έχετε ακούσει να πηγαίνουν στην απέναντι όχθη τα 316 / 318 ή τα 320 ??

    Έχουν εκείνοι κανένα παράπονο για τα μοτέρ της bmw, πως υπολείπονται ιπποδύναμης ?? Με τα καταπληκτικά τους 6-κύλινδρα με ή χωρίς τα 2-τούρμπινα, τα V8 και τα τουμπανιαρισμένα ///Μ ???

    Σιγά μη στείλει τους μηχανικούς της η bmw να μάθουν για μοτέρ χαμηλού κυβισμού με turbo στο .......VW Group.

    Είπαμε, τα μοτεράκια αυτά που θα βγάλουν τώρα με τη τουρμπίνα, εκτός από χαμηλούς ρύπους και αυτές τις π@π@ριές, θα πουλήσουν σα ζεστό ψωμί σε χώρες 3-κοσμικές όπως η Ελλαδίτσα μας, για να μπορέσει να ανταγωνιστεί (σε ΗΡ μόνο) άλλες μάρκες. Γιατί σε επίπεδο τιμής, θα είναι και πάλι εκτός ανταγωνισμού με όλα αυτά που προανέφερα στη 1η παράγραφο.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Monsta : 05-09-10 στις 18:58

  3. The Following 5 Users Say Thank You to Monsta For This Useful Post:

    aristent (05-09-10), Gregory_///M (06-09-10), PANOS-E60 (05-09-10), Ptboul (06-09-10), S8N (05-09-10)

  4. #3
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παιδιά ας συνέλθουμε, η εταιρεία δεν έχει κανένα μειονέκτημα με τα μοτέρ της.

    Δεν φταίει η εταιρεία που το κράτος σε τιμωρεί αν θες να πάρεις 2.500 ή 3.000cc, με φόρους πολυτελείας, τεκμήρια, ασύλληπτα τέλη κυκλοφορίας και ποιος ξέρει τι άλλο θα σκεφτούν.
    ................................
    Σωστά !!!
    Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία, Κυριακή 4 Ιουλίου 2010
    BMW: Βραβείο σε τέσσερις κινητήρες
    Του ΣΠΥΡΟΥ ΡΕΚΚΑ

    Το BMW Group έχει δημιουργήσει τη δική του σχολή στην εξέλιξη των κινητήρων και η φετινή βράβευσή του στον διαγωνισμό International Engine of the Year Awards, αποτελεί μία ακόμη απόδειξη της υπεροχής του.

    Ο γερμανικός όμιλος διακρίθηκε σε τέσσερις από τις οκτώ κατηγορίες κυβισμού. Ανάμεσα στους κινητήρες που βραβεύθηκαν ήταν βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες με τέσσερις, έξι και οχτώ κυλίνδρους.

    Το κουαρτέτο της επιτυχίας περιλάμβανε τον V8 κινητήρα της BMW Μ3, τον εν σειρά εξακύλινδρο βενζινοκινητήρα με TwinPower Turbo, άμεσου ψεκασμού και VALVETRONIC, που χρησιμοποιείται στις σειρές 1, 3 και 5, τον τετρακύλινδρο diesel με TwinPower Turbo των μοντέλων Χ1, xDrive 23d και 123d και τέλος τον τετρακύλινδρο Twin Scroll turbo του ΜΙΝΙ Cooper S.

    Η μεγάλη ποικιλία των βραβευμένων κινητήρων αποτελεί μία ακόμα απόδειξη της υψηλής τεχνογνωσίας του ομίλου. Τα βραβεία του διαγωνισμού έχουν καθιερωθεί από το 1999. Από τότε πάνω από 50 νίκες έχουν κατακτήσει οι κινητήρες των μοντέλων BMW και ΜΙΝΙ.

    Μεταξύ των κινητήρων μαζικής παραγωγής που έχουν διακριθεί στον διαγωνισμό είναι ο τετρακύλινδρος 1,6 λίτρων του ΜΙΝΙ Cooper S, που φέτος σημείωσε την τέταρτη νίκη του. Την ερχόμενη χρονιά, εκτιμάται ότι σειρά θα έχει ο πρόσφατα λανσαρισμένος διάδοχος αυτού του κινητήρα στην κατηγορία κυβισμού 1,4-1,8 λίτρων. Πέραν της τεχνολογίας Twin Scroll και του άμεσου ψεκασμού βενζίνης που έχει κληρονομήσει από τον προκάτοχό του, ο νέος κινητήρας έχει επίσης μεταβλητό έλεγχο βαλβίδων και ισχύ 184 ίππους. Επίσης, είναι ο πιο αποδοτικός κινητήρας στην κατηγορία του.

    Η πρώτη νίκη στην κατηγορία των κινητήρων 1,8-2,0 λίτρων πήγε στον ισχυρότερο τετρακύλινδρο diesel της γκάμας BMW. Ο πλήρως αλουμινένιος δίλιτρος με TwinPower Turbo και άμεσο ψεκασμό common rail έχει ισχύ 204 ίππους. Ο V8 της Μ3 4,0 λίτρων, ισχύος 420 ίππων, κέρδισε το τρίτο συνεχόμενο βραβείο στην κατηγορία κυβισμού μεταξύ 3,0 και 4,0 λίτρων. Εκτός από τις εκπληκτικές επιδόσεις, οι ειδικοί επεσήμαναν την άριστη λειτουργία των συστημάτων Auto Start/Stop, ανάκτησης ενέργειας μέσω πέδησης και των άλλων τεχνικών της φιλοσοφίας BMW EfficientDynamics.

    Στην Ελλάδα, η BMW, όπως και άλλες μάρκες που διαθέτουν μοντέλα υψηλού κυβισμού, έχει πληγεί από την άδικη φορολογική επιβάρυνση των αυτοκινήτων. Οι προσπάθειες των στελεχών της εστιάζονται στην αύξηση των πωλήσεων των βασικών εκδόσεων μερικών μοντέλων.

    Ειδικότερα, το βάρος δίνεται στις 116i (1.600 κ.εκ. 122 ίπποι), 316i (1.600, 122 ίπποι), 318i (2.000, 143 ίπποι), 320i (2.000, 170 ίπποι) και 520i (2.000, 170). Οσον αφορά τα SUV, το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στην Χ1 sDrive 1.8i με το μοτέρ 2.000 κ.εκ. ισχύος 150 ίππων. Πρόκειται για την πισωκίνητη έκδοση, που στερείται των πλεονεκτημάτων του συστήματος τετρακίνησης.

    Είναι μια καλή επιλογή για όσους κινούνται κυρίως στο αστικό περιβάλλον. Η τιμή του βασικού πακέτου καθορίστηκε στις 30.350 ευρώ. Για τους έχοντες διατίθεται και η Χ1 xDrive25i (3.000 κ.εκ. 218 ίπποι), με αρχική τιμή 46.900 ευρώ, που συνοδεύεται με όλες τις επιπλέον επιβαρύνσεις (τεκμήρια, υψηλό κόστος χρήσης, περιορισμένη δυνατότητα μεταπώλησης κ.ά.).
    Αν και λόγω της παγκόσμιας κρίσης στο πετρελαιο, είναι αναγκασμένη, εστω και καθυστερημένα, να ακολουθήσει την τάση για οικονομικούς μικρούς κινητήρες που βέβαια στηρίζονται σε υπερτροφοδότηση.

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP