-
Αν ήρθε από Ελ Βενιζέλ, έμπλεξες με την Goldair Handling. Πριν πολλά χρόνια είχα φέρει κιτ φρένων 993 Turbo 4 για το ΤΤ και τα πλήρωσα σα να είχα κάνει εισαγωγή απεμπλουτισμένου ουρανίου από το Ιράν.
Θεώρησα πως το βάρος και είδος του ανταλλακτικού ήταν το πρόβλημα. Έτσι, μετά από μικρό χρονικό διάστημα παρήγγειλα από Αυστραλία ένα K-Mac camber κιτ για να φέρω το πίσω camber της ίδιας κλασομπανιέρας. Ήρθε και πάλι αεροπορικώς μέσω Ελ Βενιζέλ και το αποτέλεσμα ήταν να πληρώσω 200 δολλάρια γι' αγορά και 220 ευρώ για εκτελωνισμό.
Την τρίτη φορά, αγανακτισμένος πλέον, είπα να το φέρω με πλοίο. Φορτώθηκαν μπροστινά φτερά fiberglass για ΤΤ με αεραγωγούς και ειδικό δοχείο για το νερό των πλυστικών από Hong-Kong. Το βάρος τους ήταν κάτω από 2 κιλά. Πέρασαν μέρες, εβδομάδες, μήνες, εποχές ολόκληρες και το δέμα είχε γίνει άφαντο. Θεώρησα ότι ο κινέζος το φόρτωσε σε κάποιο καγιάκ με λαθρομετανάστες οι οποίοι πνίγηκαν στον Ινδικό Ωκεανό ή ότι το καράβι έπεσε στα χέρια Σομαλών πειρατών και πως τα φτερά κοσμούσαν πλέον το King Cab του επίδοξου Barbarossa. Τελικά μετά από ένα 6μηνο ήρθε ειδοποιητήριο από το τελωνείο Πειραιά. Πήγα τρέχοντας να το παραλάβω αλλά με περίμενε μια έκπληξη: Ένα ον θηλυκού μάλλον γένους και προχωρημένης σήψης και ηλικίας είχε ανοίξει το δέμα και είχε κατατάξει το περιεχόμενο στα "χειροποίητα τεχνουργήματα". Προσπάθησα να της εξηγήσω πως δυο κωλόφτερα made in China από fiberglass δε μπορούν να ανήκουν στην ίδια κατηγορία με το εργόχειρο κοπανέλι της μάνας της αλλά αυτό την εξόργισε περισσότερο. Τελικά έφυγα με ένα νεφρό λιγότερο και τον όρκο να μην ξανασχοληθώ με τέτοιες μ@λακίες.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη S8N : 26-08-10 στις 19:58
-
The Following 2 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:
fanisk (26-08-10), GiannisRob (27-08-10)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP