Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 115

Θέμα: M3 E46 ROL CAGE HOMOLOGATION...

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Αποφάσισα να μπαξω ρολλ κειγκ οταν συνειδητοποίησα πως δε πρεπει να παιζω με την ασφαλεια μου. Επειδη εχω ξεπερασει τα ορια του Μ στη πιστα θελω να βεβαιωθώ σε περίπτωσή ατυχήματος οι συνέπειες θα ειναι ελαχιστες.
    Ενα ρολλ ,εστω ενα ''Π'' ,μια πυρόσβεση και ενα καλο καθισμα με ζωνες 4 σημειων ειναι αυτονοητα για καποιον που μπαινει πιστα.

    Εχω ψαξει αρκετα στο ιντερνετ και εχω βρει δυο εταιριες ,wiechers και custom cages, που πιστευω καλυπτουν τις αναγκες μου. (Τις αναφερατε παραπανω)

    Τωρα για ειδη ρολλ υπαρχουν αρκετες λυσεις.

    Ρολλ πολλαπλων σημειων απο τους μπροστινους θολους μεχρι τους πισω.
    Εδω ειναι και το πιο δυσκολο αφου οι σωληνες τρυπανε τη κονσολα και τον καθρεπτη. Το ρολλ δένεται αναγκαστικα πανω στις κολονες ωστε να αυξηθει στο μεγιστο η ακαμψια . Επισης τα πισω καθισματα αχρηστεύονται.
    Η συγκεκριμενη λυση αφορα αυτοκινητα που τρεχουν σε αγωνες και οι απαιτησεις πολλες ειδικα απο τους κανονες της FIA.

    Αλλη λυση και η πιο οικονομικη ειναι τα club sport cages και αφορουν κυριως χομπιστες οπως εμενα. Εδω προηγείται η σφαλεια του οδηγου και οχι τοσο η ακαμψια του πλαισιου ,που σε καποιες περιπτωσεις ειναι ανυπαρκτη.
    Συνηθως τα συγκεκριμενα ρολλ ακουμπουν μονο στο πατωμα/ θολους και δε δενονται στις κολονες.
    Μπορει να ειναι ενα ''Π'' ή 4 σημειων στο πατωμα (''Π" με χιαστες πισω) ή 6 σημειων (ξεκινουν απο μπροστα χωρις να τρυπανε τη κονσολα και καταληγουν στους πισω θολους). Σε μερικες περιπτωσεις τα καθισματα παραμενουν. Μπορεις να ενισχυσεις ενα club sport cage με χιαστες στις πορτες, στην οροφη
    και πισω.

    Γενικα υπαρχουν διαφοροι διαμετροι/ παχος σωληνων και υλικων. Οσο πιο ισχυρο ειναι το υλικο τοσο μικροτερο ειναι το παχος (πχ 1,5mm) αρα και πιο ελαφρυ ρολλ ,ζητουμενο απο αγωνιστικες ομαδες.
    Η διαμετρος παιζει απο 50mm εως 40mm και το παχος αναλογα το υλικο απο 1,5mm εως 3mm.

    Oσο για το αν κοβουν τα πλαισια εξαιτιας των ρολλ δεν εχω ακουσει κατι...αλλα και παλι απο τη στιγμη που τοποθετεις ρολλ πολλαπλων σημειων για χρηση πιστας τα ρισκα ειναι αυξημενα ως προς την αξιοπιστια σε οποιδηποτε μερος του αυτοκινητου.

    Επισης το βιβλιο με τους τεχνικους πινακες της ΕΘΕΑ , παραρτημα ''J'' εχει πολλες πληροφοριες για ρολλ συμφωνα με τους τεχνικους κανονισμους της FIA. (θα το βρω και θα το επισυναψω)

    Τελος εγω ψαχνω για club sport cage με καποιες προσθετες ενισχυσεις οπως χιαστες.

  2. The Following 9 Users Say Thank You to manos///3 For This Useful Post:

    BILL007 (23-08-10), chief (03-09-10), EVERGET (02-09-10), fanisk (23-08-10), gyiama (23-08-10), Leonidas_E39 (19-08-13), soc12r (03-09-10), Thomelef (23-08-10), z3 2.2 (23-08-10)

  3. #2
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Επικοινωνησα με customrollcages και μαλλον θα μπαξω απο εκει.

    Ρολλ κειγκ σειρας CLUB απο cds υλικο ,σωληνες 45Χ2.5mm.

    To ρολλ θα ειναι συγκολλημενο (και οχι βιδωμενο) στο πατωμα σε 6 σημεια. Τα Α,Β,C pillars μενουν ανεπαφα.

    Επιπλεον θα το ενισχυσω με καποια cross μερη στις πορτες, οροφη και πισω.

    Η τιμη ειναι πολυ οικονομικη , πανω κατω 1000 ευρω.

    Θα ερθει σε κομματια με κωδικους με οδηγιες χρησης παρακαλω σε DVD.

    Ευτυχως εχω σουπερ μαστορα να το μπαξει.

    Ίδωμεν....

  4. #3
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Επικοινωνησα με customrollcages και μαλλον θα μπαξω απο εκει.

    Ρολλ κειγκ σειρας CLUB απο cds υλικο ,σωληνες 45Χ2.5mm.

    To ρολλ θα ειναι συγκολλημενο (και οχι βιδωμενο) στο πατωμα σε 6 σημεια. Τα Α,Β,C pillars μενουν ανεπαφα.

    Επιπλεον θα το ενισχυσω με καποια cross μερη στις πορτες, οροφη και πισω.

    Η τιμη ειναι πολυ οικονομικη , πανω κατω 1000 ευρω.

    Θα ερθει σε κομματια με κωδικους με οδηγιες χρησης παρακαλω σε DVD.

    Ευτυχως εχω σουπερ μαστορα να το μπαξει.

    Ίδωμεν....
    OOOOO εσύ ρε θα κάνεις σοβαρή δουλειά...όχι αστεία.
    στις πόρτες θα περάσεις χιαστή, που βγαίνουν μέχρι μπροστά
    στους θόλους???
    πωπω ρε μλκ θα ζαλιστώ αν δώ μπροστά μου το αμάξι σου
    έτσι που θα το κάνεις...εξατμίσεις, ανάρτηση,κλουβιά,γυμνό,
    διαφορικό,αλφα-ν... πάντως νομίζω πως καλά θα ήτανε να
    μπάξεις και ένα κάρμπον καπό, βαμένο στο χρώμα του αυτοκινήτου.
    θα κερδίσεις και απο εκεί κάνα 15κιλο, μπορεί και παραπάνω!!!
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  5. #4
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    πάντως νομίζω πως καλά θα ήτανε να
    μπάξεις και ένα κάρμπον καπό, βαμένο στο χρώμα του αυτοκινήτου.
    θα κερδίσεις και απο εκεί κάνα 15κιλο, μπορεί και παραπάνω!!!
    Το εργοστασιακό καπώ είναι αλουμινένιο και ζυγίζει 10 κιλά μόνο.
    Δεν ξέρω πόσο ζυγίζουν τα κάρμπον, υποθέτω 5-6 κιλά.

    Καλή η κίνηση του Μάνου μιας και το θέλει αυστηρά για πίστα.
    Δεν είναι μονόδρομος όμως το ρολλ, μην υπερβάλλουμε.
    Μια χαρά είναι η ακαμψία του Μ3 (ειδικά αν βάλεις και πίσω μπάρα θόλων).
    Μην ξεχνάμε όμως ότι το αυτοκίνητου του Μάνου (μην το πάρετε ότι κράζω) είναι απλό πλαίσιο και μάλιστα έχουν κοπεί/αλλαχτεί πίσω φτερά και πάτωμα.

  6. The Following User Says Thank You to alexk For This Useful Post:

    manos///3 (03-09-10)

  7. #5
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μια χαρά είναι η ακαμψία του Μ3 (ειδικά αν βάλεις και πίσω μπάρα θόλων).
    Mήπως η τοποθέτηση πίσω μπάρας θόλων δημιουργεί προβλήματα στο ευαίσθητο ύποπλαίσιο του διαφορικού?
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  8. #6
    Εγγραφή
    14-01-10
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    388
    Thanked
    316
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    Mήπως η τοποθέτηση πίσω μπάρας θόλων δημιουργεί προβλήματα στο ευαίσθητο ύποπλαίσιο του διαφορικού?
    οχι κανένα πρόβλημα
    η μπάρα πιάνει στούς πίσω θόλους και δεν έχει σχέση με κάτω...

    το πλαίσιο την ακούει απο το διαφορικό στα σημεία που πιάνει η γέφυρά του...

    πάντως να πω το εξής

    επιδή εχω αλλάξει τα πάντα όσον αφορά την ανάρτηση στο Μ3 εχει βελτιωθεί πάρα πολύ σε σχέση με μαμά...οι αντιστρεπτικές κάτω με τις μπάρες επάνω τα σινεπμλόκ παντου ( εχω παραγγείλει και της γέφυρας τώρα ) είναι θεαματική η διαφορά...Οταν βάλω και το μισό cage θα είναι SUPER !!!!

    ενα ενα βήμα....
    Mια ζωή Μ3 που είναι πουταν@ και κυρία...

    Μ3 is gone...

  9. The Following 3 Users Say Thank You to NICK_M3 For This Useful Post:

    EVERGET (03-09-10), manos///3 (03-09-10), Thomelef (03-09-10)

  10. #7
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλή η κίνηση του Μάνου μιας και το θέλει αυστηρά για πίστα.
    Δεν είναι μονόδρομος όμως το ρολλ, μην υπερβάλλουμε.
    Μια χαρά είναι η ακαμψία του Μ3 (ειδικά αν βάλεις και πίσω μπάρα θόλων).
    Μην ξεχνάμε όμως ότι το αυτοκίνητου του Μάνου (μην το πάρετε ότι κράζω) είναι απλό πλαίσιο και μάλιστα έχουν κοπεί/αλλαχτεί πίσω φτερά και πάτωμα.
    Αλεξη το οτι η καροτσα μου ειναι 316 (οχι δε με κραζεις, δε το κρυβω αλλωστε)και εχουν γινει τροποποιησεις πανω σε αυτη δε σημαινει οτι δεν εχω την ακαμψια του Μ3...ισα ισα οι χρονοι μου στις Σερρες επιβεβαιωνουν οτι ειμαι στους ιδιους χρονους -και πιο κατω- με τα γνησια Μ.
    Εχω ψαχτει αρκετα με το θεμα αυτο και εχω καταληξει οτι η καροτσα το Ε46 ειναι ιδια για ολα τα μοντελα. Το Μ εχει καποια δεσιματα παραπανω ,που στις σωστες μετατροπες γινονται και αυτα. Τωρα αν το σασι του Μ ειναι κατασκευασμενο απο αλλο ανθεκτικοτερο υλικο δε το γνωριζω (μονο στο division το ξερουν αυτο)...

    Και συμφωνω μαζι σου πως η ακαμψια του Μ3 ειναι μια χαρα..Για να γινει 100% ακαμπτο σασι χρειαζεται ρολλ πολλαπλων σημειων ,να δενεται πανω στα Α και Β pillars και στους μπροστα θολους...αυτα ειναι για αγωνιστικές κατασκευες..
    Εγω βαζω ρολλ περισσοτερο για την ασφαλεια μου...ευτυχως απο τοτε που εγινα μπαμπας νιωθω πιο υπευθυνος για τη ζωη μου..

  11. The Following 4 Users Say Thank You to manos///3 For This Useful Post:

    Leonidas_E39 (19-08-13), m-power_01 (03-09-10), soc12r (03-09-10), Thomelef (03-09-10)

  12. #8
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    OOOOO εσύ ρε θα κάνεις σοβαρή δουλειά...όχι αστεία.
    στις πόρτες θα περάσεις χιαστή, που βγαίνουν μέχρι μπροστά
    στους θόλους???
    πωπω ρε μλκ θα ζαλιστώ αν δώ μπροστά μου το αμάξι σου
    έτσι που θα το κάνεις...εξατμίσεις, ανάρτηση,κλουβιά,γυμνό,
    διαφορικό,αλφα-ν... πάντως νομίζω πως καλά θα ήτανε να
    μπάξεις και ένα κάρμπον καπό, βαμένο στο χρώμα του αυτοκινήτου.
    θα κερδίσεις και απο εκεί κάνα 15κιλο, μπορεί και παραπάνω!!!
    Στις πορτες δε θα βαλω τελικα χιαστη αλλα μια σωληνα. Η χιαστη βοηθα περισσοτερο στη προστασια στις πλαινες συγκρουσεις, δηλαδη για αγωνες..
    Το ρολλ θα σταματαει μπροστα απο το ταμπλο...για να περασεις στους θολους πρεπει να τρυπησεις το ταμπλο

    Για το καπο οτι ειπε ο Αλεξ..δε κερδιζεις αρκετα κιλα.

  13. #9
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στις πορτες δε θα βαλω τελικα χιαστη αλλα μια σωληνα. Η χιαστη βοηθα περισσοτερο στη προστασια στις πλαινες συγκρουσεις, δηλαδη για αγωνες..
    Το ρολλ θα σταματαει μπροστα απο το ταμπλο...για να περασεις στους θολους πρεπει να τρυπησεις το ταμπλο

    Για το καπο οτι ειπε ο Αλεξ..δε κερδιζεις αρκετα κιλα.
    έλα μωρέ σιγά...πως κάνεις έτσι για δυο τρύπες!!!
    βγάλτο απο τους αεραγωγούς...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  14. #10
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    έλα μωρέ σιγά...πως κάνεις έτσι για δυο τρύπες!!!
    βγάλτο απο τους αεραγωγούς...
    Αφου το γ@μαμε που το γ@μαμε ας κανουμε και δυο τρυπες....σιγα το πραμα!

    Θωμα δε θα κατεβω στο DTM τελικα...Μαλλον για ΒΤCC με βλεπω...

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP