ωχ! τι ζημια? για λεγε...![]()
ωχ! τι ζημια? για λεγε...![]()
Να βγάλεις καμιά μπιέλα έξω από τον κορμό, να τρυπήσεις κανα πιστόνι, να κόψεις κανα στρόφαλο. Αυτά φυσικά αν ρίξεις πολύ. Το πιο σωστό είναι να ρίχνεις πάνω στα φίλτρα και όχι στην εισαγωγή, μην ξεγελιέσαι που παίρνει πιο εύκολα μπροστά, η καταπόνηση είναι τεράστια. Έχω κόψει στρόφαλο σε ΜΑΝ SS500, και μετά έβαλα μυαλό. Ειδικά καλοκαίρι & αιθέρας =θάνατος.
Δες και το παρακάτω άρθρο. Είναι για diesel αλλά το ίδιο είναι και χειρότερο για βενζ/ρες.
Για να αναφλεγεί το καύσιμο προσθέτουμε το συστατικό αιθέρα (διαιθυλαιθέρα, θειϊκό αιθέρα), που όχι μόνο έχει μικρό σημείο αυτανάφλεξης αλλά και ευρύτατα όρια ανάφλεξης.
Σαν μειονεκτήματα αναφέρουμε την μικρότερη θερμιδική του απόδοση, (8.800 kcal/*) και την βεβιασμένη εκτόνωσή του. Επομένως μεγάλη προσθήκη αιθέρα σε βάρος του πετρελαίου, μειώνει την συνολική θερμιδική απόδοση του καύσιμου και κουράζει την μπιέλα.
Ο αιθέρας είναι απαραίτητος μόνο για την αρχική εκκίνηση, και δεν χρειάζεται να βάλουμε περισσότερη από την απαραίτητη γι' αυτό ποσότητα. (θεωρητικά θα μπορούσαμε να εκκινήσουμε τον κινητήρα με καύσιμο που έχει την απαραίτητη ποσότητα αιθέρα, και όταν φθάσει στην θερμοκρασία λειτουργίας του να συνεχίσει την λειτουργία με καύσιμο μικρότερης περιεκτικότητας σε αιθέρα)
Σαν μέγιστη απαραίτητη περιεκτικότητα για εκκίνηση ή λειτουργία θεωρούμε το 33%. Παλαιά καύσιμα diesel μπορεί να έχουν χάσει μέρος του αιθέρα τους, και να δυσκολεύουν την εκκίνηση.
πηγή