
Αρχικό μήνυμα απο
Libanner
O φίλος bmw316turbo και Panos 316T θεωρώ οτι κάναν άψογη ανάλυση του προβλήματός σου.
Το πρώτο και σημαντικότερο θέμα στις μετατροπές τούρμπο σε Μ43 είναι η τοποθέτηση της τουρμπίνας λόγω έλλειψης χώρου και για ευκολία την τοποθετούν συνήθως κάτω και όχι πάνω εκεί ξεκινάει το πρόβλημα με το κάψιμο λαδιού και είναι απλό.Όταν η τουρμπίνα είναι περίπου στο ίδιο ύψος με το κάρτερ το λάδι δε μπορεί να επιστρέψει εύκολα εως και καθόλου (ανάλογα την θέση κλήση της τουρμπίνας,σωληνάκι επιστροφής κτλ) επειδή δημιουργείται το φαινόμενο τον συγκοινωνούντων δοχείων (το έχω ξανα γράψει και αλλού) με αποτέλεσμα να μένει λάδι στην τουρμπίνα και να το καίει.Δοκίμασε να βάλεις το αμάξι σε σημείο με κλήση προς την τουρμπίνα να δεις τι ντουμάνι θα βγάλει ενώ με αντίθετη κλήση η σε κανονικό δρόμο μπορεί να μην καίει σχεδόν τίποτα.Ίσως και εκει που σταμάτησες να είχε κλήση ο δρόμος που ευνοούσε το όλο θέμα γι αυτο και να ντουμανιασε όλος ο τόπος όπως γράφεις.Λύσεις σου ανέφερε ο φίλος bmw316turbo αν και για αρχή δοκίμασε να βάλεις λίγο λιγότερο λάδι.
Επίσης το 5-40 ξέχνα το αναρωτιέμαι ποιος στο σύστησε...δοκίμασε 10-60 εδώ και χρόνια μόνο τέτοιο βάζω και κανένα πρόβλημα!