Σελίδα 2 από 5 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 42

Θέμα: Που φτάσαν οι τιμές...

  1. #11
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    εγω γιατι βλεπω ειδικα στα Ε46 μεγαλες μειωσεις???
    και στα 3λιτρα ακομα περισσοτερο...

    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

  2. #12
    Εγγραφή
    18-01-10
    Περιοχή
    Corfu
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    1.079
    Thanked
    1120
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    το καλύτερο Γιώργο δεν το είπες: E92 316 40.000 και σκέτο μάλιστα!
    Αν δεν μπορείς να πας γρήγορα με 100 ίππους, τότε, δεν θα πας ούτε με 500

  3. #13
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Oι τιμές πραγματικά έχουν ξεφύγει κυρίω λόγω του φόρου πολυτελείας. Έβλεπα πρόσφατα μία προσφορά που έδωσε ο Λαινόπουλος σε φίλο μου για Ε200 coupe, το αμάξι κόστιζε 69,000 από τα οποία 32,000 ήταν φόροι!

    Τα καινούργια bmw είναι πλέον βλακωδώς ακριβά, τόσο που προσωπικά θα αισθανόμουνα "κορόιδο" να δώσω 40,000 για γυμνό 316 coupe! Το πιο αστείο είναι στα αμάξια μεγάλου κυβισμού. Για παράδειγμα το Μ6 πλέον κοστίζει (στον τιμοκατάλογο) 191,965 (!!!) και τα μεταχειρισμένα στο car παίζουν στα 52,000....
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  4. #14
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    Μηνύματα
    699
    Thanked
    185
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Πράγματι τα μεγάλα κυβικά έχουν πέσει πολύ στα μεταχειρισμένα,σχεδόν έχουν ισοδυναμίσει με μικρότερα κυβικά,απλώς απ'οτι μαθαίνω τα πράγματα θα χειροτερέψουν ακόμα πιο πολύ,και εγώ αυτό ήθελα να εκμεταλλευτώ την μεγάλη πτώση των τιμών,και την εν λόγω κρίση που έρχεται,αλλά τελικά τα πράγματα δεν είναι ετσι όπως τα σκεφτόμουν,και τώρα τελευταία άρχισα να μπαίνω σε σκέψεις αν τελικά προχωρήσω στην πώληση του δικού μου,με ενός μεγαλυτέρου,το θέμα θέλει υπομονή και σοβαρότητα,γιατί δύσκολοι καιροί έρχονται στο χώρο του αυτοκινήτου και όχι μόνο,αλλά είναι και αυτό το άτιμο το διαολάκι μέσα σου που σου λέει!!!!!έλα μωρέ μια ζωή την έχουμε,μαζί μας θα τα πάρουμε,γιατί δουλεύουμε,κάνε το ονειρό σου τώρα που μπορείς μετά οι υποχρεώσεις είναι πολλές,και τότε!!πάει πέταξε το πουλάκι,αυτά τα δηλλύματα είναι αστα να πάνε!!!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ΦΑΝΗΣ : 10-08-10 στις 23:40
    ''One love three letters'' .....BMW

  5. #15
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    Απόψε πέρναγα μπροστά από το κατάστημα της Louis Vuitton στη Κηφισιά. Ο κύριος 'γλάστρα' στην είσοδο κουστουμαρισμένος και εντός καταστήματος βέβαια για να μη ζεσταίνεται. Δεν είδα πουθενά στη βιτρίνα τους τη λέξη 'ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ'. Γιατί δεν πάνε σε αυτές τις επιχειρήσεις παρακαλώ να βάλουνε φόρο πολυτελείας που η κυρία με το Range θα διπλοπαρκάρει, για να πεταχτεί μια στιγμή μέσα να σκάσει 500 ευρουλάκια για ένα πορτοφολάκι ??? Αυτό δεν είναι πολυτέλεια εεεεε ????

    Τα σχόλιά σας παρακαλώ.
    Κώστα, τα καταστήματα louis vuitton δεν κάνουν έκπτωση ΠΟΥΘΕΝΑ στον κόσμο.
    Η Κυρία που αγοράζει το πορτοφολάκι των 500 ευρώ πληρώνει και το αντίστοιχο ΦΠΑ για να το πάρει, οπότε είναι fair play, καθώς επίσης το κατάστημα φορολογείται για τα έσοδα από αυτές τις πωλήσεις.

    Ο φόρος πολυτελείας στα αυτοκίνητα είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος επιπλέον φορολόγησης... τίποτα περισσότερο τίποτα λιγότερο.
    Μάλιστα είναι τόσο ΧΑΖΟ αυτό, μιας και για τα χρήμματα που πληρώνεις για να πάρεις το αυτοκίνητο, έχεις ΗΔΗ (θεωρητικά μιλάμε) φορολογηθεί.
    Με λίγα λόγια φόρο στο φόρο.
    Σε κάθε πολιτισμένη χώρα πληρώνεις μόνο το ΦΠΑ, ίσως και κάποια μικρά έξοδα εκτελωνισμού (Ελβετία έξοδα εκτελωνισμού είναι περίπου 700-100 ευρώ και ο ΦΠΑ 7.6%).

  6. The Following 4 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    Nikos (11-08-10), Samaro (11-08-10), Stathis (11-08-10), Thomelef (11-08-10)

  7. #16
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Η αγορά καινούριου αυτοκινήτου πλέον, κυρίως μεγάλου κυβισμού, καθίσταται απαγορευτική μετά τα "μελετημένα" μέτρα της κυβέρνησης που εκτόξευσαν τις τιμές στο Θεό (και ακόμα παραπέρα αν πάει).

    Και τι κατάφεραν? Τα έσοδα από ΦΠΑ να σημειώνουν χαμηλά δεκαετίας, ο κλάδος του αυτοκινήτου να διέρχεται μια κρίση χωρίς τελειωμό και γενικά, μια κατάσταση, πολύ χειρότερη από αυτή που επικρατούσε μέχρι και πέρυσι, όπου ΟΛΟΙ είναι χαμένοι.

    Και για όλα λένε ότι φταίει η τρόικα. Άραγε οι δυτικοί είπαν στην κυβέρνηση να βρει τρόπους να μειωθούν τα κρατικά έσοδα ή να αυξηθούν? Γιατί αν θεωρήσουμε ότι έγινε το δεύτερο (πράγμα που επιτάσσει και η κοινή λογική), τότε η κυβέρνηση με τα ηλίθια και αντικοινωνικά αυτά μέτρα έρχεται και ενάντια σε αυτά τα οποία υποτίθεται ότι "αναγκάζεται" να πράξει υπό το βάρος του ΔΝΤ.

    Εν ολίγοις, η ανικανότητα και η κοντοφθαλμία των (μετά την μεταπολίτευση τουλάχιστον) ελληνικών κυβερνήσεων επαληθεύεται περίτρανα για άλλη μια φορά...
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  8. The Following 3 Users Say Thank You to Driver M For This Useful Post:

    bmwcompactjohn (11-08-10), Ptboul (11-08-10), Stathis (11-08-10)

  9. #17
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    το θεμα της αγορας και των τιμων ειναι ενα θεμα που συζητειται σε ολες τις παρεες.
    για διαφορετικους ισως λογους, αλλα συζητειται...

    αυτο ακριβως ελεγα κωστα στο θεμα με την καινουργια σειρα 5, οπου για να παρεις ενα καλα εξοπλισμενο 530 αγγιζεις τα 100.000 ευρω...

    ενω για ενα Μ5 θα αγγιζεις τα 200...!

    πραγματικα οι τυποι δεν ξερω τι σκεφτονται και τι συμβουλους εχουν αλλα πιστευουν οτι οι ελληνες, επιχειρηματιες, υπαλληλοι, συνταξιουχοι, κλπ εχουν λεφτα κρυμμενα σε σεντουκια και εχουν εξαπολυσει ενα ανευ προϋγουμενου φοροειπρακτικο κυνηγητο...

    αν υπολογισουμε μαζι με τις νεες κλιμακες και τους εμμεσους φορους, τοτε ενας ανθρωπος μπορει να δινει για φορο, εως και το 75% του ειδοδηματος που κερδιζει...!

    τι παιρνει πισω για ολο αυτο?? μακρια κουβεντα, ας μην την κανουμε τωρα.
    ας περιοριστουμε στην αγορα...


    η αγορα λοιπον λειτουργει με βαση τους κανονες της προσφορας και της ζητησης.
    ρολο παιζει η αναγκη του πωλητη να πουλησει και η προθυμια του αγοραστη να αγορασει.

    καπου εκει στη μεση γινεται το παζαρι και λιγο ο ενας πισω, λιγο ο αλλος γινεται η συμφωνια...

    στις μερες μας ομως συνεβη το εξης παραδοξο. ή μαλλον παραδοξα...

    - ο καθενας πιστεψε οτι μπορει να εχει Μ3, Μ4, Μ5, Μ6, 911, καγιεν, φερραρι και παει λεγοντας.

    - το κρατος οπως ακριβως ειπες ως μη εχοντας κανενα προγραμματισμο αφησε ελευθερη την αγορα αυτοκινητου να υπερβαλει και οχι μονο αυτο, αλλα την προηγουμενη χρονια προσπαθησε να τη στηριξει οδηγωντας τον κοσμο σε ακομα μεγαλυτερες υπερβολες.

    - απο την καταργηση των τεκμηριων επι σημιτη και επειτα οι ελληνες επιδοθηκαν σε ενα εξωπραγματικο μπαραζ αγοραπωλησιων, οντας στερημενοι τα προηγουμενα χρονια σε σχεση με τους αλλους ευρωπαιους.

    - οταν το οικονομικο περιβαλλον επιδεινωθηκε, οσοι ειχαν γυαλινα ποδια ή εχτισαν παλατι στην αμμο, ειδαν το κυμα να ΄ρχεται εχοντας ελαχιστοτατα περιθωρια αντιδρασης.

    - το κρατος (και ολοι αυτοι που το αποτελουν, οι οποιοι ειναι καποιοι απο εμας) ως γνησιο καταλοιπο της τουρκοκρατιας, εκανε στροφη 180 μοιρων στην πολιτικη του σχετικα με το αυτοκινητο και μας εξαπατησε ολους, εν οψει βεβαια της αναγκης για ζεστο χρημα, μετα την εισοδο του "δονητη"...


    ολες οι παραπανω παραμετροι (και αλλες βεβαια που δεν αναφερω), οδηγησαν στη σημερινη κατασταση.

    πολλα προσφερομενα αυτοκινητα μεγαλου κυβισμου (διοτι σε οχι μικρο ποσοστο ο "πεινασμενος" αυτοκινητιστικα ελληνας, αγορασε κατι περαν των πραγματικων δυνατοτητων του) πωλουνται διοτι οι ιδιοκτητες τους δεν μπορουν να κρατησουν
    πολλοι αγοραστες που εως τωρα αγοραζαν με δανεικα ή προεξοφλωντας μελλοντικο εισοδημα δεν εχουν την αγοραστικη δυναμη του παρελθοντος...


    η ιδια υπερβολη που κυριαρχησε στην αγορα τα προηγουμενα χρονια, κυριαρχει τωρα απο την αντιθετη πλευρα...

    με λιγα λογια, αν πριν υπηρχαν 100 πελατες για 100 μεταχειρισμενα τριλιτρα αυτοκινητα, σημερα λογω των συνθηκων υπαρχουν 10. αρα θα μεινουν εως να απαξιωθουν εντελως σε καποιο γκαραζ ή σε καποια μαντρα τα υπολοιπα 90.
    τα αυτοκινητα μεγαλου κυβισμου (και οταν λεμε μεγαλου, εννουμε πανω απο τα 1929 κυβικα επειδη ετσι αποφασισαν καποια αντιπροσωποι μας στο κοινοβουλιο) δεν θα παιρνει κανεις ουτε χαρισμα σε λιγο.
    οσα δεν πουληθουν στο εξωτερικο, θα ξανακυκλοφορησουν σε 30 χρονια οταν θα βγαλουν πινακιδες ιστορικου...


    μεσα σε ολα αυτα ποια ειναι η δικη μας θεση?

    οποιος εχει ακριβο ή μεγαλο αυτοκινητο την πατησε...
    ειτε το "χαρισει", ειτε οχι, το αποτελεσμα ειναι οτι το περιουσιακο αυτο στοιχειο (αν το δουμε ετσι), εχασε μεγαλο μερος της αξιας του.
    και ο λογος ειναι, οπως προανεφερα, διοτι δεν υπαρχουν ανθρωποι να το αγορασουν.

    φυσικα και με τιποτα δεν συμφερει πλεον η πωληση ενος μεταχειρισμενου για την αγορα ενος επομενου μοντελου, οπως πολυς κοσμος ειχε συνηθισει να πραγματοποιει.
    πλεον επιστρεφουμε σε εποχες οπου το αυτοκινητο το αγοραζαν με την ιδια προοπτικη οπως το σπιτι. να το κρατησουν μια ζωη...

    και αυτο ειναι απολυτα λογικο οταν οι κυβερνωντες μας αποφασισαν ενα καλο αυτοκινητο (στο μεσο ορο, οχι σουπερκαρ), να κοστιζει οσο ενα μικρο διαμερισμα...


    θα ηθελα να προσθεσω εδω, οτι η εικονα αυτη ειναι εντελως τεχνητη, στρεβλη, ανοητη, καταστρεπτικη και ανηθικη απο την πλευρα του κρατους...

    ποιος ειναι αυτος που οριοθετει τους πατρικιους απο τους πληβειους οπως ειπατε, στα 1929 κυβικα? ή στα 3299, ή στα 1579, ή όπου τελος παντων?

    ποσο τρομερη διαφορα τελος παντων εχει στο κοστος κατασκευης και στο κοστος χρησης μια 116 απο μια 130? ή μια 520 απο μια 535?
    σιγουρα υπαρχει διαφορα, αλλα οχι αυτη που προσπαθει να δημιουργησει το ελληνικο υπουργειο οικονομικων...

    για ποιο λογο το αυτοκινητο στην ελλαδα να αποτελει κοινωνικο προσδιορισμο και με τη βουλα του κρατους μαλιστα?
    εχουμε δημοσιες μεταφορες? εχουμε προγραμματα εναλλακτικων συγκοινωνιων?
    τι εχουμε ωστε ενα αυτοκινητο 2000 κυβικα να θεωρειται πολυτελεια?

    συμπερασμα: παλι επιχειρειται το αυτοκινητο να στηριξει τον κρατικο προϋπολογισμο.
    αυτο ειναι ιστορικη παραδοση στην ελλαδα. απο την εποχη που ο μητσοτακης ως υπουργος συντονισμου (τωρινο υπουργειο εθνικης οικονομιας), επεβαλε τα πρωτα τεκμηρια...

    η παντελης ελλειψη αυτοκινητιστικης κουλτουρας του λαου μας, οδηγησε σε αποδοχη σειρας απαραδεκτων και αλλοπροσαλων αποφασεων.

    οταν υπηρχε η δυνατοτητα δεν φτιαχτηκαν δρομοι, πιστες, παρκα κυκλοφοριακης αγωγης, σχολες ασφαλους οδηγησης. φτιαχτηκαν μπουζουκομαγαζα σε μπαζωμενες παραλιες, επιχειρησεις "μαϊμουδες", εκθεσεις με 5 φερραρι και 5 αστον μαρτιν σχεδον σε καθε συνοικια, ρημαγμενα ολυμπιακα ακινητα, τηλεοπτικοι σταθμοι που προβαλλουν σκουπιδια και αλλα πολλα που ολοι ξερετε...

    οταν υπηρχε η δυνατοτητα δεν μπηκαν σχετικα μαθηματα στα σχολεια... το εκπαιδευτικο προγραμμα περιλαμβανε μαθηματα της δεκαετιας του '50, θρησκευτικα, οικοκυρικα κλπ


    τελειωνοντας η δικη μου γνωμη ειναι οτι αναλογα με την οικονομικη κατασταση του καθενος πρεπει να γινονται και οι αντιστοιχες κινησεις.

    οποιος δεν εχει καμια αναγκη, δεν πιεζεται, δεν αντιμετωπιζει θεμα τεκμηριων, πολυ σωστα δεν εχει λογο να χαρισει το αυτοκινητο του.
    ουτε βεβαια να το αλλαξει με το νεο κατα 10% καλυτερο μοντελο καταβαλοντας τα τριπλα ή και τα τετραπλα χρηματα για την αγορα του...
    ειναι πλεον πολυ un-value for money!

    εκεινοι ομως που δεν τα υπολογισαν ή τους ηρθαν αναποδα, σε καμια περιπτωση δεν ειναι ορθο να "μουλαρωνουν" ζητωντας μια τιμη την οποια η αγορα απλα δεν μπορει να δωσει πλεον.
    σε αυτην την περιπτωση η οσο το δυνατον γρηγοροτερη πωληση του αυτοκινητου θα μειωσει τη ζημια και θα αφαιρεσει βαρος. ας υπαρχει χασουρα.
    αν δεν γινεται αλλιως, η προσπαθεια να περισωθει οτι ειναι δυνατον ειναι πιστευω καλυτερη απο μια ακαμπτη και οχι ρεαλιστικη σταση.

    οπως και να εχει, οι εξελιξεις δεν ειναι καθολου ευχαριστες και μακαρι να γινουν κινησεις που θα μας απεγκλωβισουν απο αυτο το αδιεξοδο...

  10. The Following 18 Users Say Thank You to Stathis For This Useful Post:

    A8hnaios (11-08-10), alexk (11-08-10), BILL007 (11-08-10), bill_m3 (11-08-10), bmwcompactjohn (11-08-10), Driver M (11-08-10), imolarot (11-08-10), individual (11-08-10), katsaraios (11-08-10), Konstantinos E60 (11-08-10), Monsta (11-08-10), Nikos (11-08-10), Nino (11-08-10), PANOS-E60 (11-08-10), Samaro (11-08-10), Thomelef (11-08-10), zinant (11-08-10), ΦΑΝΗΣ (11-08-10)

  11. #18
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    δυστυχώς πέρα για πέρα αληθινά αυτά που λέει ο Στάθης..
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  12. #19
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Γερακας
    Μηνύματα
    5.944
    Thanked
    12384
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αν το ανόητο κράτος ήθελε να ανατρέψει λίγο (προς ώφελός του) αυτή την εικόνα βούρκου στην αγορά αυτοκινήτου, θα μπορούσε άμεσα να επιτρέψει την ντιζελοκίνηση στα ΙΧ σε Αθήνα - Θεσ/νικη. Ο κόσμος ψάχνεται κάθε μέρα γιά μείωση του κόστους των καυσίμων του. Πολλοί θα ήταν θετικοί να επενδύσουν σε ένα μικρό, έστω, αυτοκίνητο με σύγχρονο diesel κινητήρα προκειμένου μεσοπρόθεσμα να βγούν κερδισμένοι από τη χαμηλότερη κατανάλωση. Ορίστε άμεσα έσοδα κύριοι !

  13. #20
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gnx Εμφάνιση μηνυμάτων
    Διαβαστε τη στήλη του Λάσκαρι στους τροχούς του Αυγούστου και καμαρώστε για τα μυαλά που μας κυβερνούν. το 2008 το κράτος εισέπραξε 1,5 δις απο ΤΤ και ΦΠΑ. Το 2009 1,1 δις και φέτος οι προβλέψεις μιλούν για 500 εκ.

    1 δις κάτω σε 2 χρόνια. Και δεν αποφασίζουν το αυτονόητο. Αφού πλέον έχουν μπεί τέτοιοι φόροι, δεν επαναφέρουν τουλάχιστον την απόσυρση σε συνδυασμό με την απαλλαγή από τα τέλη για το καινούργιο για κάποια χρόνια όπως ίσχυσε πριν 20 χρόνια περίπου να πάνε και τα σαράβαλα για σκραπ να μειωθεί και ο στόλος.
    Αφού βλέπουν ότι το σύστημα ΔΕΝ αντιδρά.

    Και μάλιστα το είδαν ήδη από την αύξηση των τελών κυκλοφορίας.

    Ρε μάγκες ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ απορώ.

    Απορώ γιατί τρελαίνεστε που βγαίνουν τέτοιοι νόμοι και τέτοιες προτάσεις.

    Πείτε μου ΕΝΑΝ μ@λ@κ@ εκεί στη Βουλή που να
    1)είχε ποτέ πρόβλημα επιβίωσης
    2)είχε πληρώσει ο ΙΔΙΟΣ (όχι να του τα παρείχε το κράτος) τα ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΕΞΟΔΑ
    3)να είχε πρόβλημα αναζήτησης εργασίας
    4)είχε την ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ επαφή με την ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ πραγματικότητα (και όχι αυτή που είχε ο Johny Depp και ο Del toro στην καλύτερη ταινία όλων των εποχών)
    5)έκατσε ποτέ ΕΠΙΣΤΑΜΕΝΑ να μελετήσει ένα πρόβλημα καθώς και τις συνέπειες της λύσης του
    6)ήταν πραγματικά επαναστάτης - ριζοσπαστικός (δε το λέω με την αριστερίστικη έννοια)

    Από άνθρωπο που έχει δουλέψει, έχει ζοριστεί και έχει ζήσει ο ίδιος την ζωή του με δικό του κόπο δεν έχεις πολλά να φοβηθείς γιατί κατά 99% ξέρεις ότι ξέρει τι θα πει αξιοπρέπεια και λογική.

    Από άνεργους, ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ, ευθυνόφοβους μπορείς ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ να τα περιμένεις όλα.

    Εδώ ο κόσμος καίγεται και ΟΛΟΙ οι πολιτικοί μας (ΜΗΔΕΝΟΣ εξαιρουμένου) είναι διακοπές.

    Είναι να τρελαίνεσαι ή όχι; Εγώ πάντως ψηφίζω όχι.

    Και είμαι 101% σίγουρος ότι μετά την είσπραξη της δεύτερης δόσης θα αρχίσει η πραγματική παρτούζα.

    Αυτοί θέλουν να μας κάνουν να επαναπροσδιορίσουμε την έννοια της λογικής.

    Αναρωτιέμαι, δεν υπάρχει ΕΝΑΣ να τους βγάλει από τη μιζέρια τους;

  14. The Following 5 Users Say Thank You to oldcarskickass For This Useful Post:

    A8hnaios (11-08-10), bmwcompactjohn (11-08-10), Konstantinos E60 (11-08-10), Monsta (11-08-10), Thomelef (11-08-10)

Σελίδα 2 από 5 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP