Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 19

Θέμα: προβλημα turbo....την βοηθεια σας...

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    379
    Thanked
    284
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Libanner Εμφάνιση μηνυμάτων
    O φίλος bmw316turbo και Panos 316T θεωρώ οτι κάναν άψογη ανάλυση του προβλήματός σου.

    Το πρώτο και σημαντικότερο θέμα στις μετατροπές τούρμπο σε Μ43 είναι η τοποθέτηση της τουρμπίνας λόγω έλλειψης χώρου και για ευκολία την τοποθετούν συνήθως κάτω και όχι πάνω εκεί ξεκινάει το πρόβλημα με το κάψιμο λαδιού και είναι απλό.Όταν η τουρμπίνα είναι περίπου στο ίδιο ύψος με το κάρτερ το λάδι δε μπορεί να επιστρέψει εύκολα εως και καθόλου (ανάλογα την θέση κλήση της τουρμπίνας,σωληνάκι επιστροφής κτλ) επειδή δημιουργείται το φαινόμενο τον συγκοινωνούντων δοχείων (το έχω ξανα γράψει και αλλού) με αποτέλεσμα να μένει λάδι στην τουρμπίνα και να το καίει.Δοκίμασε να βάλεις το αμάξι σε σημείο με κλήση προς την τουρμπίνα να δεις τι ντουμάνι θα βγάλει ενώ με αντίθετη κλήση η σε κανονικό δρόμο μπορεί να μην καίει σχεδόν τίποτα.Ίσως και εκει που σταμάτησες να είχε κλήση ο δρόμος που ευνοούσε το όλο θέμα γι αυτο και να ντουμανιασε όλος ο τόπος όπως γράφεις.Λύσεις σου ανέφερε ο φίλος bmw316turbo αν και για αρχή δοκίμασε να βάλεις λίγο λιγότερο λάδι.

    Επίσης το 5-40 ξέχνα το αναρωτιέμαι ποιος στο σύστησε...δοκίμασε 10-60 εδώ και χρόνια μόνο τέτοιο βάζω και κανένα πρόβλημα!

    πρωτα απο ολα..να βαλουμε τα πραγμματα σε μια σειρα..το ζετακι ειναι τουρμπατο 3χρονια και κατι ψιλα.... το λαδακι που του εβαζα παντα ηταν ακομα πιο ψιλο (0-40 castrol rs)....το 5-40 το motul το εβαλα την τελευταια φορα γιατι τυχαινει να δουλευω οδηγος στο χημειο σε διυλιστηρια και βρηκα μια καλη ακρη να τα παιρνω ξεφτιλα...και σε αναλησεις εδειξε πολυ καλητερα νουμερα απο το castrol πραγμα που δεν περιμενα...γνωμη μου...
    τωρα για να καταλαβεις γιατι πιστευω οτι το λαδακι οσων αναφορα στα νουμερα
    οχι βαση θεωριας αλλα με βαση την πραξη η χρηση που κανω στο αμαξι εχει φτασει σε καταχρηση και δεν κανει κιχ το μοτερακι μου..σε αυτο το μεγαλητερο ρολο βεβαια το δινω στον Σκανδαλη για το προγραμμα που μου εχει φτιαξει..εχει κανει πραγματικα εξαιρετικη δουλεια...και μιλανε τα νουμερα....τι εννοω,,,,4μηνες τωρα....28αρα τουρμπινα χωρις να εχει ανοιχτει το καπακι για ναλλαχτει το οτιδιποτε1.1στ 1.3οβερ...το αμαξι πραγματικα εχει πυροβολισει-πυροβοληθει αρκετες φορες αυτους τους μηνες.....και σημειωνω....καλοκαιρι..........α πο θερμοκρασιες δωξα την αγια μεθανολη το αμαξι ουτε βεντιλατερ δεν ανοιγει στα πατηματα.....οποτε το λαδακι το κραταω ως εχει.....τωρα για το θεμα ντουμανι εχεις απολυτο δικιο αλλα οπως ειπα και σε ενα αλλο μου μηνυμα εαν παθει κατι και αυτη η τουρμπινα δεν χρειζετε να πολυ κουραζω τα μιαλα τον φιλον που εχω κανει απο εδωμεσα (με την καλη ενοια)θα στηλω την τουρμπινα στα χειρουργια της garret και θα μου στηλουν με βιντεο και φωτογραφιες τι ακριβως δεν παει καλα στην ολη ιστορια....αααα και για να μην το ξεχασω στης 7.500χιλ αλλαζω λαδακι και στης 5.000χιλ εχω συμπλιρωσει μολις 500μλ....ολα αυτα με οδηγειση αρκετα δραστηρια............

  2. The Following User Says Thank You to z3outofmind For This Useful Post:

    stratos (31-08-10)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP