Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 20

Θέμα: Αγορά μεταχ/νου S

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.932
    Thanked
    3254
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το πιο κοινο προβλημα των Mini Cooper S R56 ειναι ενας περιεργος και επικινδυνος ηχος που κανουν κατα την εκκινηση με κρυα μηχανη. Βασικα η BMW δεν αναγνωριζει επισημα το προβλημα που επιρρεαζει περιπου το 75-80% των ΜΙΝΙ, ωστοσο ολες οι αντιπροσωπειες εχουν ανεπισημες οδηγιες για την αντιμετωπιση αυτου του προβληματος. Το προβλημα εγκειται σε καποιο σχεδιαστικο λαθος στον εντατηρα των αλυσιδων χρονισμου, ο οποιος και πρεπει να ανικατασταθει με εναν ανασχεδιασμενο. Εαν δεν αλλαχθει και ο ηχος συνεχιστει για κανα χρονο η περιπου 20,000χλμ, τοτε υπαρχει σοβαρος κινδυνος να σπαει η αλυσιδα. Παρολα αυτα, μετα την αλλαγη του εντατηρα το αυτοκινητο ενδεχεται να μπαινει σε limp mode σχετικα συχνα, αλλα και γι'αυτο υπαρχει μια λυση. Αλλα γι'αυτο θα ξερω λεπτομεριες σε λιγες μερες απο ενα φιλο που τραβαει τα πανδεινα με το δικο του.

  2. The Following 3 Users Say Thank You to GiannisRob For This Useful Post:

    A8hnaios (03-03-16), BILL007 (03-03-16), bimmer-corfu (04-09-10)

  3. #2
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GiannisRob Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το πιο κοινο προβλημα των Mini Cooper S R56 ειναι ενας περιεργος και επικινδυνος ηχος που κανουν κατα την εκκινηση με κρυα μηχανη. Βασικα η BMW δεν αναγνωριζει επισημα το προβλημα που επιρρεαζει περιπου το 75-80% των ΜΙΝΙ, ωστοσο ολες οι αντιπροσωπειες εχουν ανεπισημες οδηγιες για την αντιμετωπιση αυτου του προβληματος. Το προβλημα εγκειται σε καποιο σχεδιαστικο λαθος στον εντατηρα των αλυσιδων χρονισμου, ο οποιος και πρεπει να ανικατασταθει με εναν ανασχεδιασμενο. Εαν δεν αλλαχθει και ο ηχος συνεχιστει για κανα χρονο η περιπου 20,000χλμ, τοτε υπαρχει σοβαρος κινδυνος να σπαει η αλυσιδα. Παρολα αυτα, μετα την αλλαγη του εντατηρα το αυτοκινητο ενδεχεται να μπαινει σε limp mode σχετικα συχνα, αλλα και γι'αυτο υπαρχει μια λυση. Αλλα γι'αυτο θα ξερω λεπτομεριες σε λιγες μερες απο ενα φιλο που τραβαει τα πανδεινα με το δικο του.
    Γιατί τέτοιο δράμα με το s και με το 207 rc που έχουν τον ίδιο κινητήρα δεν εμφανίζεται κάτι αντίστοιχο?

    Η ερώτηση είναι πιο πολύ ρητορική, εκτός και αν μιλάμε για κατάρα των bmw ως προς την αξιοπιστία..
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  4. The Following User Says Thank You to Driver M For This Useful Post:

    bimmer-corfu (04-09-10)

  5. #3
    Εγγραφή
    07-02-10
    Μηνύματα
    213
    Thanked
    131
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Τελικα τα mini αν και εποπτια bmw δεν εχουν βγει αξιοπιστα ετσι ?Αραγε τα προβληματα που βγαινουν πως αντιμετωπιζονται απ την εδω αντιπροσωπεια ?Και κατι τελευταιο ,ουτε τα τελευταια (με τα 180 αλογα ) δεν εχουν βελτιωθει..?

  6. #4
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    ιδιο ακριβως θεμα με την καδενα και τον τεντωτηρα καδενας αντιμετωπιζουν και μερικα απ τα 207 rallye/gt/rc οπου γινεται αντικατασταση μεσα στην εγγυηση, αν και μερικα δεν προλαβαν...τεσπα το αυτοκινητο το χουμε ξαναπει ειναι λαχειο!

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP