
Αρχικό μήνυμα απο
bmw316turbo
Γεια και απο μενα!
1) Αν εχεις τοποθετησει την τουρμπινα κατω-και πλαγια του μπλοκ τοτε πρεπει να προσεξεις σε τι υψος και γωνια σε σχεση με την σταθμη του λαδιου στο καρτερ βρισκεται το σημειο εξαγωγης του λαδιου απο το cartridge της τουρμπινας.Το σωληνακι εξαγωγης πρεπει να ειναι καθετο στο δρομο με +-10 μοιρες και πανω απο το επιπεδο της σταθμης του λαδιου στο καρτερ.
Αν η τουρμπινα ειναι τοποθετημενη χαμηλα μια προχειρη λυση ειναι να βαζεις λιγοτερη ποσοτητα λαδιου. πχ αντι για 4 λιτρα βαλε τριαμιση δεν θα εχεις κανενα προβλημα απλα με λιγοτερο λαδι μειωνεις την θερμοχωρητικοτητα.
2) το σωληνακι εξαγωγης να εχει ερκετα μεγαλη διαμετρο πχ 13χιλιοστα
3) το ακρο του σωληνα που μπαινει στο καρτερ θα πρεπει να ειναι πανω απο το επιπεδο του λαδιου στο καρτερ
4) αν εχεις αναθυμιασεις στην κεφαλη καλο ειναι να τις ελευθερωσεις γιατι δημιουργηται πιεση στο καΡΤΕΡ και η πιεση εμποδιζει το λαδι απο την τουρμπινα να επιστρεψει στο καρτερ αφου κατεβαινει μονο με την βαρυτητα.Ετσι το εγκλωβιζει στο cartridge και το πεταει εξω
5) Πιθανως βαζεις πολυ λεπτο λαδι ή λαδι που λεπταινει πολυ στο σχισιμο αποτε το πετανε τα δαχτυλιδια στεγανοποιησης του τουρμπο και ντουμανιαζει ο τοπος.Βαλε καλυτερο λαδι. Εβαζα motul competition, τωρα το γυρισα σε amsoil amo.Μια χαρα τα αισθανομαι
6) Εχεις ristriction στην φτερωτη εισαγωγης της τουρμπινας και ρουφαει λαδι απο το cartridge και το διοχετευει στο θαλαμο καυσης
7) φθαρμενα ελατηρια πιστονιων ή τσιμουχακια βαλβιδων.
Παντως πιο πιθανα μπορω να δω απο το 1-5
Αυτα μπορω να σκεφτω προχειρα.Την ειχα παθει στο παρελθον και εκανα rebuilt στο κινητηρα.Δικη μου εκτιμηση ειναι οτι τα ρημαδια μας στροφαρουν πολυ τις μικρες τουρμπινες και τις αλλαζουν τα πετρελαια.Ιδιως αν παιζεις πανω απο μπαρ νομιζω δεν κρατανε πολυ.Το τελευταιο που θα σκεφτομουνα θα ηταν μοτερ.
Πιστευω να βοηθησα