Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Κωνσταντίνος Εμφάνιση μηνυμάτων
Aρα ποιός ο λόγος να προτιμήσει κάποιος manual ;
Αφού με το smg τα έχει και τα δύο.
Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
έτσι όπως τα λές είναι συμπέθερε.
συμφωνώ σε όλα εκτός απο κάνα δυο ενστασούλες που έχω για το εν λόγο κιβώτιο.
μου την δίνει που σε κατηφόρες είναι άγαρμπο και σε κάποιες τέτοιες φάσεις μου
λείπει εκείνη η μαλακή αποσύμπλεξη που κάνεις σε ένα χειροκίνητο κιβώτιο χωρίς
να καταπονείς το αμάξι. αυτό το θέμα μου έχει σπάσει τόσο τα νεύρα που πλέον
αναγκάζομαι να βγάζω νεκρά λίγο πριν ακινητοποιηθεί για αποφυγή του σπαστικού κατεβάσματος.
επίσεις στα μπαντηλήκια όταν ανεβάζεις ταχύτητα πχ απο δευτέρα σε τρίτη θέλει προσοχή,
γιατί είσαι αναγκασμένος να έχεις τουλάχιστο s5. το τίναγμα σε εκείνα τα χιλιόμετρα
είναι κάπως αγχωτικό. τουλάχιστο εγώ μετά απο τόσα χρόνια κάθε φορά που ανεβάζω
ταχύτητα στη συγκεκριμένη φάση με πιάνει ένα ψιλοάγχος, μέχρι να κλειδώσω το τιμόνι
στη σωστή θέση.
εμένα πάντως αυτά μου την ψιλοσπάνε...σε κάποιους άλλους σίγουρα κάτι
άλλο...
οκ έχει τα θεματάκια του και αυτό, αλλά σε γενικές γραμμές τα οφέλη είναι
περισότερα...
το σίγουρο παλι είναι πως και το χειροκίνητο έχει τις χαρές του!!!