το κάρμπον το περνάνε απλά μια καλη αλοιφή.
αυτό το γυάλισμα που έχει το κάρμπον είναι
η ρητίνη που κολάνε τα φύλλα κάρμπον με το
φοάμ που βάζουν ενδιάμεσα.
αν τυχόν βγεί με ανωμαλίες, απλά τρίβεται για
να ισιώσει και μετά το περνάνε μια αλοιφή.
Όχι Θωμά, αυτό που λες ισχύει για aftermarket carbon parts i.e. Vorsteiner και άλλες, που κάθε τρεις και λίγο θέλουν γυάλισμα αλλιώς γίνονται σκ@τ@. Το carbon από το εργοστάσιο είναι βερνικομένο κανονικότατα, στο λέω από εμπειρία και στις δύο περιπτώσεις.