Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 163

Θέμα: CSL : πρωτες εντυπώσεις...

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Λοιπόν όπως γνωρίζεται αγόρασα το csl και το έχω εδώ και 10 μέρες περίπου. Για να μην κάθομαι και τα πολυλογώ θέλω να σας πω ότι είμαι ενθουσιασμένος και δεν έχω μετανιώσει για ούτε ένα ευρώ από τις 15 χιλιάδες που έδωσα μαζί με την πώληση του Μ3 Ε46 που είχα. Και περισσότερα να κόστιζε πραγματικά το αξίζει..

    Επειδή πολλοί φανατικοί της μάρκας έχουν ταυτίσει το συγκεκριμένο αμάξι μόνο με χρόνους σε πίστα θα ήθελα να σας πω ότι δεν είναι μόνο αυτό που κάνει ένα csl ξεχωριστό . Ξεχωριστό το κάνει και ο τρόπος που κάνει τον οδηγό να το οδηγά.
    Όταν απευθύνθηκα στον Μάνο για να με μάθει λίγο στην πίστα, μου απάντησε “θα σε μάθει το csl” και δεν είναι ψέμα. Ο Alexk μου είπε «πετάχτηκα να κάνω μια δουλειά πέντε λεπτά και το ευχαριστήθηκα». Γενικά είναι ένα αμάξι που αρέσει στον οδηγό που πραγματικά αγαπά να οδηγά γρήγορα και με πάθος . Real driver’s car που λένε και οι εγγλέζοι.

    Τώρα το συγκεκριμένο αμάξι το βρήκα φορτωμένο και με προίκα αφού ο προηγούμενος ιδιοκτήτης του είχε ανάρτηση AST 4200 , φρένα AP racing εξαπίστονα μπροστά και τετραπίστονα πίσω και ελαφρύ βολάν .

    Τώρα, οσον αφορά την οδηγική συμπεριφορά σε σύγκριση με το Μ3 που είχα. Εάν δεν έβλεπα το ταμπλό και τον λεβιέ του smg δεν με κάνουν άλλα να θυμάμαι το Μ3 που είχα. Δεν ειναι περιπου τα ιδια αμαξια όπως πολλοί νομίζουν. Το αμάξι έχει εντελώς διαφορετικό πάτημα, κράτημα , φρενάρισμα , τιμόνι από το Μ3 και χωρίς να είμαι υπερβολικός είναι άλλο αμάξι σε σχέση με το Μ3. Ακομη και οι επιδώσεις του στην ευθεία δεν έχουν σχεση με το απλό 46αρι. Το αμάξι δοκιμασμένα ειναι και εκεί πιστόλι και ειναι γρηγορότερο απο πολλες θεωρητικά δυνατότερες κατασκευές.

    Υπερβολές θα χαρακτήριζα άνετα τα περί άβολου, κουραστικού αυτοκινήτου. Ρε παιδιά άμα η Τσιφούλα που μου τα είχε κάνει αερόστατα τις πρώτες μέρες, συνήθισε και δεν θέλει να της «φτιάξω το κάθισμα» και μια χαρά το βρίσκει τώρα, τι να λέμε..Σιγουρα θα είναι κουραστικό για κάποιον που του αρέσει να οδηγά ένα Χ5 ή μια 7 σειρά γιατί έτσι έμαθε. Εμένα το csl με ξεκουράζει και με το παραπάνω. Δεν ξέρω αν είμαι ένα είδος μαζόχα αλλά την αλήθεια λεω. Λες και ήξερε ο Θεός τις απαιτήσεις μου και μου το έστειλε και όποια καθημερινή χρήση έκανα παλιά αυτό κάνω και τώρα και το απολαμβάνω περισσότερο.

    Σήμερα το πήγα για το πρώτο σέρβις. Μεταξύ άλλον έβγαλα και την ανάρτηση που φορούσε και έβαλα την μαμα γιατι έχω προβλημα με την ράμπα του υπογειου πάρκινγκ της πολυκατοικίας που μένω. Θα σας μεταφερω εντός των ημερών και τις εντυπώσεις μου απο το αμάξι με την δικιά του ανάρτηση.

    Για τους άρρωστους το σετ απ της ανάρτησης του εγγλέζου ήταν:
    Μπροστά: -2.30 κάμπερ, 1mm σύγκλιση, και 5 μοίρες κάστερ.
    Πίσω: -2 κάμπερ και μηδέν σύγκληση.
    Ύψος 60 cm

    Δεν καταλαβαίνω και πολλά αλλά το αμάξι έστριβε όσο άντεχαν τα @@ μου ...

    Θα βαλω με την βοηθεια του συμπεθερου φωτογραφίες συντομα.

  2. The Following 15 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    alexk (02-09-10), aristent (31-08-10), bill_m3 (31-08-10), gant (01-09-10), manos///3 (31-08-10), Monsta (31-08-10), NickE60 (02-09-10), S8N (02-09-10), Snoo (02-09-10), Stamatis (31-08-10), stratos (31-08-10), Thomelef (31-08-10), Vasilis (09-11-10), zannis (03-09-10), ΜΙΧΑΛΗΣ (31-08-10)

  3. #2
    Εγγραφή
    17-06-10
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    229
    Thanked
    393
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λοιπόν όπως γνωρίζεται αγόρασα το csl και το έχω εδώ και 10 μέρες περίπου. Για να μην κάθομαι και τα πολυλογώ θέλω να σας πω ότι είμαι ενθουσιασμένος και δεν έχω μετανιώσει για ούτε ένα ευρώ από τις 15 χιλιάδες που έδωσα μαζί με την πώληση του Μ3 Ε46 που είχα. Και περισσότερα να κόστιζε πραγματικά το αξίζει..

    Επειδή πολλοί φανατικοί της μάρκας έχουν ταυτίσει το συγκεκριμένο αμάξι μόνο με χρόνους σε πίστα θα ήθελα να σας πω ότι δεν είναι μόνο αυτό που κάνει ένα csl ξεχωριστό . Ξεχωριστό το κάνει και ο τρόπος που κάνει τον οδηγό να το οδηγά.
    Όταν απευθύνθηκα στον Μάνο για να με μάθει λίγο στην πίστα, μου απάντησε “θα σε μάθει το csl” και δεν είναι ψέμα. Ο Alexk μου είπε «πετάχτηκα να κάνω μια δουλειά πέντε λεπτά και το ευχαριστήθηκα». Γενικά είναι ένα αμάξι που αρέσει στον οδηγό που πραγματικά αγαπά να οδηγά γρήγορα και με πάθος . Real driverΆs car που λένε και οι εγγλέζοι.

    Τώρα το συγκεκριμένο αμάξι το βρήκα φορτωμένο και με προίκα αφού ο προηγούμενος ιδιοκτήτης του είχε ανάρτηση AST 4200 , φρένα AP racing εξαπίστονα μπροστά και τετραπίστονα πίσω και ελαφρύ βολάν .

    Τώρα, οσον αφορά την οδηγική συμπεριφορά σε σύγκριση με το Μ3 που είχα. Εάν δεν έβλεπα το ταμπλό και τον λεβιέ του smg δεν με κάνουν άλλα να θυμάμαι το Μ3 που είχα. Δεν ειναι περιπου τα ιδια αμαξια όπως πολλοί νομίζουν. Το αμάξι έχει εντελώς διαφορετικό πάτημα, κράτημα , φρενάρισμα , τιμόνι από το Μ3 και χωρίς να είμαι υπερβολικός είναι άλλο αμάξι σε σχέση με το Μ3. Ακομη και οι επιδώσεις του στην ευθεία δεν έχουν σχεση με το απλό 46αρι. Το αμάξι δοκιμασμένα ειναι και εκεί πιστόλι και ειναι γρηγορότερο απο πολλες θεωρητικά δυνατότερες κατασκευές.

    Υπερβολές θα χαρακτήριζα άνετα τα περί άβολου, κουραστικού αυτοκινήτου. Ρε παιδιά άμα η Τσιφούλα που μου τα είχε κάνει αερόστατα τις πρώτες μέρες, συνήθισε και δεν θέλει να της «φτιάξω το κάθισμα» και μια χαρά το βρίσκει τώρα, τι να λέμε..Σιγουρα θα είναι κουραστικό για κάποιον που του αρέσει να οδηγά ένα Χ5 ή μια 7 σειρά γιατί έτσι έμαθε. Εμένα το csl με ξεκουράζει και με το παραπάνω. Δεν ξέρω αν είμαι ένα είδος μαζόχα αλλά την αλήθεια λεω. Λες και ήξερε ο Θεός τις απαιτήσεις μου και μου το έστειλε και όποια καθημερινή χρήση έκανα παλιά αυτό κάνω και τώρα και το απολαμβάνω περισσότερο.

    Σήμερα το πήγα για το πρώτο σέρβις. Μεταξύ άλλον έβγαλα και την ανάρτηση που φορούσε και έβαλα την μαμα γιατι έχω προβλημα με την ράμπα του υπογειου πάρκινγκ της πολυκατοικίας που μένω. Θα σας μεταφερω εντός των ημερών και τις εντυπώσεις μου απο το αμάξι με την δικιά του ανάρτηση.

    Για τους άρρωστους το σετ απ της ανάρτησης του εγγλέζου ήταν:
    Μπροστά: -2.30 κάμπερ, 1mm σύγκλιση, και 5 μοίρες κάστερ.
    Πίσω: -2 κάμπερ και μηδέν σύγκληση.
    Ύψος 60 cm

    Δεν καταλαβαίνω και πολλά αλλά το αμάξι έστριβε όσο άντεχαν τα @@ μου ...

    Θα βαλω με την βοηθεια του συμπεθερου φωτογραφίες συντομα.


    απλα.....

  4. The Following User Says Thank You to ΜΙΧΑΛΗΣ For This Useful Post:

    chief (31-08-10)

  5. #3
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λοιπόν όπως γνωρίζεται αγόρασα το csl και το έχω εδώ και 10 μέρες περίπου. Για να μην κάθομαι και τα πολυλογώ θέλω να σας πω ότι είμαι ενθουσιασμένος και δεν έχω μετανιώσει για ούτε ένα ευρώ από τις 15 χιλιάδες που έδωσα μαζί με την πώληση του Μ3 Ε46 που είχα. Και περισσότερα να κόστιζε πραγματικά το αξίζει..

    Επειδή πολλοί φανατικοί της μάρκας έχουν ταυτίσει το συγκεκριμένο αμάξι μόνο με χρόνους σε πίστα θα ήθελα να σας πω ότι δεν είναι μόνο αυτό που κάνει ένα csl ξεχωριστό . Ξεχωριστό το κάνει και ο τρόπος που κάνει τον οδηγό να το οδηγά.
    Όταν απευθύνθηκα στον Μάνο για να με μάθει λίγο στην πίστα, μου απάντησε “θα σε μάθει το csl” και δεν είναι ψέμα. Ο Alexk μου είπε «πετάχτηκα να κάνω μια δουλειά πέντε λεπτά και το ευχαριστήθηκα». Γενικά είναι ένα αμάξι που αρέσει στον οδηγό που πραγματικά αγαπά να οδηγά γρήγορα και με πάθος . Real driverΆs car που λένε και οι εγγλέζοι.

    Τώρα το συγκεκριμένο αμάξι το βρήκα φορτωμένο και με προίκα αφού ο προηγούμενος ιδιοκτήτης του είχε ανάρτηση AST 4200 , φρένα AP racing εξαπίστονα μπροστά και τετραπίστονα πίσω και ελαφρύ βολάν .

    Τώρα, οσον αφορά την οδηγική συμπεριφορά σε σύγκριση με το Μ3 που είχα. Εάν δεν έβλεπα το ταμπλό και τον λεβιέ του smg δεν με κάνουν άλλα να θυμάμαι το Μ3 που είχα. Δεν ειναι περιπου τα ιδια αμαξια όπως πολλοί νομίζουν. Το αμάξι έχει εντελώς διαφορετικό πάτημα, κράτημα , φρενάρισμα , τιμόνι από το Μ3 και χωρίς να είμαι υπερβολικός είναι άλλο αμάξι σε σχέση με το Μ3. Ακομη και οι επιδώσεις του στην ευθεία δεν έχουν σχεση με το απλό 46αρι. Το αμάξι δοκιμασμένα ειναι και εκεί πιστόλι και ειναι γρηγορότερο απο πολλες θεωρητικά δυνατότερες κατασκευές.

    Υπερβολές θα χαρακτήριζα άνετα τα περί άβολου, κουραστικού αυτοκινήτου. Ρε παιδιά άμα η Τσιφούλα που μου τα είχε κάνει αερόστατα τις πρώτες μέρες, συνήθισε και δεν θέλει να της «φτιάξω το κάθισμα» και μια χαρά το βρίσκει τώρα, τι να λέμε..Σιγουρα θα είναι κουραστικό για κάποιον που του αρέσει να οδηγά ένα Χ5 ή μια 7 σειρά γιατί έτσι έμαθε. Εμένα το csl με ξεκουράζει και με το παραπάνω. Δεν ξέρω αν είμαι ένα είδος μαζόχα αλλά την αλήθεια λεω. Λες και ήξερε ο Θεός τις απαιτήσεις μου και μου το έστειλε και όποια καθημερινή χρήση έκανα παλιά αυτό κάνω και τώρα και το απολαμβάνω περισσότερο.

    Σήμερα το πήγα για το πρώτο σέρβις. Μεταξύ άλλον έβγαλα και την ανάρτηση που φορούσε και έβαλα την μαμα γιατι έχω προβλημα με την ράμπα του υπογειου πάρκινγκ της πολυκατοικίας που μένω. Θα σας μεταφερω εντός των ημερών και τις εντυπώσεις μου απο το αμάξι με την δικιά του ανάρτηση.

    Για τους άρρωστους το σετ απ της ανάρτησης του εγγλέζου ήταν:
    Μπροστά: -2.30 κάμπερ, 1mm σύγκλιση, και 5 μοίρες κάστερ.
    Πίσω: -2 κάμπερ και μηδέν σύγκληση.
    Ύψος 60 cm

    Δεν καταλαβαίνω και πολλά αλλά το αμάξι έστριβε όσο άντεχαν τα @@ μου ...

    Θα βαλω με την βοηθεια του συμπεθερου φωτογραφίες συντομα.
    Το 'χασα το επεισόδιο...

    Ωραία πράματα! Να το χαίρεσαι το όπλο Χριστόφορε!!!
    Μετά από αυτή την εξέλιξη προτείνω την αναβάθμισή σου από Σεφ σε Maitre χεχεχχεεχε

    Ελάχιστα -ίσως κανένα- επιβατικά αυτοκίνητα στον πλανήτη μπορούν να πλησιάσουν την αίσθηση Go Kart όσο το κάνει ένα Ε46 Μ3 CSL ...τα γκάζια και τον ήχο τα αφήνω απ' έξω...

  6. The Following User Says Thank You to NickE60 For This Useful Post:

    chief (02-09-10)

  7. #4
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μιας και μιλαμε και για πωλησεις σημερα με πηρε τηλεφωνο ο service manager της γεννικης αντιπρωσοπιας bmw εδω στην Κυπρο και μου ζητησε να παω να πιουμε καφεδακι στο γραφειο του.
    Ο τυπος ειναι και αυτος λιγο τρελας και μεταξι αλλων εχει μια Ferrari 360 stradale ( που του την πουλησε ενας συγχωρεμενος φιλος μου) και ενα Porsche RS παλιο.
    Για να μην τα πολυ λεμε , ο ανθρωπος μου ειπε να πω μια τιμη και το αγοραζει σημερα.
    Του ειπα is not for sale και αφου με πιεσε πολυ....





    κανονισαμε να του δωσω το Σαββατο ολη μερα το δικό μου για βολτες και θα μου δωσει και αυτος το Stradale ολο το Σαββατο για βολτες με την Τσιφουλα.

  8. #5
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μιας και μιλαμε και για πωλησεις σημερα με πηρε τηλεφωνο ο service manager της γεννικης αντιπρωσοπιας bmw εδω στην Κυπρο και μου ζητησε να παω να πιουμε καφεδακι στο γραφειο του.
    Ο τυπος ειναι και αυτος λιγο τρελας και μεταξι αλλων εχει μια Ferrari 360 stradale ( που του την πουλησε ενας συγχωρεμενος φιλος μου) και ενα Porsche RS παλιο.
    Για να μην τα πολυ λεμε , ο ανθρωπος μου ειπε να πω μια τιμη και το αγοραζει σημερα.
    Του ειπα is not for sale και αφου με πιεσε πολυ....





    κανονισαμε να του δωσω το Σαββατο ολη μερα το δικό μου για βολτες και θα μου δωσει και αυτος το Stradale ολο το Σαββατο για βολτες με την Τσιφουλα.
    ΜΗ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ ΒΟΛΤΑ ΤΟ STRADALE ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ........ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ.......ΚΑΝΕΙ Π Ο Λ Υ ΚΑΚΟ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ .......

  9. #6
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Τρίκαλα
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    4.894
    Thanked
    6363
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μιας και μιλαμε και για πωλησεις σημερα με πηρε τηλεφωνο ο service manager της γεννικης αντιπρωσοπιας bmw εδω στην Κυπρο και μου ζητησε να παω να πιουμε καφεδακι στο γραφειο του.
    Ο τυπος ειναι και αυτος λιγο τρελας και μεταξι αλλων εχει μια Ferrari 360 stradale ( που του την πουλησε ενας συγχωρεμενος φιλος μου) και ενα Porsche RS παλιο.
    Για να μην τα πολυ λεμε , ο ανθρωπος μου ειπε να πω μια τιμη και το αγοραζει σημερα.
    Του ειπα is not for sale και αφου με πιεσε πολυ....





    κανονισαμε να του δωσω το Σαββατο ολη μερα το δικό μου για βολτες και θα μου δωσει και αυτος το Stradale ολο το Σαββατο για βολτες με την Τσιφουλα.
    Σε έριξε πάλι

  10. #7
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων

    Του ειπα is not for sale και αφου με πιεσε πολυ....






    "This merchandise is not for sale"

  11. The Following User Says Thank You to Monsta For This Useful Post:

    chief (02-09-10)

  12. #8
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Του ειπα is not for sale και αφου με πιεσε πολυ....





    κανονισαμε να του δωσω το Σαββατο ολη μερα το δικό μου για βολτες και θα μου δωσει και αυτος το Stradale ολο το Σαββατο για βολτες με την Τσιφουλα.
    Δεν εκατσε η φαση το Σαββατοκυριακο που περασε λογο οικογενειακων υποχρεωσεων (παιδικο παρτυ του Χιτλερ του μικρου λογο γενεθλειων) και δωσαμε ραντεβού για το επομενο...
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σήμερα το πήγα για το πρώτο σέρβις. Μεταξύ άλλον έβγαλα και την ανάρτηση που φορούσε και έβαλα την μαμα γιατι έχω προβλημα με την ράμπα του υπογειου πάρκινγκ της πολυκατοικίας που μένω. Θα σας μεταφερω εντός των ημερών και τις εντυπώσεις μου απο το αμάξι με την δικιά του ανάρτηση.

    Για τους άρρωστους το σετ απ της ανάρτησης του εγγλέζου ήταν:
    Μπροστά: -2.30 κάμπερ, 1mm σύγκλιση, και 5 μοίρες κάστερ.
    Πίσω: -2 κάμπερ και μηδέν σύγκληση.
    Ύψος 60 cm

    Δεν καταλαβαίνω και πολλά αλλά το αμάξι έστριβε όσο άντεχαν τα @@ μου ...
    180 ευρω το φίλτρο του αερα ρε παιδια. Λες και ειναι απο χρυσό. Και ακομη το παιριμενω να ερθει αφου δεν υπαρχει σε στοκ.

    Μπηκε και η μαμα αναρτηση.
    Ειναι λίγο πιο ψηλό τωρα, τουλαχιστον καταβενει την ραμπα του γκαραζ μου. Το αμαξι φυσικα και δεν εχει το κρατημα που ειχε με το σετ απ της AST αλλα και παλι στριβει με οσο αντεχει η καρδια σου...
    Ειναι πιο μαλακη ακομη και απο το μεσέο σταδιο σκληροτητας της ρυθμιζόμενης αλλα πιο χαμηλη και πιο σκληρη απο του Μ3.
    Για τα γουστα μου ειναι πολυ ξεκουραστη και πολύ καθημερινη.

  13. #9
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν εκατσε η φαση το Σαββατοκυριακο που περασε λογο οικογενειακων υποχρεωσεων (παιδικο παρτυ του Χιτλερ του μικρου λογο γενεθλειων) και δωσαμε ραντεβού για το επομενο...

    180 ευρω το φίλτρο του αερα ρε παιδια. Λες και ειναι απο χρυσό. Και ακομη το παιριμενω να ερθει αφου δεν υπαρχει σε στοκ.

    Μπηκε και η μαμα αναρτηση.
    Ειναι λίγο πιο ψηλό τωρα, τουλαχιστον καταβενει την ραμπα του γκαραζ μου. Το αμαξι φυσικα και δεν εχει το κρατημα που ειχε με το σετ απ της AST αλλα και παλι στριβει με οσο αντεχει η καρδια σου...
    Ειναι πιο μαλακη ακομη και απο το μεσέο σταδιο σκληροτητας της ρυθμιζόμενης αλλα πιο χαμηλη και πιο σκληρη απο του Μ3.
    Για τα γουστα μου ειναι πολυ ξεκουραστη και πολύ καθημερινη.
    Το φίλτρο είναι BMC αγωνιστικό.
    Και πάλι πολλά μου ακούγονται τα 180 ευρώ... από ποιον το πήρες ?
    Εγώ έχω αλλάξει 2 φορές, δεν συγκράτησα κόστος αλλά πάνω από 120 δεν ήταν.

  14. #10
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αμα υπαρχει μονο μια γεννικη αντιπροσωπια σε ολη την χωρα τι περιμενεις ρε Αλεξανδρε?

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP