Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 17

Θέμα: V10 Powered Z3 M Coupe

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850 CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φιλε μου αριστεντ γιατι να εμπαινα στον κοπο και τα λεφτα για αυτη τη μετατροπη σε φρενα χιλια δυο οταν το αμαξι μανισιο με τα μανισια κρατηματα καροσερι της //Μ κοιτα ποσο εχει.https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/s...7&pageNumber=1
    η μετατροπη θα βγη φθηνοτερα οταν στη ζ θες ενα καρο λεφτα για να φτιαξης το σωστο αμαξωμα?????
    Συμφωνω μαζι σου Γιωργο!!!ουτε κατα διανοια δε θα εκανα αυτη τη δουλεια.......απλα υπαρχουν αρκετα διαθεσιμα V10 μοτερ απο τρακαρισμενα Μ5/Μ6 και σε πολλες περιπτωσεις (επαγγελματιες μηχανικοι η βελτιωτες μηχανικοι,οδηγοι αγωνων,κλπ.....)η ιδεα να μπει αυτο το καταπληκτικο μοτερ σε ενα αλλο αμαξωμα και να κανει την εκπληξη στον δρομο η σε αγωνα η σε κοντρα ,οπως στο Ζ κουπε αμαξωμα που ειναι πιο ελαφρυ,ειναι κατι το πολυ ενδιαφερον!!!
    Αρης
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη aristent : 12-08-10 στις 13:55

  2. #2
    850 CSI Guest

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aristent Εμφάνιση μηνυμάτων
    Συμφωνω μαζι σου Γιωργο!!!ουτε κατα διανοια δε θα εκανα αυτη τη δουλεια.......απλα υπαρχουν αρκετα διαθεσιμα V10 μοτερ απο τρακαρισμενα Μ5/Μ6 και σε πολλες περιπτωσεις (επαγγελματιες μηχανικοι η βελτιωτες μηχανικοι,οδηγοι αγωνων,κλπ.....)η ιδεα να μπει αυτο το καταπληκτικο μοτερ σε ενα αλλο αμαξωμα και να κανει την εκπληξη στον δρομο η σε αγωνα η σε κοντρα ,οπως στο Ζ κουπε αμαξωμα που ειναι πιο ελαφρυ,ειναι κατι το πολυ ενδιαφερον!!!
    Αρης
    Κοιτα Αρη θα ηθελα να μαθω το στοχο σου γιατι για να πιασεις τους χρονους του Μ6, πρεπει να κουμπωσεις το μοτερ με το SMG,μανισιο σασμαν του σε μανισια Κορωνα (κιβωτιο διαφορικου) απο Μ6 (γιατι απ την //Μ εχει σαν κουπε σπορ καλλυτερα αρπαγματα απ το //Μ5 το σενταν), οποτε το διαφορικο Μ6 ειναι περιπου σαν και το δικο μου εχωντας κατω ολοκληρη γεφυρα και υποδοχες (κουρμπαρισματα) για εξατμισεις, το ESP Elektronisches Stabilitats Control π.χ. τωρα αν κουμπωσεις το διαφ. Μ6 με συνδεση ημιαξονια τζετας κατι γινεται εισαι κοντα σε χρονους Μ6 αλλα πιστεψε με για να εχεις τα κρατηματα του Μ6 ξεχνα το.
    Αν απλα κουμπωσεις το μοτερ σε σασμαν-διαφορικο τζετας για ανοιγματα η ντριφτ τοτε αλλαζει.

  3. #3
    Εγγραφή
    11-01-10
    Μηνύματα
    38
    Thanked
    12
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850 CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κοιτα Αρη θα ηθελα να μαθω το στοχο σου γιατι για να πιασεις τους χρονους του Μ6, πρεπει να κουμπωσεις το μοτερ με το SMG,μανισιο σασμαν του σε μανισια Κορωνα (κιβωτιο διαφορικου) απο Μ6 (γιατι απ την //Μ εχει σαν κουπε σπορ καλλυτερα αρπαγματα απ το //Μ5 το σενταν), οποτε το διαφορικο Μ6 ειναι περιπου σαν και το δικο μου εχωντας κατω ολοκληρη γεφυρα και υποδοχες (κουρμπαρισματα) για εξατμισεις, το ESP Elektronisches Stabilitats Control π.χ. τωρα αν κουμπωσεις το διαφ. Μ6 με συνδεση ημιαξονια τζετας κατι γινεται εισαι κοντα σε χρονους Μ6 αλλα πιστεψε με για να εχεις τα κρατηματα του Μ6 ξεχνα το.
    Αν απλα κουμπωσεις το μοτερ σε σασμαν-διαφορικο τζετας για ανοιγματα η ντριφτ τοτε αλλαζει.
    Φιλαρακι συγχαρητήρια για το αμάξι σου...ενα όνειρο για όλους τους κατόχους BMW.

    Kανεις μας δεν θελει...αλλα στο τελος τους "καθομαστε"

  4. #4
    850 CSI Guest

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Sonic Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φιλαρακι συγχαρητήρια για το αμάξι σου...ενα όνειρο για όλους τους κατόχους BMW.
    Επισης και η Τζετα Γουστοζικια για μενα ειναι τη βλεπω και ωραιο χρωματακι νασαι καλα Thanks,, Ευχωμαι να πανε ολα καλα οχι μονο στα Γκαζια,, αλλα γενικα.

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP